Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης του σχολείου μας ανέλαβαν να συγκεντρώσουν πληροφορίες σχετικά με το φαγητό που επιλέγουν για δεκατιανό οι μαθητές/τριες, όπως επίσης και για τον τρόπο μεταφοράς του και τη διαχείριση των περισσευμάτων. Συγκεκριμένα, οργανώθηκαν σε ομάδες, δημιούργησαν ερωτηματολόγια και για μια εβδομάδα ρωτούσαν τα παιδιά όλων των τάξεων, με σκοπό τη συλλογή δεδομένων για τις επικρατέστερες διατροφικές επιλογές, τη χρήση επαναχρησιμοποιούμενων δοχείων (τάπερ) ή συσκευασιών μιας χρήσης και τη συχνότητα απόρριψης φαγητών που δεν καταναλώνουν. Επίσης, μία από αυτές τις ημέρες επισκέφτηκαν το Γυμνάσιό μας και απηύθυναν τις ίδιες ερωτήσεις στους μαθητές/τριες, για να διαπιστώσουμε εάν υπάρχουν διαφορές στις επιλογές παιδιών μεγαλύτερης ηλικίας.
Τα δεδομένα που συνέλεξαν οι μαθητές/τριες οργανώθηκαν σε πίνακες, τους οποίους αναπαραστήσαμε με τη βοήθεια των Google Forms, για να διευκολύνουμε την κατανόηση των αποτελεσμάτων και τη σύγκριση μεταξύ των τάξεων. Παρακάτω μπορείτε τα δείτε τα αποτελέσματα ανά τάξη. Τα συμπεράσματα θα συζητηθούν με τους μαθητές/τριες και θα λειτουργήσουν ως αφόρμηση για τις δράσεις που ακολουθούν.
Αποτελέσματα Γυμνασίου/Λυκειακών τάξεων
Μπράβο σας! Εξαιρετική η ιδέα της έρευνας στους μαθητές όλου του σχολείου αλλά και των μαθητών της Β/θμιας!