Οι “Ταπερίστας” του 13ου Δημοτικού σχολείου Ευόσμου Θεσσαλονίκης

 

Η Δράση «Ταπερίστας» στο σχολείο μας εντάχθηκε στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας της  Ε’ τάξης .

Στην Α’ Φάση της Δράσης διερευνήσαμε τις καθημερινές πρακτικές μας σχετικά με το σχολικό μας γεύμα.

Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας και τα συμπεράσματα που βγήκαν αποτυπώθηκαν με γραφήματα :

https://www.canva.com/design/DAFCwkiG-50/7d74hXre3L8wsUKKKMitlQ/view?utm_content=DAFCwkiG-50&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink

 

 Ταυτόχρονα ερευνήσαμε τις πρακτικές σχετικά με το σχολικό γεύμα , δεκατιανό ή μεσημεριανό, που ακολουθούν σχολεία άλλων χωρών του κόσμου και παρουσιάστηκαν σε ένα συνεργατικό τοίχο padlet .

 

Μετάβαση στο padlet.com

 

Στη Β’ Φάση της Δράσης , έχοντας ερευνήσει το περιβαλλοντικό όφελος από τη συνήθεια του σπιτικού δεκατιανού και την επιλογή τοπικών προϊόντων δημιουργήσαμε ένα ψηφιακό βιβλίο Bookcreator με προτάσεις για υγιεινά σχολικά γεύματα.

https://read.bookcreator.com/C4N01CdP8rev9FB0hOtBU0B2Jgl1/w8qvYhSoRriNNgDIDzHcKw

 

Επιπλέον συζητήσαμε για την εποχικότητα των φρούτων και λαχανικών και την κατανάλωσή τους τη σωστή εποχή και δημιουργήσαμε μια διαδραστική παρουσίαση στο Genial.ly με τα εποχικά φρούτα και λαχανικά της χώρας μας.

 

 Στη Φάση αυτή της Δράσης εντάχθηκε και η επίσκεψή μας στο ANATOLIA COLLEGE της Θεσσαλονίκης για ένα βιωματικό μάθημα  STEAM με θέμα τη διατροφή.

1           2

 

 

Στη Γ’ Φάση της Δράσης συγκρίναμε τις καθημερινές μας συνήθειες για το δεκατιανό μετά την εφαρμογή της καλής πρακτικής και τα συμπεράσματά μας ήταν πολύ ενθαρρυντικά δίνοντας την ελπίδα ότι η πρακτική αυτή θα συνεχιστεί και θα γίνει τρόπος ζωής για τους μαθητές και τις οικογένειές τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *