ΤΣΙΜΕΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Φιλοξενείται στο Blogs.sch.gr

ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Απρ 201725

 

 

                       

 ΓΛΩΣΣΑ  Γ΄

                     4o ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

                     ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΕΣ

 

  1. Συμπληρώνω ό,τι λείπει:

 

Ένας βασιλιάς ...χε μια παράλογ... απαίτ…σ… Ζήτ…σε από τ…ν αρχισ…δ…ρουργό να κατασκ…άσ…έναν πραγματ…κό άνθρ…π… με μ…αλό και …μα στο σ…δερένι… σ…μα του. Αυτός σκέφτ…κε κάτι έξ…πνο για να το αποφ…γει.

Γν…ρ…ζετ…, παιδιά, ότι …πάρχουν ρομπότ που εργάζ…ντ… καθ…μερ…νά στα εργοστάσια; Ά…α πάλι μπορούν να μ…λούν και να π…ρπατούν. Τα περ…σ…..τερα όμως είν… π…χνίδια.

 

  1. Υπογραμμίζω τις προσωπικές αντωνυμίες και κυκλώνω τις κτητικές.

Της δάνεισα την ξύστρα μου.

Έλα να δεις το δωμάτιό μου, το τακτοποίησα μόνος μου.

Άκουσα τη μητέρα της να της φωνάζει δυνατά από το μπαλκόνι.

Σκέψου το καλά πριν το λύσεις, είπε η δασκάλα μου.

Ελάτε να γράψουμε το δικό μας παραμύθι και να το παρουσιάσουμε στο άλλο τμήμα της Τρίτης.

 

  1. Τονίζω σωστά τις λέξεις των προτάσεων.

 

Τα παιδια συζητησαν πως θα κατασκευασουν το ηλιακο αυτοκινητο τους.

Τον ρωτησα που εβαλε το κυπελλο μου.

Που και που δυσκολευομαι στις εργασιες του σχολειου.

Δεν γνωρίζει πως να αξιοποιησει τις γνωσεις που του δινει το σχολειο.

 

 

 

  1. Συμπληρώνω τις προτάσεις με τα ρήματα των παρενθέσεων στο ζητούμενο χρόνο.

 

Κάθε φορά που τον ……………………………….(συναντώ, παρατατικός) μου φαινόταν και πιο κουρασμένος.

Κάθε εβδομάδα …………………………..(γράφω, εξακ. μέλλοντας) κριτήριο στα γλώσσα.

Ο Δημήτρης δεν ……………………….(απαντώ, αόριστος) σε καμία ερώτηση.

Ποιοι ……………………………..(τελειώνω, παρακείμενος) τη δεύτερη άσκηση;

Όλοι μαζί……………………………….(αποφασίζω, υπερσυντέλικος) το θέμα της ομαδικής μας εργασίας.

…………………………(πίνω, συνοπτικός μέλλοντας) ένα ποτήρι λευκό κρασί, ………………….(λέω, αόριστος) η μητέρα.

 

 

  1. Γράφω τις προτάσεις στην προστακτική:

Να ψάξεις και να βρεις το κλειδί που σου έπεσε.

…………………………………………………………………………………………………………………………

Να περιγράψετε με ακρίβεια την εκτέλεση της συνταγής.

…………………………………………………………………………………………………………………………

Να κατασκευάσεις έναν αυτόματο «Γραφούλη» και να τον προγραμματίσεις να σε βοηθάει.

…………………………………………………………………………………………………………………………

Να ρωτήσετε τη δασκάλα σας και να λύσετε στην τάξη τις απορίες σας.

…………………………………………………………………………………………………………………………

 

  1. Αν μπορούσες να κατασκευάσεις μια «μηχανή» για να βοηθήσεις τον άνθρωπο, ποια θα ήταν αυτή και γιατί θα την έφτιαχνες;

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

RSS Ελληνική Πύλη Παιδείας

Ώρα

Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

    Σαν σήμερα

    11/9/1964: Καθιερώνεται στην εκπαίδευση η δημοτική γλώσσα.

    11/9/: Παγκόσμια Ημέρα Πρώτων Βοηθειών
    Δείτε Σχετικά βίντεο
       - Σχετικές αναρτήσεις

    Ιστορικό



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων