ΕΛΙΝΑ ΜΑΝΩΛΗ

ιστότοπος ενημέρωσης δράσεων του μαθήματος της φυσικής αγωγής

ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

Τύπος δραστηριότητας: Ομαδική.

Τάξη: Για όλες τις τάξεις,

Ο εκπαιδευτικός προσαρμόζει το επίπεδο δυσκολίας.

Υλικά: Χρονόμετρο ή ρολόι.

Προτεινόμενη Διάρκεια: 1 ώρα.

Περιγραφή: Ο εκπαιδευτικός χωρίζει την τάξη σε 2 ή περισσότερες ομάδες, ανάλογα με τον συνολικό αριθμό των παιδιών (περίπου 5-6 άτομα σε κάθε ομάδα). Οι ομάδες παίζουν με τη σειρά. Το παιχνίδι παίζεται με τη μορφή παντομίμας. Ο εκπαιδευτικός ψιθυρίζει σε ένα παιδί από την ομάδα που παίζει μια λέξη από τις παρακάτω κατηγορίες: 1) ρήμα (πχ. τρέχω, παίζω, σκουπίζω, σκάβω, κολυμπάω κ.τ.λ, ή  2) ουσιαστικό (κολύμπι, ποδηλασία, πατινάζ) ή  3) φράση (πχ απλώνω ρούχα, πλένω πιάτα, πάω βόλτα το σκύλο) που αφορούν δραστηριότητες που απαιτούν κίνηση. Ο εκπαιδευτικός αναφέρει στην ομάδα εάν πρόκειται για ρήμα, ουσιαστικό ή φράση. Το παιδί στη συνέχεια πρέπει να περιγράψει με κινήσεις του σώματος του στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας του την λέξη ή τις λέξεις όταν πρόκειται για φράση και να την μαντέψουν μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο (πχ. 2-3 λεπτά). Στη συνέχεια παίζει η επόμενη ομάδα. Το παιχνίδι ολοκληρώνεται μέχρι να παίξουν όλες οι ομάδες για κάποιους γύρους. Η ομάδα που έχει μαντέψει τις περισσότερες λέξεις κερδίζει. Ο βαθμός δυσκολίας προσαρμόζεται για κάθε ηλικία, από τις λέξεις που θα επιλέξει ο εκπαιδευτικός να δώσει. Σε μεγαλύτερες τάξεις μπορούν να δοθούν και πιο δύσκολες λέξεις όπως κωπηλατώ, αναρριχούμαι, ξιφασκία, κ.τ.λ.

Δημοσιεύτηκε στις 25 Μαΐου 2018,15:11

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση