“Περίεργο. Μιλάμε Ελληνικά”

Υπάρχουν στιγμές στη σχολική ζωή που η διδασκαλία μετατρέπεται σε συνάντηση. Σε διάλογο. Σε δημιουργία…

Στο πλαίσιο δράσεων του Δικτύου των Συνεργαζόμενων Σχολείων της Unesco (ASPnet/Associated Schools Project Network) και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας (9 Φεβρουαρίου), οι μαθητές της Γ ́τάξης Λυκείου (τομέα Οικονομίας και Πληροφορικής) του Σχολείου μας συμμετείχαν σε έναν δημιουργικό και ουσιαστικό ποιητικό διάλογο με Έλληνες ποιητές. Μελετώντας ποιήματα αφιερωμένα στην ελληνική γλώσσα, τόλμησαν να απαντήσουν, να συνομιλήσουν, να εκφράσουν τις δικές τους σκέψεις και ευαισθησίες.

Από αυτή τη δημιουργική διαδικασία γεννήθηκε το ηλεκτρονικό βιβλίο «Περίεργο. Μιλάμε Ελληνικά» – ένα έργο που αναδεικνύει τη ζωντάνια, τη διαχρονικότητα και τη δημιουργική δύναμη της γλώσσας μας.

Μπορείτε να διαβάσετε το βιβλίο εδώ: https://drive.google.com/file/d/1gKJyxqOkMFbuR9EYmrTsNOQ6IB053G-W/view?usp=sharing

Με ευγνωμοσύνη γι αυτή τη συνεργασία
Η φιλόλογος της τάξης,
Μαρία Φιολιτάκη

Πηγή – περισσότερα: https://blogs.sch.gr/fiolitaki/2026/02/16/quot-periergo-milame-ellinika-quot/

Αναδημοσίευση από το Ιστολόγιο Όμιλος Δημιουργικής Γραφής

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.

Δημοσιεύθηκε στην Όμιλος Δημιουργικής Γραφής και χαρακτηρίσθηκε . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.