Δικές μας ιστορίες, παραμύθια από την “ανάποδη”, παραμυθοσαλάτες, ποιήματα , διάλογοι …. όλα ανοικτά σε δημιουργία!!!
Βιβλιοθήκη Δημιουργικής Γραφής
2ο βιβλίο “Το χρυσό βουνό” του Άρη Δημοκίδη
Περιγραφή
Η Στέλλα και ο Στέφανος, τα μοναδικά αδέρφια της χώρας με απίθανες μαγικές δυνάμεις, φτάνουν στην κατασκήνωση του Χρυσού Βουνού και μπλέκουν με ιπτάμενους πειρατές, διαστημικές νεράιδες, μαγικά ηφαίστεια, μυστηριώδη γράμματα, πριγκίπισσες και δράκους, ένα βουνό που κινδυνεύει, μαγεμένες αρκούδες, ανεξήγητες πυρκαγιές… Η κατασκήνωση είναι πραγματικά παράξενη! Και κρύβει έναν μεγάλο θησαυρό…
Μια πολύχρωμη, διασκεδαστική περιπέτεια φαντασίας που υποστηρίζει ότι οι πιο πολύτιμοι θησαυροί είναι αυτοί που κρύβονται ήδη μέσα μας.
Το βιβλίο κυκλοφορεί σε συνεργασία με την ελληνική περιβαλλοντική οργάνωση Αρκτούρος, που βοηθάει στη διάσωση άγριων ζώων, όπως η αρκούδα, ο λύκος, το ελάφι κ.ά.
Ζωγραφίζοντας το βιβλίο…
Περιμένω τις ζωγραφιές σας
Εικόνες ηρώων… κόμικς … ακόμη και παρεμβάσεις ( ένας ήρωας δικός μας!! )
1ο βιβλίο Ο μικρός Νικόλας- Επίσκεψη στο εργοστάσιο της σοκολάτας
Περιγραφή
Οι νέες περιπέτειες του μικρού Νικόλα επανακυκλοφορούν σε 8 υπέροχα βιβλία!
Απολαύστε το ανεπανάληπτο χιούμορ του Ρενέ Γκοσινί (δημιουργού του “Αστερίξ” και του “Λούκυ Λουκ”) και τα μοναδικά σκίτσα του Ζαν Ζακ Σενπέ, μέσα από τις σκανταλιές της πιο απίθανης τρελοπαρέας, που κάνει άνω κάτω δασκάλους, μαμάδες και μπαμπάδες.
…Η δασκάλα έδωσε το μαντιλάκι της στον Ιωακείμ, αυτός σκούπισε το χέρι του που ήταν γεμάτο σοκολάτες, σκούπισε τη μύτη του, έτριψε τα μάτια του και μετά θέλησε να επιστρέψει το μαντίλι στη δασκάλα. Όμως η δασκάλα τού είπε πως μπορούσε να το κρατήσει. Είναι τόσο καλή η δασκάλα!
Οι μαθητές της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρούδας σε συνεργασία με τις δασκάλες μας πρώην και νυν,αποφασίσαμε ένα ταξίδι στα μονοπάτια του βιβλίου και της τεχνολογίας.
Για το σκοπό αυτό επιχειρούμε ένα ανοιχτό διάλογο σε σκέψεις,απορίες, ιδέες,προτάσεις, αμφιβολίες….
Κάθε Τετάρτη, μετά το σχολείο,βρισκόμαστε για να συζητήσουμε για το βιβλίο που διαβάζουμε,να δούμε τυχόν video που σχετίζονται,να προτείνουμε νέες ιδέες, να δείξουμε τις δημιουργίες μας και να οργανώσουμε τις δράσεις μας!

