Αξιοποιώ το διαδραστικό βιβλίο για τη συγκρότηση μιας διδακτικής παρέμβασης

διαδραστικά-βιβλία

Μάθημα: ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ,  Α’ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

Κεφάλαιο 11οΤο Χρήμα και οι Τράπεζες

Ενότητα 4η : Αποταμίευση – Καταθέσεις – Δάνεια

  1. ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ :

Οι μαθητές στο τέλος της διδακτικής ενότητας θα μπορούν:

  • Να διακρίνουν τον τόκο και το επιτόκιο και να υπολογίζουν τον τόκο
  • Να εξηγούν τον ρόλο του τόκου ως κόστος για το δανειζόμενο και ως όφελος για το δανειστή
  • Να εξηγούν τις σύγχρονες μορφές δανεισμού και καταθέσεων

  1. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ

Για την υλοποίηση της  διδακτικής παρέμβαση θα χρησιμοποιηθούν με τη βοήθεια διαδραστικού  πίνακα τα παρακάτω μέσα :

  • άρθρα από τον ηλεκτρονικό Τύπο
  • παρουσίαση PowerPoint των  βασικών εννοιών/σημείων
  • Ο διαδικτυακός πόρος :  http://: http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-2311  (Εμπλουτισμός Ψηφιακoύ Βιβλίου Μαθηματικών Β’ Γυμνασίου)
  •  φύλλα αξιολόγησης για κατανόηση της διδακτικής ενότητας
  1. ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
  • Συζήτηση στη τάξη με βάση  το άρθρο : http://www.kathimerini.gr/941568/article/epikairothta/ellada/ay3h8hkan-kata-27-dis-eyrw-oi-kata8eseis-stis-trapezes-to-2017  .   Στόχος είναι να προετοιμασθεί το έδαφος για το παρεμβατικό μάθημα.
  • Παρουσίαση και επεξήγηση των βασικών  εννοιών της ενότητας  : Αποταμίευση, Κατάθεση  (ταμιευτηρίου, όψεως, προθεσμίας), Επιτόκιο, Τόκος, Δάνεια (στεγαστικά, καταναλωτικά, επιχειρηματικά), Ομόλογα
  • Ενσωμάτωση του διαδικτυακού πόρου: http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-2311                                                                                                       Το μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων χειρισμού αλγεβρικών συστημάτων (Geogebra). Οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν σε προβλήματα υπολογισμού του τόκου.  Με τη βοήθεια του δρομέα καθορίζουν το αρχικό κεφάλαιο, το επιτόκιο και την χρονική περίοδο τοκισμού. Στη συνέχεια εξηγούν το αποτέλεσμα.
  1. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Κατηγορίες: Διδακτική, ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΠΕ, Χωρίς κατηγορία. Ετικέτες: , . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.