Οδηγίες για τη δημοσίευση φωτογραφιών και video μαθητών/τριών

Οδηγίες για τη δημοσίευση φωτογραφιών και video μαθητών Σε περίπτωση που πρέπει να δημοσιευτεί κάποιο video ή φωτογραφίες κοντινές συνιστούμε να ζητήσετε τη γραπτή άδεια γονέα ή κηδεμόνα. Περισσότερα: http://www.etwinning.gr/2016-02-29-11-14-03/e/139-photo-video

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Επιστημονική Τηλε-διημερίδα “Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και Σχολική Πραγματικότητα”

Σάββατο-Κυριακή 25-26/04/2020, Ιστοσελίδα Τηλε-Διημερίδας: pekesexae2020.pdekritis.gr Το μάθημα του Θεάτρου με εξ αποστάσεως διδασκαλία σε Μουσικά, Καλλιτεχνικά Σχολεία και Γενικά Λύκεια / Συντελεστές θεατρικής παράστασης, από τις εκπαιδευτικούς Θεατρικής Αγωγής: Βαλαώρα Βασιλική, Βόγια Αγγελική, Κοψιά Παρασκευή, Τσακιρίδου Ιωάννα, Αρβανιτάκη Νικολέττα, Μπαρούνη Φωτούλα, https://pekesexae2020.pdekritis.gr/valaora/ Θεατροαποστολές, blog για την Θεατρική Αγωγή από την εκπαιδευτικό Θεατρικής Αγωγής Μάρω Λιάτσου, […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στην Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση [Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α] του Πανεπιστημίου Κρήτης

Το Πανεπιστήμιο Κρήτης και ειδικότερα το Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α [eLearning Lab], εγκαινιάζει ένα χώρο συνεργασίας της ακαδημαϊκής κοινότητας με γονείς, εκπαιδευτικούς και τη νέα γενιά, σχετικά με τους Κινδύνους και τις Προκλήσεις (ευκαιρίες) του Διαδικτύου στη σύγχρονη εποχή. https://www.edivea.org/ https://www.facebook.com/groups/Social.Internet/  

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Θεατρική Αγωγή στην Εκπαιδευτική Τηλεόραση

Θεατρική Αγωγή στην Εκπαιδευτική Τηλεόραση https://www.youtube.com/watch?v=pn_EfUSa49M https://www.youtube.com/watch?v=R1762p6qevg

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Η Θεατρική Αγωγή στην Εκπαίδευση

Ένα blog για τους/ τις εκπαιδευτικούς Θεατρικής Αγωγής ΠΕ 91 (ΠΕ 91.01 και ΠΕ 91.02) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, που θα λειτουργεί ως περιβάλλον για δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευση με υλικό-αποθετήριο, ανακοινώσεις και ενημέρωση, επιστημονική και παιδαγωγική υποστήριξη, εφαρμογές και προτάσεις από εκπαιδευτικούς του κλάδου.  

Συνεχίστε την ανάγνωση →