Γ΄-24η εβδομάδα

Στο τελευταίο μάθημα πριν τις Πασχαλινές διακοπές κάναμε μια συνδυαστική δραστηριότητα ζωγραφικής και πληκτρολόγησης κειμένου στο Tuxpaint και κατασκευάσαμε  μια πασχαλινή κάρτα. Γράψαμε τις ευχές μας για το Πάσχα στα αγαπημένα μας πρόσωπα και στολίσαμε την κάρτα μας με τις δικές μας ζωγραφιές: τη λαμπάδα μας για το βράδυ της Ανάστασης και πολλά λαχταριστά και όμορφα διακοσμημένα Πασχαλινά αυγά με τη συλλογή σφραγίδων του λογισμικού, έτοιμα για να τα τσουγκρίσουμε!

Γ΄-23η εβδομάδα

Στο τρίτο αυτό μάθημα της σειράς δραστηριοτήτων αφιερωμένων στην Κυκλοφοριακή Αγωγή, κάναμε μια δραστηριότητα επεξεργασίας έτοιμου κειμένου, όπου μάθαμε να φτιάχνουμε λίστες στο κείμενο μας με κουκκίδες ή αρίθμηση, σχετικού με συμβουλές για ασφαλή οδήγηση με το ποδήλατο.

Υλικό Δραστηριότητας:

podilasia

Γ΄-21η εβδομάδα

Ξεκινώντας μια σειρά δραστηριοτήτων αφιερωμένων στην Κυκλοφοριακή Αγωγή, με την οποία ασχολούνται τα παιδιά στην Ευέλικτη ζώνη, σε αυτό το μάθημα σχεδιάσαμε σήματα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) στο πρόγραμμα επεξεργασίας του MS-Word, χρησιμοποιώντας την συλλογή αυτόματων σχημάτων που διαθέτει το λογισμικό.

Υλικό Δραστηριότητας:

kok

Γ΄-20η εβδομάδα

Σε αυτό το μάθημα κάναμε μια ξεχωριστή δραστηριότητα επεξεργασίας κειμένου, όπου κάθε ομάδα μαθητών ανέλαβε να παρουσιάσει το δικό της αγαπημένο παιχνίδι, απαντώντας σε μια σειρά από ερωτήσεις, και στο τέλος έκαναν αναζήτηση στο Διαδίκτυο για να βρουν και να εισάγουν στο έγγραφό τους μια εικόνα του παιχνιδιού τους.

Υλικό δραστηριότητας: 

supergame

Γ΄-19η εβδομάδα

Μια ψυχαγωγική αλλά και δημιουργική δραστηριότητα ολοκληρώσαμε σε αυτό το μάθημα, φτιάχνοντας μια μικρή ιστορία με τον Καραγκιόζη στο πρόγραμμα Tuxpaint, χρησιμοποιώντας σφραγίδες με τους ήρωες του Θεάτρου Σκιών, και προσθέτοντας τους δικούς μας διαλόγους.

Γ΄-18η εβδομάδα

Είμαστε πλέον στην καρδιά της αποκριάτικης περιόδου, και για να μπούμε στο κλίμα των ημερών κάναμε μια συνδυαστική δραστηριότητα ζωγραφικής και πληκτρολόγησης κειμένου στο Tuxpaint, όπου κατασκευάσαμε τη δική μας πρόσκληση για αποκριάτικο πάρτι και πέταγμα αετού!

Γ΄-17η εβδομάδα

Την Τρίτη 7 Φεβρουάριου εορτάστηκε για 14η συνεχόμενη χρονιά η «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου» (Safer Internet Day) σε πάνω από 160 χώρες στον κόσμο, ανάμεσά τους και η Ελλάδα. Η «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου» διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης INSAFE, με στόχο την προώθηση της ασφαλέστερης και πιο υπεύθυνης χρήσης των Online τεχνολογιών και των κινητών τηλεφώνων, ιδίως μεταξύ των παιδιών και των νέων σε όλο τον κόσμο. Στα πλαίσια της «Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου» παρακολουθήσαμε ένα Animated Video για την “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο με λόγια απλά” με την Αθηνά και τον Ερμή, από τον κόμβο saferinternet4kids.gr :

Επίσης προβάλαμε μια παρουσίαση  για παιδιά ηλικίας 7-11 ετών για τη δύναμη της εικόνας στο Διαδίκτυο, από το Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ηνωμένου Βασιλείου προσαρμοσμένη στα ελληνικά, και συζητήσαμε για τους κινδύνους αλλά και τους κανόνες ασφαλούς χρήσης του Διαδικτύου.

Γ΄-15η-16η εβδομάδα

Ένα διπλό μάθημα αφιερώσαμε για μια ακόμη δραστηριότητα επεξεργασίας κειμένου σε διασύνδεση με το μάθημα της Ιστορίας και την ελληνική μυθολογία. Συμπληρώσαμε ονομαστικά τους 12 άθλους του Ηρακλή δίπλα σε χαρακτηριστικές εικόνες τους και κατόπιν κάθε μαθητής διάλεξε ένα από τους άθλους και  περιέγραψε συνοπτικά τι έκανε ο ήρωας και γιατί του προξένησε μεγαλύτερη εντύπωση.

Υλικό δραστηριότητας: 

athloi

Γ΄-14η εβδομάδα

Μετά από δύο εβδομάδες διακοπής των μαθημάτων λόγω των εορτών, επιστρέψαμε όλοι ανανεωμένοι στις τάξεις και στο πρώτο μάθημα του νέου έτους κάναμε μια δραστηριότητα επεξεργασίας κειμένου σχετική με τη λαογραφία των μηνών, όπου έπρεπε να συμπληρώσουμε τα κενά στις προτάσεις με τα ονόματα των μηνών με έντονα γράμματα και τη λαϊκή ονομασία τους (παρατσούκλι) με πλάγια γράμματα.

Υλικό δραστηριότητας: 

laografia

Γ΄-13η εβδομάδα

Στο τελευταίο μάθημα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων υλοποιήσαμε μια εορταστική δραστηριότητα, φτιάχνοντας μια χριστουγεννιάτικη κάρτα  στο Tuxpaint, όπου ζωγραφίσαμε ένα στολισμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο με γραμμές και σχήματα, γράψαμε τις ευχές μας και τέλος στολίσαμε την κάρτα μας με εικόνες από τη συλλογή σφραγίδων του λογισμικού.