«Θεατρική Διασκευή: ερωτήματα, εργαλεία, μεθοδολογία»
Η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.) Θεατρικής Αγωγής Παναγιώτα (Νάγια) Μποέμη διοργανώνει επιμορφωτικό σεμινάριο που θα διεξαχθεί σε δύο συναντήσεις, για τις/τους εκπαιδευτικούς Θεατρικής Αγωγής ΠΕ 91-ΠΕ 91.01 και ΠΕ 91.02 των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης – γενικής και ειδικής αγωγής, αρμοδιότητας των 1ου,2ου, 3ου, 4ου, 5ου, 6ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής και των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. 1ου και 2ου Νοτίου Αιγαίου, […]
Σεξουαλική Αγωγή
“Σεξουαλική Αγωγή-Διαφυλικές Σχέσεις, για μαθητές/μαθήτριες 11-14 ετών”, ΥΠΑΙΘ, Γραφείο Αγωγής Υγείας, Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας. 2000. sex-agwgikath11-14 “Σεξουαλική Αγωγή και Διαφυλικές Σχέσεις, για μαθητές/μαθήτριες 6-8 ετών”. Ελληνική εταιρείας ψυχικής και σεξουαλικής αγωγής. 2007. sexoualiki_agogi_Ελληνική εταιρεία αγωγής ψυχικής και σεξουαλικής αγωγής “Η Σεξουαλική Αγωγή στο Σχολείο. Θεωρία και Πράξη – Οι απόψεις των εκπαιδευτικών”. Γερούκη Μαργαρίτα. Εκδόσεις Μαραθιά. 2011 https://www.openbook.gr/i-sexoualiki-agogi-sto-scholeio/ Το […]
“Ενδυναμώνοντας τους νέους, εξαλείφοντας τον εκφοβισμό”
Ενδιαφέρον εγχειρίδιο από το ENABLΕ – Ευρωπαϊκό Δίκτυο για την Καταπολέμηση του Εκφοβισμού σε Περιβάλλοντα Μάθησης και Ψυχαγωγίας. https://www.youth-life.gr/documents/enable/GR_Cyberbullying_booklet_88_pages.pdf
Το Αρχείο του Δημήτρη Ροντήρη
Το σύνολο του Αρχείου Δημήτρη Ροντήρη έχει ψηφιοποιηθεί, ενώ έχει τεκμηριωθεί το μεγαλύτερο μέρος του και έχει αναρτηθεί στο διαδίκτυο όπου προσφέρεται ελεύθερα σε όλους ανεξαιρέτως τους ενδιαφερόμενους: για επιστήμονες – ερευνητές, καλλιτέχνες, μαθητές ή ακόμα και για απλούς λάτρεις της τέχνης του θεάτρου. Οι εκπαιδευτικές εφαρμογές μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα από απόσταση, όπως έχει […]
Προσωπικά Δεδομένα
Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου παρέχει ενημέρωση, βοήθεια και υποστήριξη στους μικρούς και μεγάλους χρήστες του διαδικτύου με την ανάπτυξη τριών διακριτών δράσεων: Μέσω της ιστοσελίδας SaferInternet4Kids.gr μπορεί κανείς να ενημερωθεί και να αντλήσει υλικό σχετικό με την ασφαλή χρήση του Ίντερνετ και τη χρήση των κοινωνικών δικτύων με το οποίο μπορεί με τη σειρά του να […]
