ΔΥΣΛΕΞΙΑ

1 Σχόλιο »

ΠΑΠΑΦΩΤΗ ΜΑΡΙΑ | 15 Δεκεμβρίου 2016 στις 20:14

Είναι η εξελικτική δυσκολία στην επεξεργασία του γραπτού λόγου και κατά συνέπεια δυσκολία στην ανάγνωση, δυσανάλογα επίμονη προς την ηλικία και το νοητικό δυναμικό του μαθητή, και επίσης επίμονη αδυναμία στην εκμάθηση της ορθογραφίας των λέξεων. Σε πολλές περιπτώσεις, η δυσλεξία φαίνεται να κληρονομείται. Δεν είναι ασθένεια, αλλά μια διαφορετικότητα στη δομή του εγκεφάλου, η οποία χρειάζεται ένα διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας. Τα άτομα με δυσλεξία είναι χαρισματικά και πολύ παραγωγικά.
Τα σημάδια
 – Δυσκολίες στην ανάγνωση (αργός ρυθμός ανάγνωσης, διστακτική και συλλαβική ανάγνωση, λάθη σε επίπεδο σύγχυσης βασικών αντιστοιχιών ήχων και γραπτών συμβόλων, λάθη με οπτικές ομοιότητες γραμμάτων, παράλειψη, αντικατάσταση, αντιμετάθεση γραμμάτων, συλλαβών ή και λέξεων, ελλιπής κατανόηση του κειμένου, χάσιμο της σειράς του βιβλίου).
 – Δυσκολίες στη γραφή (πολλά ορθογραφικά λάθη, παραλείψεις, προσθέσεις, αντιμεταθέσεις, αντικαταστάσεις γραμμάτων, συλλαβών & λέξεων, κακογραφία, ακαταστασία, μουντζούρες στο γραπτό, αδικαιολόγητα κενά, κατάργηση των διαστημάτων, απουσία σημείων στίξης, απουσία κεφαλαίων ή παρεμβολή τους ανάμεσα στα πεζά).
 – Δυσκολίες στα μαθηματικά (προβλήματα στην άμεση μνήμη, όταν ενασχολούνται με αριθμητικές πράξεις, απώλεια θέσης ή σειράς στην πρόσθεση στηλών με αριθμούς, δυσκολία εκμάθησης της προπαίδειας).
Ο δυσλεξικός μαθητής…
…Έχει μέση μέχρι πολύ υψηλή νοημοσύνη, που χαρακτηρίζει όλες τις πλευρές της καθημερινής του ζωής.
…Σύμφωνα με τη συμπεριφορά του στο σχολείο και στο σπίτι, δείχνει πως είναι πολύ πιο έξυπνος και δημιουργικός από ο, τι φανερώνει η επίδοσή του στην ανάγνωση, τη γραφή και μερικές φορές την αριθμητική.
…Είναι συνήθως το παρεξηγημένο παιδί, που χαρακτηρίζεται συχνά ως τεμπέλικο, ανυπάκουο, αδιάφορο για σχολική μάθηση και ίσως ως «επαναστάτης» της τάξης.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία

Κριτήρια αξιολόγησης στο μάθημα Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία στο Γυμνάσιο

1 Σχόλιο »

ΟΛΓΑ ΣΠΥΡΑΚΟΥ | 13 Δεκεμβρίου 2016 στις 21:45

Παρακάτω θα βρείτε τα κριτήρια αξιολόγησης στο μάθημα Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία στο Γυμνάσιο
Σύμφωνα με το νέο ΠΔ (ΦΕΚ 126/Α΄/11-11-2016) «Περί σχολικού και διδακτικού έτους και της αξιολόγησης των μαθητών του Γυμνασίου»

http://www.iep.edu.gr/images/anakoinwseis/20162811_1_kritiria_axiologisis_ne_glossas.pdf.pdf

Χρήσιμες ιστοσελίδες για την ειδική αγωγή

1 Σχόλιο »

ΟΛΓΑ ΣΠΥΡΑΚΟΥ | 13 Δεκεμβρίου 2016 στις 21:39

Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες ιστοσελίδες που αφορούν την ειδική αγωγή κι εκπαίδευση:

 

http://www.pi-schools.gr/special_education_new/index_gr.htm

http://access.uoa.gr/ATHENA/

http://eva-edu.gr/main/

http://www.specialeducation.gr/frontend/index.php

 

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, 3 Δεκεμβρίου

1 Σχόλιο »

ΟΛΓΑ ΣΠΥΡΑΚΟΥ | 4 Δεκεμβρίου 2016 στις 22:38

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία χθες, 3 Δεκεμβρίου. Ας μη μείνουμε μόνο στα λόγια…. Οι πράξεις μας μένουν!

Νάξος!!

1 Σχόλιο »

ΟΛΓΑ ΣΠΥΡΑΚΟΥ | 27 Νοεμβρίου 2016 στις 21:03

Naxos

Αγαπάμε τη Νάξο για:

√ το υπέροχο τοπίο της

√ τους ανθρώπους της

√ την ιστορία της

√ τα προϊόντα της

√ τις υπέροχες στιγμές που μας χάρισε

 

Περισσότερες φωτογραφίες εδώ: Νάξος συνέχεια

Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

1 Σχόλιο »

ΟΛΓΑ ΣΠΥΡΑΚΟΥ | 27 Νοεμβρίου 2016 στις 19:24

Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες είναι ένας όρος που αναφέρεται στις δυσκολίες που παρουσιάζουν παιδιά στην κατάκτηση του γραπτού λόγου (ανάγνωση και γραφή) και στα μαθηματικά, και δεν οφείλονται σε σωματικό ή αισθητηριακό έλλειμμα ή σε Νοητική Υστέρηση. Είναι κοινώς αποδεκτό πως ένα παιδί για να έχει Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, θα πρέπει το IQ (δείκτης νοημοσύνης), να είναι περισσότερο από 80 και να έχει ελλείμματα σε κάποια ακαδημαϊκή επίδοση (ανάγνωση, ορθογραφία, μαθηματικά).

Είδη Μαθησιακών Δυσκολιών

  1. Δυσλεξία
  2. Δυσαναγνωσία (αναγνωστικές δυσκολίες)
  3. Δυσαριθμία
  4. Δυσορθογραφία
  5. Δυσγραφία

Ενδείξεις μαθησιακών δυσκολιών

Δυσκολίες στην ανάγνωση: αργός ρυθμός ανάγνωσης, διστακτική και συλλαβική ανάγνωση, λάθη σε επίπεδο σύγχυσης βασικών αντιστοιχιών ήχων και γραπτών συμβόλων, λάθη με οπτικές ομοιότητες γραμμάτων, παράλειψη, αντικατάσταση, αντιμετάθεση γραμμάτων, συλλαβών ή και λέξεων, ελλιπής κατανόηση του κειμένου, χάσιμο της σειράς του βιβλίου.

Δυσκολίες στη γραφή: πολλά ορθογραφικά λάθη, παραλείψεις, προσθέσεις, αντιμεταθέσεις, αντικαταστάσεις γραμμάτων, συλλαβών και λέξεων, κακογραφία, ακαταστασία, μουντζούρες στο γραπτό, αδικαιολόγητα κενά, κατάργηση των διαστημάτων, απουσία σημείων στίξης, απουσία κεφαλαίων ή παρεμβολή τους ανάμεσα στα πεζά.

Δυσκολίες στα μαθηματικά: προβλήματα στην άμεση μνήμη, όταν ασχολούνται με αριθμητικές πράξεις, απώλεια θέσης ή σειράς στην πρόσθεση στηλών με αριθμούς, δυσκολία εκμάθησης της προπαίδειας.

Περισσότερες πληροφορίες: https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjh0I72t8nQAhWJzRoKHcnhD-0QFggtMAI&url=http%3A%2F%2Fwww.pi-schools.gr%2Fspecial_education_new%2Fftp%2Fmathisiakes%2FTheoritiko_Plaisio%2FTheoritiko_Plaisio.doc&usg=AFQjCNEzHlj_GI31SHo0RWbEbMa77DElAw&sig2=k8WBpRpNvl7L8CMua57M2g&bvm=bv.139782543,d.bGs

Hello world!

1 Σχόλιο »

ΟΛΓΑ ΣΠΥΡΑΚΟΥ | 29 Αυγούστου 2012 στις 15:00

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το «Ιστολογείν»!

Συμβουλευτείτε τα αρχεία βοήθειας για την διαχείριση του ιστολογίου σας.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων