Ανακαλύπτοντας το Tux Paint

Σχεδίαση Διδ. Δραστηριότητας με χρήση λογισμικού:

Αισθητικής Έκφρασης και Ανάπτυξης της Δημιουργικότητας, Tux Paint

 

 Ομάδα επιμορφούμενων

Διαμαντή Πασχαλίνα, ΠΕ70

Φούσκα βονδικάκη Μαρία, ΠΕ70

 

 ΚΣΕ Σάμος 1519-7/Μάιος 2014

Α. Συνοπτική Παρουσίαση Δραστηριότητας

A1. Ανακαλύπτοντας το λογισμικό Tux Paint

A2.Δημιουργός/οι της διδακτικής δραστηριότηταs

Mαρία Φούσκα Βονδικάκη, ΠΕ 70

Πασχλίνα Διαμαντή, ΠΕ 70

A3.Εμπλεκόμενες Γνωστικές περιοχές

Πληροφορική, Αισθητική Αγωγή, Ευέλικτη Ζώνη

A4.Προαπαιτούμενες γνώσεις των μαθητών

Οι μαθητές θα πρέπει να γνωρίζουν τους βασικούς κανόνες χρήσης και συμπεριφοράς του εργαστηρίου.  Επίσης, στοιχειώδη γνώση των βασικών λειτουργειών του ηλεκτρονικού υπολογιστή και εξοικείωση με το λειτουργικό σύστημα windows 7.

A5. Εκτιμώμενη διάρκεια

1 διδακτική ώρα

Γ. Στόχοι της δραστηριότητας

1. Ως προς το γνωστικό αντικείμενο

Να ανακαλύψουν τα βασικά εργαλεία του λογισμικού Tux Paint : ζωγραφιά, σφραγίδα, γραμμές, σχήματα, κείμενο, μαγικά, αφαίρεση, επανάληψη, σβηστήρας, νέο, άνοιγμα, φύλαξη, εκτύπωση έξοδος επίσης τα χρώματα και τα πινέλα.

2. Ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών

Να εξοικειωθούν με το λογισμικό έκφρασης και ανάπτυξης της δημιουργικότητας Tux Paint.

Να αγαπήσουν τις νέες τεχνολογίες και να εκφράζονται δημιουργικά μέσα από αυτές.

3. Ως προς τη μαθησιακή διαδικασία

Να αναπτύξουν ικανότητες συνεργασίας και να συμμετέχουν για την επίτευξη κοινών στόχων.

Να συνεργάζονται και να ανταπεξέρχονται στο ρόλο τους.

Δ. Διδακτικό υλικό και απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή

Δ.1 Υλικοτεχνική υποδομή

Θα χρειαστούμε πέντε υπολογιστές και ένα βιντεοπροβολέα

Δ.2 Διδακτικό υλικό

Εντυπο υλικό με βασικές πληροφορίες για το γόνο και τη βιώσιμη αλιεία.

Ένα Φύλλο εργασίας  fyllo ergasias Tux Paint

Ε. Περιγραφή της δραστηριότητας

Ε.1 Οργάνωση της Τάξης

Τα παιδιά θα χωριστούν σε ομάδες( μέχρι τριών ατόμων) και θα αναλάβουν τους ρόλους του συντονιστή, του εκπροσώπου και του γραμματέα. Σε κάθε ομάδα θα πρέπει να υπάρχει ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής.

Ε. 3 Περιγραφή δραστηριότητας

2. Δραστηριότητα/ες διδασκαλίας του γνωστικού αντικειμένου (Γνωριμία με τον υπολογιστή κλπ)

Υπενθυμίζουμε γρήγορα τις οδηγίες σωστής χρήσης του εργαστηρίου πληροφορικής που έχουμε συζητήσει σε προηγούμενη συνάντηση αλλά καλο είναι να τις επαναλάβουμε.

Τους παρουσιάζουμε το λογισμικό.

Τους αφήνουμε να ανακαλύψουν τα βασικά του εργαλεία

Με ερωτήσεις που θα τους κατευθύνουνν στις βασίκες δεξίοτητες που θέλουμε να αποκτήσουν (πχ Χρησιμοποιώντας το κουμπί- εργαλείο φύλαξη μήπως μπορείτε να βρείτε πως θα αποθηκεύσετε την εργασία σας . Γιατί είναι απαραίτητο αυτό; κλπ)

Συμπληρώνουν το φύλλο εργασίας εκτελώντας τις δραστηριότητες.

Το αξιολογούμε στην ολομέλεια, με συζήτηση.

Ε. 4 Φύλλα εργασίας

Φύλλο εργασίας

Η. Βιβλιογραφία – Δικτυογραφία

1. Ε.Α.Ι.Τ.Υ.,(2010) Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη ,Τεύχος2α:Κλάδος ΠΕ70 , Β΄ Έκδοση Πάτρα

2. Ε.Α.Ι.Τ.Υ.,(2011) Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη ,Τεύχος1:Γενικό Μέρος ,Β΄ Έκδοση Πάτρα

3. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ), ΦΕΚ.303/ 03-03-03

Ιστοσελίδες

http://www.tuxpaint.org

(/http://ec.europa.eu/fisheries/inseparable/en).

Σχόλια

Πασχαλινές κάρτες

imagesDSC_1341

Θα χρειαστείτε:

κόκκινο χαρτόνι

άσπρο χαρτόνι με σχέδια

κίτρινο αφρώδες χαρτί

ματάκια

πασχαλίτσες

Καλή επιτυχία!!!!

 

Σχόλια

Πασχαλινές λαμπάδες

Φτιάξτε λαμπάδες για το πάσχα με απλά υλικά

DSC_1343

Σχόλια

Μαθηματικά Ε΄. Γραφήματα

Όνομα:

Μάθημα:

Ημερομηνία:

 

Φύλλο Εργασίας

  • Άσκηση 1.

Με την βοήθεια  των γραφημάτων συμπλήρωσε τον παρακάτω πίνακα.

Οικιακή Κατανάλωση νερού

Χρήση

μεγάλα μπουκάλια

Καζανάκι

6

γεμάτη μπανιέρα

Ντους

10

πλύσιμο λαχανικών

πλύσιμο δοντιών

πλυντήριο ρούχων

πλυντήριο πιάτων

πλύσιμο αυτοκινήτου

πλύσιμο χεριών

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Α. Ραβδόγραμμα

Β. Κυκλικό γράφημα, πίτα

  •  Άσκηση 2

Με βάση το γράφημα βρείτε το μέσο όρο.

 

  • Άσκηση 3

Με ποιον άλλο τρόπο μπορούμε να υπολογίσουμε το μέσο όρο από το πίνακα;

 

  •  Άσκηση 4

Με βάση τα δεδομένα του πίνακα, να υπολογίσεις τη δική σου ημερήσια κατανάλωση νερού.

 

  •  Άσκηση 5

Συζητήστε ομαδικά, παρουσιάστε στην τάξη τρόπους εξοικονόμησης νερού και αναρτήστε τους  στο ιστολόγιο της τάξης.   

 

Κατεβάστε το φύλλο εργασίας μαζί με τα γραφήματα και το excel του εκπαιδευτικού:                               images2

ergasia4h

excel+ekpaideutikou

 

Σχόλια

Τι πλάσμα είναι αυτό το κλάσμα;

Γ Δημοτικού . Μαθηματικά . Κλάσματα

Διδακτικό σενάριο

Τι πλάσμα είναι αυτό το κλάσμα;

Σχόλια

οδηγίες χρήσης του Power Point

Όνομα:

Τάξη:

Ημερομηνία:

Φύλλο εργασίας

Οδηγίες  χρήσης του Power Point

  1. Ανοίγουμε το πρόγραμμα Power Point.
  2. Στην πρώτη διαφάνεια που παρουσιάζεται γράφουμε τον τίτλο.
  3. Έπειτα, από την γραμμή μενού επιλέγουμε δημιουργία διαφάνειας.
  4. Αυτό κάνουμε κάθε φορά που θέλουμε να δημιουργήσουμε μια νέα διαφάνεια.
  5. Αφού γράψουμε σε όσες διαφάνειες  θέλουμε, μορφοποιούμε την παρουσίαση μας.
  6. Από το μενού κινήσεις, μπορούμε να διαλέξουμε τον τρόπο με τον οποίο θα αλλάζουν οι διαφάνειες.
  7.  Με δεξί κλίκ στη διαφάνεια μπορούμε να επιλέξουμε μορφοποίηση φόντου.
  8. Πατάμε το πλήκτρο F5 ή το δισκοπότηρο, που είναι δεξιά κάτω στην οθόνη, για να δούμε την παρουσίαση που δημιουργήσαμε.

 

Άσκηση : Με τις παραπάνω οδηγίες φτιάξτε μια δική σας παρουσίαση στο σημερινό μάθημα της Αγωγής του  Πολίτη.

 

Οδηγός Χρήσης Power Point

Σχόλια

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το «Ιστολογείν»!

2 Σχόλια



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων