Συνταγή για νηστήσιμο κέικ

1, 2, 3, 4 φύγαμε!

ΥΛΙΚΑ

1 φλ. τσαγιού ηλιέλαιο

φλ. τσαγιού ζάχαρη

φλ.τσαγιού χυμό πορτοκάλι

φλ. τσαγιού αλεύρι που φουσκώνει μόνο του

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  1. Με ένα αυγοδάρτη ανακατεύουμε το λάδι με τη ζάχαρη , προσθέτουμε το χυμό πορτοκαλιού και συνεχιζουμε το ανακάτεμα. Τέλος, προσθέτουμε το αλεύρι. Βάζουμε τη ζύμη σε λαδωμένη φόρμα και ψήνουμε στους 175 βαθμούς Κελσίου για 55 λεπτά περίπου.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνταγή για νηστήσιμο κέικ

Εθισμός στο διαδίκτυο-διαδικτυακά παιχνίδια

Το διαδίκτυο είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που διευκολύνει τη ζωή μας.

Το Διαδίκτυο όμως δεν κρύβει μόνο γοητεία, αλλά και κινδύνους. Είναι ένα απαραίτητο εργαλείο. Ωστόσο στην χρήση του πρέπει να τηρούνται κανόνες ασφαλείας ώστε να αποφεύγονται φαινόμενα εθισμού.

Ο εθισμός στο διαδίκτυο και την τεχνολογία δεν αποτελεί ακόμη “επίσημη κατηγορία” στα εγχειρίδια ταξινόμησης ψυχικών διαταραχών. Ωστόσο έχει τα κριτήρια εκείνα που περιγράφουν τον εθισμό και τον καταναγκασμό σε αντιστοιχία με εθιστικές ουσίες και παιχνίδια τύχης. Πολλοί ερευνητές αντικαθιστούν την έννοια της «ουσίας» με αυτή του διαδικτύου και περιγράφουν το φαινόμενο.

Τα συμπτώματα του εθισμού είναι:

α) Εξιδανίκευση του μέσου. Ο χρήστης θεωρεί τον ηλεκτρονικό υπολογιστή ή το Διαδίκτυο το σημαντικότερο «κεφάλαιο» της καθημερινότητάς του.

β) Τροποποίηση της διάθεσης. Σε όσους εθίζονται στα ηλεκτρονικά παιχνίδια παρουσιάζεται αύξηση της παραγωγής ενός νευροδιαβιβαστή του εγκεφάλου που λέγεται ντοπαμίνη, η οποία συνδέεται με την ευχαρίστηση.

γ) Ανοχή. Το άτομο χρειάζεται σταδιακά όλο και περισσότερες ώρες χρήσης του υπολογιστή ώστε να νιώθει ευχαρίστηση.

δ) Σύγκρουση. Ενώ το παιδί αισθάνεται ότι έχει πρόβλημα, δεν μπορεί να κάνει κάτι για να περιορίσει τη χρήση του υπολογιστή.

Υπάρχουν κάποια προειδοποιητικά σημάδια που πρέπει να ανησυχήσουν τους γονείς όπως:

α) Το παιδί ξεχνιέται συχνά στον υπολογιστή και δεν έχει συναίσθηση του χρόνου που αναλώνει σε αυτόν.

β) Προτιμά τα παιχνίδια στο διαδίκτυο, αντί να συναντά φίλους του, με αποτέλεσμα να απομονώνεται.

γ) Πέφτει η απόδοσή του στο σχολείο. Αντιδρά πολύ νευρικά, θυμωμένα ή επιθετικά όταν κάποιος το διακόπτει από το παιχνίδι ή από τη συζήτηση που είχε online.

δ) Ξενυχτά συχνά για να μένει συνδεδεμένος / συνδεδεμένη στο διαδίκτυο.

ε) Δείχνει άγχος, ανησυχία, εξάρσεις θυμού ή βίας ή καταθλιπτική συμπεριφορά όταν δεν παίζει στο διαδίκτυο.

στ) Απομονώνεται από την οικογένεια και από τους φίλους.

Για τους γονείς προτείνεται ο ορισμός οικογενειακών κανόνων χρήσης του υπολογιστή και του διαδικτύου.

Συμβουλές για τους γονείς:

α) Ώθηση σε κοινωνικές και αθλητικές δραστηριότητες και καθιέρωση οικογενειακών δραστηριοτήτων που δεν εμπεριέχουν τη χρήση υπολογιστή.

β) Τοποθέτηση του υπολογιστή σε δωμάτιο κοινής χρήσης από την οικογένεια και όχι στο δωμάτιο των παιδιών.

γ) Εγκατάσταση και χρήση προγραμμάτων ελέγχου της πρόσβασης σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες αλλά και του χρόνου παραμονής στον ιστό.

δ) Ας θυμόμαστε ότι ο προτεινόμενος καθημερινός χρόνος μπροστά σε μια οθόνη (υπολογιστή, τηλεόρασης κ.λπ.) δε θα πρέπει να ξεπερνά τις 2 ώρες.

Ωστόσο, οι γονείς πρέπει να επιτρέπουν την πρόσβαση σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες διότι ο αποκλεισμός οδηγεί σε μη επιθυμητά αποτελέσματα όπως στη μυθοποίηση. Σε κάθε περίπτωση, χωρίς πανικό, οι γονείς μπορούν να έρθουν σε επαφή με ειδικούς για παροχή βοήθειας και συμβουλές.

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εθισμός στο διαδίκτυο-διαδικτυακά παιχνίδια