etwinning project «The Culture Adventure»
Τρίτη, 5 Ιουνίου 2018, 13:18
Από: ΜΠΑΙΡΑΜΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | Κάτω από: The Culture Adventure

   Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού etwinning προγράμματος «The Culture Adventure» οχτώ μαθητές της Α΄ λυκείου αναζήτησαν, εντόπισαν και εξοικειώθηκαν με πτυχές και ιδιαιτερότητες που συνθέτουν την πολιτισμική ζωή των υπόλοιπων πέντε διαφορετικών χωρών (Σλοβακίας, Τουρκίας, Πολωνίας, Γαλλίας, Ιταλίας) που συμμετείχαν στο πρόγραμμα.
Συγκεκριμένα οι μαθήτριες Μπάτσαρη Παρασκευή-Φαίδρα, Πανταζή Αικατερίνη, Παπαγιαννοπούλου Θάλεια, Παππά Ζωή, Σολτάνη Ελπίδα, Τζίμα Φωτεινή-Ειρήνη, Φώτα Αγγελική-Σεραφίνα, Χατζηαραπίδου Μαρία-Σωτηρία διερεύνησαν με προγραμματισμένες δεκαπενθήμερες δραστηριότητες τις ακόλουθες πολιτισμικές πτυχές: μουσική, αθλητισμός, μόδα, διατροφικές συνήθειες, εκπαιδευτικό σύστημα, φυσικό περιβάλλον και τοπική ιστορία.
Την πρώτη εβδομάδα κάθε δεκαπενθήμερου συγκέντρωναν, επέλεγαν και παρουσίαζαν, με διαφορετικό κάθε φορά τεχνολογικό εργαλείο, στοιχεία που αφορούσαν τους παραπάνω πολιτισμικούς πυρήνες σε εθνικό επίπεδο. Την επόμενη εβδομάδα επιδίωκαν να εξοικειωθούν μέσω αλληλοδράσεων με τα αντίστοιχα δεδομένα των υπόλοιπων συμμετεχόντων σχολείων. Είχαν έτσι τη δυνατότητα να αλληλοσυγκρίνουν την καθημερινή ζωή, να επισημάνουν πολιτισμικές ομοιότητες και να αντιληφθούν ότι οι διαφορές δεν συνιστούν ανασχετικό παράγοντα στην πολιτισμική ώσμωση αλλά αντίθετα βασικό της χαρακτηριστικό.

In English:    Under the European etwinning program «The Culture Adventure» students of the 3rd General Lyceum at Karditsa/Greece searched, identified and obtained a deeper Knowledge about the aspects and peculiarities that make up the cultural life of the remaining five different countries (Slovakia, Turkey, Poland, France, Italy) who participated in the program. Specifically, the students have researched the following cultural aspects with planned two-week activities: music, sports, fashion, eating habits, educational system, natural environment and local history.
In the first week of each fortnight they gathered, selected and presented, with a different technological tool each time, data concerning the above-mentioned cultural cores at national level. The following week, they sought to get acquainted with interactions with the corresponding data of the other participating schools. They thus had the opportunity to contextualize everyday life, to point out cultural similarities, and to realize that differences do not constitute a deterrent to cultural osmosis but, on the contrary, its basic characteristic.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση