Παρασκευή 14-12-2018 16:30-21:30 Ημερίδα για το Έτος Μαθηματικών

Αφίσα

Ημερίδα για το Έτος Μαθηματικών, 14-12-2018

«Πᾶν ἀριθμός ἐστιν!»

Πρόγραμμα Ημερίδας

Δελτίο τύπου ημερίδας Μαθηματικών

Συνδιοργάνωση ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Παράρτημα Αχαΐας και το ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας και την υποστήριξη των παραρτημάτων ΕΜΕ των Ν. Ηλείας και Αιτωλοακαρνανίας

Παρασκευή, 14/12/2018, 16.30-21.30 μ.μ.

Συνεδριακό Κέντρο ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, Μ. Αλεξάνδρου 1, Πάτρα [Χάρτης]

Δηλώσεις Συμμετοχής στα Εργαστήρια (έως Πέμπτη 13/12/18) κάνοντας κλικ εδώ.

Το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρία (ΕΜΕ) – Παράρτημα Αχαΐας, με το ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας και με την υποστήριξη των Παραρτημάτων της ΕΜΕ Ηλείας και Αιτωλοακαρνανίας διοργανώνει εκδήλωση – ημερίδα με τίτλο:

«Πᾶν ἀριθμός ἐστιν!»

Η ημερίδα πραγματοποιείται  με αφορμή την ανακήρυξη του έτους 2018 ως «Έτους Μαθηματικών» στην Ελλάδα από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και τον εορτασμό των 100 χρόνων λειτουργίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.

Σκοπός της ημερίδας είναι αφενός η προβολή και η ανάδειξη της σημασίας των Μαθηματικών και του ρόλου τους στη δημιουργία και την ανάπτυξη του ανθρώπινου πολιτισμού, αφετέρου η πρώτη επίσημη επαφή του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας με την εκπαιδευτική κοινότητα και την ευρύτερη τοπική κοινωνία.

Η ημερίδα απευθύνεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς Π/θμιας και Δ/θμιας εκπαίδευσης, στελέχη της εκπαίδευσης, προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, υποψήφιους διδάκτορες, ερευνητές, στελέχη εκπαίδευσης, αλλά και στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα και τοπική κοινωνία.

Κεντρικοί ομιλητές της ημερίδας θα είναι ο κ. Γεώργιος Δάσιος, Ομότιμος Καθηγητής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών Πανεπιστημίου Πατρών, Αντεπιστέλον μέλος της Ακαδημίας Αθηνών, η κ. Χρυσή Κοκολογιαννάκη, Καθηγήτρια Πρόεδρος του Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών και ο κ. Κωνσταντίνος Ζαχάρος, Καθηγητής του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.) του Πανεπιστημίου Πατρών.

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας θα πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις καλών πρακτικών από εκπαιδευτικούς προσχολικής, δημοτικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Επίσης θα υλοποιηθούν τέσσερα (4) παράλληλα εργαστήρια για εκπαιδευτικούς Π/θμιας και Δ/θμιας εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων, τα οποία θα συντονίζονται από διακεκριμένους επιστήμονες στον χώρο της εκπαίδευσης:

  • 1ο Εργαστήριο “Παίζοντας με το Geogebra (προτείνεται για εκπαιδευτικούς Δ/θμιας)” Εισηγητής- Συντονιστής: Μιχάλης Τζούμας, Πρώην Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ03
  •  2ο Εργαστήριο “Μαθησιακά αντικείμενα για Μαθηματικά Π/θμιας στο Φωτόδεντρο (προτείνεται για εκπαιδευτικούς Π/θμιας)” Εισηγητές- Συντονιστές: Ηρακλής Αγγελόπουλος, Αλέξης Μαστρογιάννης και Βασιλική Φελούκα, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, ΠΕ70, ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας
  •  3ο Εργαστήριο “Μαθηματικά και Μουσική (προτείνεται για εκπαιδευτικούς Π/θμιας & Δ/θμιας)” Εισηγητές- Συντονιστές: Χαρά Βοϊνέσκου, ΠΕ60, Παναγιώτης Μποκώρος, ΠΕ79, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας, Δήμητρα Πίτσου, Εκπαιδευτικός ΠΕ79.01
  •  4ο Εργαστήριο “Μαθηματικά και Σκάκι” Τρόποι αξιοποίησης του σκακιού στο μάθημα των Μαθηματικών (προτείνεται για εκπαιδευτικούς Π/θμιας & Δ/θμιας) Εισηγητές- Συντονιστές: Στάθης Μακρίδης, Εκπαιδευτικός ΠΕ11 και Αθανάσιος Φερτάκης, Εκπαιδευτικός ΠΕ70.  Οι συμμετέχοντες σε αυτό το εργαστήριο θα λάβουν βιβλίο «Το σκάκι στα σχολεία-Η περίπτωση του 50ου Δ.Σ. Πάτρας»

Μπορείτε να ενημερωθείτε και να εκδηλώσετε ενδιαφέρον για τα εργαστήρια κάνοντας κλικ εδώ.

  • Για τη συμμετοχή σας στα εργαστήρια θα πρέπει να έχει γίνει προεγγραφή από εδώ
  • Σε περίπτωση που ο αριθμός των δηλώσεων υπερβαίνει τον προβλεπόμενο αριθμό συμμετεχόντων, θα πραγματοποιηθεί κλήρωση.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το ιστολόγιο του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας https://blogs.sch.gr/pekesde/ ή https://bit.ly/2zJJUmG 

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης των εργασιών της ημερίδας καθώς και βεβαιώσεις συμμετοχής στα εργαστήρια.Πρόγραμμα Ημερίδας

Δελτίο τύπου κατόπιν ημερίδας Μαθηματικών