Το Εθνικό Θεματικό Δίκτυο ΠΕ Απορρίμματα: Τα χρήσιμα… “άχρηστα”, με συντονιστικό φορέα το ΚΠΕ Έδεσσας, ανανεώνει τη λειτουργία του για τη διετία 2010-2012 & καλεί σχολεία της επικράτειας που επιθυμούν να ενταχθούν σε αυτό να απευθύνουν το σχετικό αίτημά τους.
perekpel’s blog
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Δ.Ε. ν. Πέλλας
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.