το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην τάξη μας

0

Συγγραφέας: ΠΑΛΙΟΥΡΑ ΕΛΕΝΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 28-11-2012

Καλησπέρα σας,είμαι για πρώτη χρονιά αναπληρώτρια στο νηπιαγωγείο της Καρπάθου και σκεφτόμενη το πως θα ξεκινήσουμε το θέμα των Χριστουγέννων,αποφασίσαμε μαζί με τα παιδιά να φτιάξουμε ένα ιδιαίτερο χριστουγεννιάτικο δέντρο.Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την ιδέα μας. Βρήκαμε στην αποθήκη ένα παλιό άδειο γλαστράκι,το καθαρίσαμε και βάλαμε μέσα ένα πολύ όμορφο κλαδί ελιάς (χωρίς τα φύλλα), που μας έφερε μια μαμά. Πήραμε καπάκια από μαρκαδόρους που δεν χρειαζόμασταν και καπάκια από μπουκαλάκια νερού,βάλαμε πάνω χρυσόσκονη και τα κρεμάσαμε στο δέντρο μας.Συνεχίζοντας γράψαμε και ευχές σε λευκά χαρτάκια και τα κρεμάσαμε και αυτά στο δέντρο μας. Η κατασκευή μας είναι έτοιμη και η τάξη μας ομορφότερη…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση