ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑ Δ/ΒΑΘΜΙΕΣ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ

https://cmapcloud.ihmc.us/proxy?servlet-cmd-request=return-temp-data&temp-data-id=PrintPrev_1549811078134&set-response-header=Content-type:image/svg%2Bxml&set-response-header=Content-size:87240 http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/2133 http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1980 https://www.geogebra.org/m/BzX4HHyN#material/y8eERaU9   Μετάβαση στο scratch.mit.edu/a>. Μετάβαση στο scratch.mit.edu/a>. https://www.geogebra.org/m/BzX4HHyN#material/SHqGhk2H https://www.geogebra.org/m/BzX4HHyN#material/CVq2hF6j https://www.geogebra.org/m/BzX4HHyN#material/WUdZ7xRh <iframe src=»https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fmagicpi2%2Fvideos%2F276871949871708%2F&show_text=0&width=560″ width=»560″ height=»420″ style=»border:none;overflow:hidden» scrolling=»no» frameborder=»0″ allowTransparency=»true» allowFullScreen=»true»></iframe>    

Όλο το άρθρο

ΘΕΩΡΙΑ

    Λήψη αρχείου Λήψη αρχείου  

Όλο το άρθρο

Θεωρία Εξισώσεις 2ου Βαθμού

2.2 Εξισώσεις δευτέρου βαθμού Διδακτικοί στόχοι: Λύνω εξισώσεις δευτέρου βαθμού με ανάλυση σε γινόμενο παραγόντων. Βρίσκω το πλήθος των λύσεων μιας εξίσωσης δευτέρου βαθμού και υπολογίζω τις λύσεις της με τη βοήθεια τύπου. Μετατρέπω ένα τριώνυμο σε γινόμενο παραγόντων. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Ένας μηχανικός σχεδίασε μια οικοδομή και στην πρό-σοψή της προέβλεψε την κατασκευή μιας τετραγωνικής βεράντας […]

Όλο το άρθρο

Εφαρμογές – πολυμέσα

  Λήψη αρχείου   http://aesop.iep.edu.gr/node/20133   http://aesop.iep.edu.gr/node/20133/4996   http://aesop.iep.edu.gr/node/20133/4997   http://aesop.iep.edu.gr/node/20133/4998   https://www.thatquiz.org/tq/previewtest?P/8/U/F/O6EC1487675756    

Όλο το άρθρο

Φύλλα εργασίας 1ου κεφαλάιου (Εξισώσεις – Ανισώσεις Ά Βαθμού)

Λήψη αρχείου Λήψη αρχείου    

Όλο το άρθρο

Εξισώσεις και Ανισώσεις Ά Βαθμού

Λήψη αρχείου   Λήψη αρχείου   http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B105/386/2552,9947/   http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B105/386/2552,9948/   http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B105/386/2552,9950/   http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B105/386/2552,9951/   http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B105/386/2552,9952/  

Όλο το άρθρο

Το «ωραίον» στα μαθηματικά πλέον εξηγείται

Τα μαθηματικά μπορεί να είναι πραγματικά ωραία αφού, όπως απέδειξαν Βρετανοί ερευνητές, δημιουργούν στον εγκέφαλο την ίδια αίσθηση που γεννά ένα καλλιτεχνικό αριστούργημα ή η σύνθεση κάποιου μεγάλου μουσουργού.Για να αποκαλύψουν την ομορφιά της μαθηματικής επιστήμης ή, καλύτερα, κάποιων μαθηματικών τύπων, οι επιστήμονες του University College του Λονδίνου επέδειξαν σε μαθηματικούς «όμορφες» και «άσχημες» εξισώσεις […]

Όλο το άρθρο

Αόρατα για το σχολείο 170.000 παιδιά με αναπηρία στην Ελλάδα

Συντάκτης: Ιωάννα Σωτήρχου Mπορεί να αποτελεί κορυφαία συνταγματική επιταγή το δικαίωμα στην εκπαίδευση αλλά δεν αφορά όλα τα παιδιά αυτής της χώρας. Τα παιδιά με αναπηρίες είναι αόρατα σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που αρνείται ακόμη και να τα καταγράψει. Μόνο το 15% των παιδιών με αναπηρία στην Ελλάδα πηγαίνει σχολείο. Ντροπιαστικό; Το υπόλοιπο 85%, δηλαδή […]

Όλο το άρθρο

Πώς μαθαίνει ένας δυσλεξικός μαθητής;

Γράφει ο Φώτης Παπαναστασίου Το δυσλεξικό παιδί χρειάζεται ειδική μεταχείριση στο διδακτικό του πρόγραμμα. Είναι αποδεδειγμένο ότι οι ικανότητες του μπορούν να βελτιωθούν αν η μάθηση του προσαρμοστεί στο τρόπο με τον οποίο σκέφτεται.                        Στο δυσλεξικό παιδί πρέπει να πηγαίνουμε: σε ολόκληρη την εικόνα και μετά να εξηγούμε πως οι λεπτομέρειες χωράνε σε αυτή από το εύκολο […]

Όλο το άρθρο