Την Τρίτη 12 Μαΐου, το σχολείο μας διοργάνωσε μια ιδιαίτερα εποικοδομητική ενημερωτική συνάντηση με προσκεκλημένο τον φορέα «Ξένιος Ζευς». Στόχος της δράσης ήταν η ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μας πάνω σε κρίσιμα ζητήματα ψυχικής υγείας που ανακύπτουν μέσα στη σχολική τάξη.
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε η Εναντιωματική Προκλητική Διαταραχή σε παιδιά και εφήβους. Αναλύθηκαν διεξοδικά τα χαρακτηριστικά της, όπως η συστηματική ανυπακοή και η δυσκολία αποδοχής των κανόνων, με σκοπό την καλύτερη κατανόηση και την αποτελεσματική διαχείριση αυτών των συμπεριφορών από την πλευρά των δασκάλων.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στην κυρία Παναγιά Αικατερίνη, Ψυχολόγο, και την κυρία Κώτη Αθηνά, Κοινωνική Λειτουργό, για την εξαιρετική παρουσίαση και την πολύτιμη μεταφορά της τεχνογνωσίας τους από τη Μονάδα Έγκαιρης Παρέμβασης στην Ψύχωση.
Η οργάνωση της δράσης υλοποιήθηκε από τον Ψυχολόγο της σχολικής μας μονάδας κύριο Μουρατίδη Θεμιστοκλή.