ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΑΣΣΟΝΑ

Στην Ελασσόνα είχαμε μία υπέροχη 2 ήμερη εκδρομή. Μόλις φτάσαμε στην Ελασσόνα πήγαμε στο ΚΠΕ (Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης) γνωρίσαμε τους κυρίους είπαμε κάποια πράγματα για το τι θα κάνουμε στην συνέχεια και μετά πήγαμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε.Το απόγευμα ξανά πήγαμε στο ΚΠΕ και επισκεφτήκαμε κάποιους χώρους και μετά πήγαμε για φαγητό αφού φάγαμε και τραγουδήσαμε μπήκαμε στο λεωφορείο και πήγαμε στο ξενοδοχείο για ύπνο<<νανάκια!>> αλλά ήταν σίγουρο πως δεν θα κοιμόμασταν τα κορίτσια κάναμε πιτζάμα πάρτυ ενώ τα αγόρια παρήγγειλαν πίτσες.Οι καθηγητές μας έδωσαν περιθώριο μέχρι 12:15 εμείς μαζευτήκαμε στα δωμάτιά μας και  πέρασαν οι καθηγήτριες για έλεγχο εμείς δεν μπορούσαμε να κάνουμε φασαρία και έτσι μιλούσαμε ψιθυριστά. Αφού πήγε 3 κοιμηθήκαμε γιατί έπρεπε να ξυπνήσουμε πρωί.Την άλλη μέρα το πρωί φάγαμε πρωινό μαζέψαμε τα πράγματα μας και μπήκαμε στο λεωφορείο ξανά πήγαμε στο ΚΠΕ για να μας ρωτήσουν πως περάσαμε και άλλα τέτοια διάφορα. Μόλις τελείωσαν με τις ερωτήσεις τους χαιρετήσαμε μπήκαμε στο λεωφορείο με προορισμό το εμπορικό της Λάρισας φτάσαμε εκεί τα κορίτσια κάναμε shopping therapy δηλαδή σηκώσαμε όλο το εμπορικό ήμασταν εκεί 4 ώρες ώσπου τελείωσε ο χρόνος μας και έπρεπε να φύγουμε επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και επιστρέψαμε. ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ !!! ΑΝΤΕ  ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 3ΗΜΕΡΗ!!!

Πληροφορίες για τη διήμερη στην Ελασσόνα (Δελτίο τύπου)

Παραδοσιακή Αρχιτεκτονική στους  παραολύμπιους οικισμούς, μια διήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη του Μουσικού Σχολείου

Λίγο μετά την τουρκική εισβολή το 1420,  ελληνικοί και ελληνοβλαχικοί πληθυσμοί εγκαταλείπουν τις εύφορες πεδιάδες του Θεσσαλικού κάμπου και καταφεύγουν στις απότομες πλαγιές του Ολύμπου. Έτσι, οι ιστορικές, οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες σε συνδυασμό  με το φυσικό περιβάλλον οδηγούν στη διαμόρφωση νέων οικισμών στις παραολύμπιες περιοχές του νομού Λάρισας, όπως το Λιβάδι ο Κοκκινοπηλός, η Κρυά, το Πύθιο κ.ά. Οι πλούσιες αγροκτηνοτροφικές δραστηριότητες των κατοίκων καθώς και οι εμπορικές(τυροκόμηση, εμπόριο γάλατος)αλλάζουν τελείως το οικιστικό περιβάλλον, αφού κτίζονται νέες εκκλησίες , πλουσιότερα σπίτια και αρχοντικά. Οι κατασκευές αποκρίνονται στις κλιματολογικές συνθήκες καθώς και στα τοπικά υλικά δόμησης, όπου κυριαρχεί η πέτρα και το ξύλο. Οι Μαθητές του Μουσικού Σχολείου Καρδίτσας επισκέφθηκαν τους παρακάτω παραδοσιακούς οικισμούς: (περισσότερα…)