header image

Πρόγραμμα «SOS, Love the Earth».

Α. ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ – ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 

Προστασία του περιβάλλοντος και κλιματική κρίση.

– Οικοσυστήματα.

– Βιομηχανική ρύπανση – γεωργική ρύπανση.

– Ρύπανση, μόλυνση, καταστροφή και υποβάθμιση φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος.

– Οικολογική επιβάρυνση και οικολογικό αποτύπωμα.

– Ενεργειακό ζήτημα, οικολογικό/ ενεργειακό αποτύπωμα κι εναλλακτικές μορφές ενέργειας.

– Η κλιματική αλλαγή και οι επιπτώσεις της στο περιβάλλον και την υγεία.

– Περιβαλλοντικοί κίνδυνοι και διαχείρισή τους.

– Αειφορική διαχείριση των υλικών και των απορριμμάτων/αποβλήτων.

– Ορθή διαχείριση κι εκμετάλλευση φυσικών πόρων (ισότιμη κατανομή, αειφορία),

σε αντίθεση με την υπερεκμετάλλευσή τους.

– Ορθολογική διαχείριση, διατήρηση, προστασία και βιωσιμότητα του φυσικού περιβάλλοντος.

– Περιβαλλοντικές δράσεις και περιβαλλοντική συνείδηση.

 

  Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

Διαθεματικά και μέσα από καινοτόμες διδακτικές/ερευνητικές προσεγγίσεις

– να ενεργοποιηθούν εσωτερικά κίνητρα που αναπτύσσουν την ικανότητα της ομαδικής συνεργασίας,

– οι μαθητές να αντιληφθούν, να κατανοήσουν και να αποκτήσουν γνώσεις σχετικές με την προστασία το περιβάλλοντος, την κλιματική κρίση και τις αξίες της αειφορίας, να τις αναδείξουν και να τις προωθήσουν,

– να ενισχυθεί η πεποίθησή τους ότι μπορούν να  διαμορφώσουν συνθήκες ζωής που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες τους,

– να αλληλεπιδράσουν μέσω των Τεχνών,

– να καλλιεργήσουν και να αναπτύξουν δεξιότητες και κριτική σκέψη,

– να καλλιεργήσουν και να αναπτύξουν δημιουργική και αισθητική-καλλιτεχνική έκφραση,

 

 


Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

 

– Διαθεματική σύνδεση των πεδίων: Περιβάλλον – Επιστήμη – Τέχνη.

– Μελέτη Περιβάλλοντος.

– Ελληνική Γλώσσα: Ποίηση: Δημιουργική γραφή – συγγραφή έμμετρων στίχων με ομοιοκαταληξίες.

– Μουσική: μελοποίηση στίχων, φωνητική ερμηνεία και ρυθμική συνοδεία του με κρουστά μουσικά όργανα.

– Εικαστικά: σχετική ζωγραφική απεικόνιση.

ΣΤ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ) 

– Έκθεση παραγόμενου υλικού, των στίχων και της παρτιτούρας του τραγουδιού σε εσωτερικό χώρο του σχολείου.

– Ανάρτησή τους στην ιστοσελίδα του σχολείου.

– Μαθητικό Ραδιόφωνο και Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση.

– Παρουσίαση του προγράμματος στη σχετική ημερίδα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας.

– Παρουσίαση στη γιορτή της λήξης του σχολικού έτους σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας καθώς και στην τοπική κοινωνία.

Ζ. ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

– Έκθεση παραγόμενου υλικού, των στίχων και της παρτιτούρας του τραγουδιού σε εσωτερικό χώρο του σχολείου.

– Ανάρτησή τους στην ιστοσελίδα του σχολείου.

– Μαθητικό Ραδιόφωνο και Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση.

– Παρουσίαση του προγράμματος στη σχετική ημερίδα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας.

– Παρουσίαση στη γιορτή της λήξης του σχολικού έτους σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας καθώς και στην τοπική κοινωνία.

 

A song about the Earth and Kids, » Make a Better World»

 

Posters for the Project

Poster_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kids Drawings

 

 

 

Models represented the environment of the Peloponnese Peninsula.

 

Model of the ancient Stadium of Ancient Olympia.

 

 

 

 

Model representing the theater of the ancient Ilida.

 

 

 

 

 

 

 

 

Our Fairytale, «The Joyful Meadow».