Οι τεχνολογίες στην προσχολική εκπαίδευση

0

Συγγραφέας: ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΟΛΓΑ | Κατηγορία Τεχνολογίες | , στις 11-12-2019

Η συστηματική εισαγωγή των ΤΠΕ στα αναλυτικά προγράμματα του νηπιαγωγείου ξεκινά το 2003 με την έκδοση του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών και Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών για το Νηπιαγωγείο
(ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ) και από τότε εμφανίζεται σε όλα τα αναλυτικά προγράμματα
σπουδών. Παράλληλα, τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, διεθνώς πολύ νωρίτερα, η ψηφιακή αφήγηση εισάγεται δυναμικά στην εκπαιδευτική διαδικασία, ως ένα πολύ χρήσιμο και ευέλικτο εργαλείο μάθησης, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί σε όλες τις
βαθμίδες εκπαίδευσης.
Ιδιαίτερα, μάλιστα, όσον αφορά στην αφήγηση εκ μέρους των νηπίων τα οφέλη
είναι πολλαπλά. Ενδεικτικό αυτού είναι ότι στο πρόγραμμα σχεδιασμού και ανάπτυξης δραστηριοτήτων γλώσσας, του ΔΕΕΠΣ ΑΠΣ αναφορικά με την προφορική
επικοινωνία, η πρώτη ικανότητα που επιδιώκεται να αναπτυχθεί από τα νήπια είναι
«να διηγούνται/αφηγούνται» (ΔΕΕΠΣ, 2003:4313).
Παράδειγμα ψηφιακής αφήγησης από μαθητές νηπιαγωγείου με θέμα :                                            ” Το χρυσό ελάφι της Άρτεμης”

Παρουσίαση με Slide Share. Καρτούν για τη χρήση των τεχνολογιών στην εκπαίδευση

Δείτε το στο slideshare.net
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση