Βιογραφικό!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

https://docs.google.com/forms/d/1XtdLsGyIXM_0_HFApXaq8HBj_WJS1AOz0tmz-8TJhmQ/edit

  • Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2019 – 2021, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας – Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο: “Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης – Εκπαιδευτική Ηγεσία” – Βαθμός Πτυχίου 9,31
  • Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2015 – 2018, Διατμηματικό – Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών σπουδών της Παιδαγωγικής σχολής Φλώρινας με τίτλο: “Διδακτική των Μαθηματικών” – Βαθμός Πτυχίου 7,61
  • Εθνικό και καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών 2006 – 2012, Απόφοιτος σχολής Θετικών Επιστημών – Τμήματος Μαθηματικό – Βαθμός πτυχίου 5,61
  • Πτυχίο Αγγλικών LRN – Βαθμός MERIT (Επίπεδο C2)
  • Πιστοποιητικό Γνώσης Πληροφορικής ή Χειρισμού Η/Υ Unicert Primary
  • Πάντειον Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και πολιτικών Επιστημών Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης 600 ωρών – Πρόγραμμα Κατάρτισης εκπαιδευτικών: Ειδική Αγωγή – Ενσωμάτωση και συνεκπαίδευση στο σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα.
  • Πάντειον Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και πολιτικών Επιστημών Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης 600 ωρών – Πρόγραμμα Κατάρτισης εκπαιδευτικών: «Διαπολιτισμική Αγωγή και Ετερότητα: Θεωρητικές και Βιωματικές προσεγγίσεις της Διαπολιτισμικότητας στην Ελληνική Εκπαίδευση».

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • Φροντιστήρια Πουκαμισάς – Μαθηματικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 01-09-2013 έως 01-06-2015,
  • Δ/νσης Δ/θμιας Εκπαίδευσης – Μαθηματικός 02-03-2016 έως και σήμερα σε μόνιμη θέση από τον Αύγουστου του 2023.
  • Φροντιστήριο Βακφάρη – Κούσλη – Μαθηματικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 02-08-2016 έως 30-05-2018.

Συγγραφικα εργα

  • Συμμετοχή στη δημιουργία και την επιμέλεια (Κωνσταντίνος Νικολαντωνάκης, Άννα Μπαφίτη, Λεμονιά Μπούτσκου, Μαρία Λαζαρίδου, Χαντόγλου Παναγιώτης) του βιβλίου «Τόμος Πρακτικών» του Πανελλήνιου συνεδρίου «Αριστοτέλης», 418 σελίδων, ISBN: 978-960-93-9355-3

Πηγή: https://sotiriakarolidou.files.wordpress.com/2017/08/praktika.pdf

  • Συγγραφή Σχολικού βιβλίου με τίτλο: «Μαθηματικά Ε δημοτικού» από τις εκδόσεις Πουκαμισάς, έτος αναθεωρημένης επανέκδοσης 2018. Συγγραφείς: Χαντόγλου Παναγιώτης, Καραντζούλη Αγάπη. 480 σελίδων, ISBN: 978-618-5325-23-7. Διατίθεται δείγμα: https://www.ekdoseispoukamisas.gr/biblia/mathimatika-ed.html
  • Συγγραφή 7 τόμων εξωσχολικών βιβλίων, με στόχο τις καλοκαιρινές διακοπές των μαθητών του δημοτικού. Συγγραφείς: Χαντόγλου Παναγιώτης, Καραντζούλη Αγάπη
    • Καλοκαιρινές βουτιές στη γνώση (μετά το Νηπιαγωγείο) 128 σελίδες, ISBN: 978-618-5325-82-4
    • Καλοκαιρινές βουτιές στη γνώση (μετά την A’ Δημοτικού) 136 σελίδες, ISBN: 978-618-5325-52-7
    • Καλοκαιρινές βουτιές στη γνώση (μετά την B’ Δημοτικού) 168 σελίδες, ISBN: 978-618-5325-53-4
    • Καλοκαιρινές βουτιές στη γνώση (μετά την Γ’ Δημοτικού) 232 σελίδες, ISBN: 978-618-5325-54-1
    • Καλοκαιρινές βουτιές στη γνώση (μετά την Δ’ Δημοτικού) 216 σελίδες, ISBN: 978-618-5325-55-8
    • Καλοκαιρινές βουτιές στη γνώση (μετά την Ε’ Δημοτικού) 248 σελίδες, ISBN: 978-618-5325-56-5
    • Καλοκαιρινές βουτιές στη γνώση (μετά την ΣΤ’ Δημοτικού) 248 σελίδες, ISBN: 978-618-5325-57-2

Εισηγήσεις σε συνδεδρια

  • Η αίσθηση του ρητού αριθμού στους εκπαιδευτικούς καθηγητές Μαθηματικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -35ο Πανελλήνιο συνέδριο ΕΜΕ (2018)
  • Χρήση της τέχνης και της ιστορίας των μαθηματικών στη διδασκαλία των μαθηματικών – Συνέδριο παραρτήματος Ροδόπης ΕΜΕ (2017)
  • Ανοιχτό σχολείο για μία σύγχρονη Κοινωνία – Μέσα και τρόποι υλοποίησής του – 2ο Επιστημονικό συνέδριο εκπαιδευτικών Δυτικής Μακεδονίας (2017)
  • Η ευελιξία των μαθηματικών στους νοερούς υπολογισμούς -33ο Πανελλήνιο συνέδριο ΕΜΕ (2016)
  • Το μηδέν και η Ιστορική διαδρομή του – Αρωγός στη σύγχρονη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών – 8η Διεθνής Μαθηματική Εβδομάδα (2016)

Δημοσιευσεις σε επιστημονικα περιοδικα

  • Ο Αριστοτελικός ρεαλισμός των εμπειρικών μαθηματικών – Νέος Παιδαγωγός – 11ος τόμος (03/2019).

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Συμμετοχή στο κοινωνικό φροντιστήριο, που διοργανώνει η Μητρόπολη Φλώρινας – Πρεσπών και Εορδαίας, αναλαμβάνοντας την προετοιμασία των μαθητών της Β’ Λυκείου.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων