Καλώς ήλθατε στο προσωπικό μου ιστολόγιο…!!!

Ονομάζομαι Παναγιώτης Κουκουρίκος και είμαι Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής, ΠΕ71 & Καθηγητής Πληροφορικής, ΠΕ86.

Περιηγηθείτε στο ιστολόγιο και εντοπίστε πληροφορίες με βάση τα ενδιαφέροντά σας.

Καλή πλοήγηση…!!!

Μάθημα διαδικτυακό… από το 5ο Ειδικό…!!!

ekpaideutikesdrastiriotites

Καλωσορίσατε σε μάθημα διαδικτυακό… από το 5ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.

Στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου για το σχολικό έτος 2020-2021, δημιουργήθηκε, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-class, το μάθημα “Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες“, το οποίο απευθύνεται στους 3 μαθητές και στη 1 μαθήτρια που φοιτούν στο Τμήμα 3ο (Ανώτερη Βαθμίδα).

Το μάθημα περιλαμβάνει 8 θεματικές ενότητες με εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί κατάλληλα για τις ανάγκες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μαθητών και μαθητριών άλλων τάξεων ή/και άλλων Ειδικών Σχολείων.

(περισσότερα…)

Κορονο-παιδεία: 3 «εξ αποστάσεως» δεδομένα & 1 «δια ζώσης» ζητούμενο για την επόμενη μέρα στα σχολεία…!!!

Αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η 11η Μαρτίου 2020 αποτελεί ορόσημο για την παιδεία, καθώς πρόκειται για την εναρκτήρια ημέρα κατά την οποία οι αρμόδιοι φορείς αλλά και το ανθρώπινο δυναμικό της εκπαίδευσης κλήθηκαν να επαναπροσδιορίσουν το ρόλο τους, να αναθεωρήσουν στάσεις και συμπεριφορές και να επανεκκινήσουν άμεσα και με νέους όρους το σύνολο των εκπαιδευτικών διαδικασιών, οι οποίες, λόγω του κορονοϊού, τέθηκαν τη δεδομένη χρονική στιγμή σε αναστολή. (περισσότερα…)

Το διαδικτυακό τμήμα ένταξης του Δ/Σ Χρυσαυγής Θεσσαλονίκης

Καλωσορίσατε στο διαδικτυακό τμήμα ένταξης του Δημοτικού Σχολείου Χρυσαυγής Θεσσαλονίκης.

Για τις ανάγκες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης των μαθητών και μαθητριών του τμήματος ένταξης για το σχολικό έτος 2019-2020 δημιουργήθηκαν 6 ψηφιακές τάξεις (κυψέλες) στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-me και παράλληλα αξιοποιήθηκε η ηλεκτρονική πλατφόρμα Webex Meetings.

Επιλέγοντας τον ηλεκτρονικό πίνακα (τοίχο) της ψηφιακής μας τάξης μπορούμε να βρούμε τις ανακοινώσεις για τα μαθήματα και τις δραστηριότητές μας:

(περισσότερα…)

Happy New… Σύστημα Διορισμών στην Εκπαίδευση…!!!

Σήμερα αναδεικνύεται, πέρα από κάθε αμφιβολία, ότι το ΔΙΚΑΙΟ και το ΑΔΙΚΟ σε ένα ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, το οποίο διαφαίνεται πως τις πρώτες μέρες του 2019 θα γίνει ΠΡΑΞΗ, αποτελούν έννοιες σαφώς αντικρουόμενες αλλά ταυτόχρονα ισχυρά αλληλένδετες. Μήπως τελικά η μεγαλύτερη παθογένεια της πολύχρονης αδιοριστίας στην εκπαίδευση, δεν ήταν η ίδια η απουσία μόνιμων διορισμών αλλά η απουσία γόνιμου και αποτελεσματικού διαλόγου για τη διαμόρφωση ενός σταθερού, βιώσιμου και διαχρονικού συστήματος προσλήψεων στη δημόσια εκπαίδευση…??? (περισσότερα…)

ΔΙ-ΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Ο δι-άλογος, η δι-ϋπουργική και το δί-καιο των εκπαιδευτικών

panakoukΟ δυσεπίλυτος γρίφος των μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση έχει τις ρίζες του σε παθογένειες των τελευταίων χρόνων, στις οποίες καμία πολιτική ηγεσία δεν κατάφερε να δώσει ουσιαστική λύση. Μήπως ήρθε η ώρα να υπάρξει δι-ακομματική συνεννόηση για τις προσλήψεις στη δημόσια εκπαίδευση…???

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΠΙΒΑΛΕΤΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ: Ανεξάρτητα από το αν πραγματοποιηθούν ή όχι μόνιμοι διορισμοί την επόμενη σχολική χρονιά, αυτό που προέχει αυτή τη στιγμή είναι η κατάθεση από πλευράς Υπουργείου Παιδείας, ομοσπονδιών και πολιτικών κομμάτων ολοκληρωμένων προτάσεων, έτσι ώστε να διαμορφωθεί, επιτέλους, μέσα από τη σύνθεση ένα σταθερό,  βιώσιμο και διαχρονικό σύστημα προσλήψεων στη δημόσια εκπαίδευση. Διαφορετικά, η κοροϊδία για τους εκπαιδευτικούς θα συνεχίζεται και η κατάσταση θα επιδεινώνεται χρονιά με τη χρονιά. (περισσότερα…)

Κύριε Υπουργέ, αναμένουμε μία ολοκληρωμένη πρόταση για τις προσλήψεις στην εκπαίδευση…!!!

panakoukΗ διάταξη για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2016-2017 έρχεται σε μία χρονική περίοδο η οποία χαρακτηρίζεται από το τρίπτυχο της πολύχρονης αδιοριστίας στην εκπαίδευση, των επαναλαμβανόμενων αλλά αβέβαιων υποσχέσεων για 20.000 μόνιμους διορισμούς και της εργασιακής ανασφάλειας η οποία επικρατεί στους κόλπους των εκπαιδευτικών. Τα χαρακτηριστικά αυτά έχουν κάνει όλους όσους βρίσκονται τα τελευταία χρόνια στους πίνακες των αναπληρωτών εκπαιδευτικών να είναι επιφυλακτικοί σε κάθε νέα εξαγγελία, ενώ με την εμφάνιση της διάταξης τα «κομπιουτεράκια» και οι «προσθαφαιρέσεις» έχουν πάρει κυριολεκτικά φωτιά, μιας και όλοι προσπαθούν να ερμηνεύσουν και να προβλέψουν τα συν και τα πλην, τα θετικά και τα αρνητικά, τις θέσεις πάνω και τις θέσεις κάτω στο «ασανσέρ» του πίνακά τους. (περισσότερα…)

Πρόγραμμα σπουδών και επιμορφωτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος Τ.Π.Ε. στα δημοτικά σχολεία

pliroforikiΤο πρόγραμμα σπουδών και το επιμορφωτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος Τ.Π.Ε. στα δημοτικά σχολεία:

Το Πρόγραμμα Σπουδών για τον Πληροφορικό Γραμματισμό στο Δημοτικό, Οδηγός για τον εκπαιδευτικό, 1η Έκδοση, Σεπτέμβριος 2011.

Υλικό για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής που θα διδάξουν στα 800 Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), Σεπτέμβριος 2010.

Επιμορφωτικό υλικό για την παράλληλη στήριξη

eidiki_agwgiΤο επιμορφωτικό υλικό για την παράλληλη στήριξη:

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, Σεπτέμβριος 2010.

Δειγματικό Εκπαιδευτικό Υλικό για την Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, Σεπτέμβριος 2010.