1. Υπεραπασχόληση με το θεωρητικό μέρος.
    2. Θεωρητικό μέρος που «αναμασά» τα γνωστά βιβλία / χωρίς πρόσφατες βιβλιογραφικές αναφορές / χωρίς συνθετική προσέγγιση και χωρίς «συζήτηση» των ζητημάτων.
    3. Θεωρητικό μέρος που δεν σχετίζεται με τα ερευνητικά ερωτήματα.
    4. «Αβασάνιστο» κεφάλαιο περί δόμησης της έρευνας.
    5. Πολλά και φιλόδοξα ερευνητικά ερωτήματα ? Έλλειψη σύνδεσής τους με το θεωρητικό μέρος.
    6. Λανθασμένα ή ελλιπή «εργαλεία» έρευνας (Η σημασία της «τριγωνοποίησης»).
    7. Ανεπαρκές δείγμα (όπου χρησιμοποιείται δείγμα).
    8. Περιεχόμενο ερωτηματολογίου ή συνεντεύξεων που δεν συνδέεται άρρηκτα με τα ερευνητικά ερωτήματα. Λανθασμένες ερωτήσεις στο ερωτηματολόγιο ή στις συνεντεύξεις (όπου χρησιμοποιούνται αυτά τα «εργαλεία»).
    9. Ενασχόληση με εμπειρικά δεδομένα (λ.χ. για το φύλο, την ηλικία, τις προτιμήσεις κ.λ.π) που δεν συνδέονται άρρηκτα με τα ερευνητικά ερωτήματα.
    10. Συμπεράσματα που δεν συνδέονται άρρηκτα με τα ερευνητικά ερωτήματα.
    11. Έλλειψη τελικής «συζήτησης» για τα αποτελέσματα (σε σχέση με τα ερευνητικά ερωτήματα, το θεωρητικό πλαίσιο) και έλλειψη διατύπωσης νέων ερωτημάτων.
    12. Βιβλιογραφία με αδυναμίες στο ξενόγλωσσο μέρος ή/και άσχετη με το θέμα ή/και που δεν έχει αφομοιωθεί οργανικά. Λανθασμένες βιβλιογραφικές αναφορές και, γενικά, μη χρήση κάποιου έγκυρου τρόπου βιβλιογραφικής παρουσίασης. Επίσης βιβλιογραφία που δεν έχει σαν κύρια πηγή τις πηγές της εκπαίδευσης ενηλίκων.