Συμμετοχή στην Code Week 2020.

 Για δεύτερη χρονιά θα συμμετέχουμε  στην Εβδομάδα Κώδικα CodeWeek 10-25 Οκτωβρίου 2020.

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Η πρώτη συμμετοχή μας θα είναι σε μια  κοινή δραστηριότητα με τους  συνεργάτες του eTwinning προγράμματός μας: ” Let’s play every day.”

Τίτλος Δραστηριότητας: Favorite toys

Κωδικός  4 cw20-3fO71

Περιγραφή

Έχουν φτιαχτεί από τους συνεργάτες μας  κάρτες με γρίφους που αντιστοιχούν σε 5 παιδικά παιχνίδια. Τα 5 παιδικά παιχνίδια σε εικόνες έχουν τοποθετηθεί σε τετράγωνο χαλί πλέγμα . Το παιδί προγραμματιστής επιλέγει μία κάρτα, ακούει το γρίφο, τον αποκωδικοποιεί , και στη συνέχεια πρέπει να προγραμματίσει το παιδικό ρομπότ Beebot με  τον σωστό κώδικα με αντίστοιχα βέλη μπροστά,πίσω,δεξιά,αριστερά για την σωστή  κατεύθυνση μέχρι να φτάσει το συγκεκριμένο παιχνίδι για να το πάρει και να παίξει μαζί του.

Η δεύτερη συμμετοχή μας είναι μια δραστηριότητα με μια πανελλαδική ομάδα εκπαιδευτικών.

Τίτλος Δραστηριότητας : Σώστε τους Ωκεανούς /Save the Oceans

Κωδικός cw20-Vy9vY

 

Περιγραφή

Οι μαθητές μέσω αυτής της δραστηριότητας καλούνται να βοηθήσουν τον κ. Χταπόδι και να συλλέξει σκουπίδια από τους ωκεανούς. Σχεδιάζουν τη σωστή διαδρομή και προγραμματίζουν το ρομπότ. Χωρίζονται σε τρεις ομάδες, μία ομάδα συναρμολογεί το πλέγμα του ωκεανού και αποφασίζει για την αρχή και το τέλος της πίστας. Η δεύτερη ομάδα κρύβει σε μερικά τετράγωνα του πλέγματος, εικόνες που αντιστοιχούν σε αντικείμενα που μολύνουν τη θάλασσα ή παγιδευμένα ζώα. Ακόμη σχεδιάζει τη διαδρομή με κάρτες προγραμματισμού. Η Τρίτη ομάδα «διαβάζει» τις κάρτες και προγραμματίζει το ρομπότ, βοηθώντας τον κ. Χταπόδι να μαζέψει τα σκουπίδια και να απελευθερώσει τα παγιδευμένα ζώα

Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.