Ο πλανήτης σε τροχιά “εκτροχιασμού”. Ας αναλάβουμε ευθύνη, ατομικά και συλλογικά, όσο ακόμη υπάρχει περιθώριο. Άραγε πόσος χρόνος μας απομένει;

Ο πλανήτης σε τροχιά “εκτροχιασμού”. Ας αναλάβουμε ευθύνη, ατομικά και συλλογικά, όσο ακόμη υπάρχει περιθώριο. Άραγε πόσος χρόνος μας απομένει;

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén