Ηλεκτρονικό Ημερολόγιο Δημοσιεύσεων

ntsormp's blog

  • Video
  • Ασκήσεις
    • Ασκήσεις Α’ τάξης
    • Ασκήσεις Β’ τάξης
    • Ασκήσεις Γ’ τάξης
  • Δραστηριότητες
    • Δραστηριότητες Α’ τάξης
    • Δραστηριότητες Β’ τάξης
    • Δραστηριότητες Γ’ τάξης
  • Εννοιολογικοί Χάρτες
  • Σχετικά
  • Φύλλα Εργασίας
    • Φύλλα Εργασίας Α’ τάξης
    • Φύλλα Εργασίας Β΄τάξης
    • Φύλλα Εργασίας Γ’ τάξης
« Παρουσίαση των 19Robogators για τον διαγωνισμό FLL
Εξελληνισμός και Διδακτική Αξιοποίηση Εκπαιδευτικού Προγραμματιστικού Περιβάλλοντος Scratch »

Πρoστατευμένο: Ύλη Εξετάσεων Πληροφορικής 2013-2014


Αυτό το περιεχόμενο είναι προστατευμένο με συνθηματικό. Για να το δείτε εισάγετε το συνθηματικό σας παρακάτω:

Κείμενο

Συγγραφέας ntsormp. Αναρτήθηκε την: 26 Μαΐου 2014, 3:09 πμ και αρχειοθετήθηκε κάτω από τις: MICROWORLDS PRO LOGO, Γενικά. Μπορείτε να παρακολουθήσετε οποιαδήποτε απάντηση σε αυτό το άρθρο, μέσω του RSS 2.0. Μπορείς να πας στο τέλος και να αφήσεις σχόλιο. Το Pinging προσωρινά δεν επιτρέπεται.

  • European School Radio


    Το πρώτο μαθητικό ραδιόφωνο

  • Πρόσφατα σχόλια

    • Κος blogs.sch.gr στο Γειά σου Κόσμε!
  • Πρόσφατα άρθρα

    • Δημιουργία Αναλογικού Ρολογιού
    • 6o ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
    • AUDACITY
    • Windows Movie maker
    • 11o ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
  • Ομάδες

    Νέα | Ενεργός | Δημοφιλή | Αλφαβητικά
    • Λογότυπο της ομάδας του Ψηφιακή Ασφάλεια
      Ψηφιακή Ασφάλεια
      1.667 μέλη
    • Λογότυπο της ομάδας του e-learning
      e-learning
      1.522 μέλη
    • Λογότυπο της ομάδας του 1. ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ – Κοινότητα LAMS Ελλήνων Εκπαιδευτικών (Greek Educator LAMS Community)
      1. ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ – Κοινότητα LAMS Ελλήνων Εκπαιδευτικών (Greek Educator LAMS Community)
      975 μέλη
    • Λογότυπο της ομάδας του Δημιουργικοί Εκπαιδευτικοί
      Δημιουργικοί Εκπαιδευτικοί
      948 μέλη
    • Λογότυπο της ομάδας του Κοινότητα MOODLE Ελλήνων Εκπαιδευτικών
      Κοινότητα MOODLE Ελλήνων Εκπαιδευτικών
      938 μέλη
  • Μάιος 2014
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Απρ   Ιούν »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
    • FLL (16)
    • MICROWORLDS PRO LOGO (23)
    • SCRATCH (9)
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ (16)
    • ΒΙΒΛΙΑ (5)
    • ΒΙΟΛΟΓΙΑ (5)
    • Γενικά (253)
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (20)
    • ΔΙΑΦΟΡΑ (36)
    • ΕΥΧΟΛΟΓΙΟ (1)
    • ΚΣΕ (4)
    • ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (10)
      • 11ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (1)
      • 4ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (2)
      • 5ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (1)
      • 6o ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (3)
      • 7ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (1)
      • 8ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (1)
    • ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (2)
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (5)
    • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ & Σ.Ε.Π. (3)
    • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (21)
    • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (16)
    • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (13)
    • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (9)
    • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (35)
      • LEGO (11)
    • ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (8)
    • ΦΥΣΙΚΗ ΥΨΗΛΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ (4)
    • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ (10)
    • ΧΙΟΥΜΟΡ (3)
  • Ετικέτες

    Video Εικόνες Ενημερωτικά Δελτία Ερωτήσεις Κείμενο Παρουσίαση Σ.Ε.Π Φωτογραφία
  • images

    images
  • Αρχείο

  • Hobbies

    • 17 Νοεμβρίου 1973
    • Like a bird
    • Parallaxi
    • Phantom of the Floppera
    • Photography
    • Αρχαία Ελλάδα
    • Εικονικές περιηγήσεις σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους εντός και εκτός Ελλάδας
    • Εικονική Περιήγηση στη Θεσσαλονίκη
    • ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΜΙΛΗΤΟ
    • Ζαχαρίας Παπαντωνίου
    • Η Ιστορία μας σε 2 min!
    • Η Ιστορία της Ελλάδας σε 10'
    • Θεσσαλονίκη 1900-1930
    • Θεσσαλονίκη 2012
    • Μια βόλτα κατά μήκος της παλιάς παραλίας της Θεσσαλονίκης
    • Ο Όλυμπος σε 10'
    • Φίλμ Νουάρ
    • Χρονικό Πολυτεχνείου
    • Ως3 Μηνιαίο Περιοδικό Πολιτισμού
  • Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

    • saferinternet4kids
  • Διάφορα Θέματα

    • 101 εργαλεία του Web 2.0 για τους εκπαιδευτικούς
    • 19ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
    • Edmodo
    • Ubuntu
    • Ubuntu.gr
    • Διδακτική της Πληροφορικής
    • Εκπαιδευτική Ρομποτική
    • Ένωση Ελλήνων Χρηστών και Φίλων ΕΛ/ΛΑΚ
    • ΕΡΤ ΑΡΧΕΙΑ
    • Η Πληροφορική στο Γυμνάσιο
    • Η Φυσική για όλους
    • Καραγκιοζίδης Πολύκαρπος
    • Νεδέλκος Θωμάς
    • Π.Ε.ΚΑ.Π – Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής
    • Παμπουκίδης Χαράλαμπος
    • ΤΑΞΗ 2.0 – WEB 2.0
  • Ιδρύματα - Μουσεία

    • Smithsonian National Museum of Natural History
    • Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής
    • Ίδρυμα Ευγενίδου
    • Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού
    • Νόησις
    • Ο κύκλος των μουσείων
  • Μαθήματα Πληροφορικής

    • PENCIL CODE GYM
    • Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία
    • Δημιουργώ παιχνίδια στο Scratch
    • Εργονομία
    • Ζωγραφική
    • Μηχανισμός των Αντικυθήρων
    • Παιχνίδι Γνώσεων στη Πληροφορική
    • Πειρατεία Λογισμικού
    • Προστασία Λογισμικού-Ιοί
    • Σταυρόλεξο Γνώσεων στη Πληροφορική
    • Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας
    • Το Λογισμικό (Software) του Η/Υ
    • Το Υλικό (Hardware) του H/Y
    • ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ – ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
    • ΩΡΑ ΓΙΑ ΚΩΔΙΚΑ
  • Ρομποτική

    • EV3 Lessons
    • FLL Animal Allies 2016
    • Lego Mindstorms
    • WROHELLAS
  • Σύνδεσμοι

    • blogs.sch.gr
    • saferinternet4kids
    • sxoleio.eu
    • Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη Εκπ.Λογισμικού ΕΛ/ΛΑΚ
    • Δικτυακή πύλη sch.gr
    • Εκπ/κό υποστηρικτικό υλικό
    • ΕΡΤ ΑΡΧΕΙΑ
    • Η Πληροφορική στο Γυμνάσιο
    • Ηλ. περιοδικό e-Emphasis
    • Ηλεκτρονικές κάρτες
    • Ηλεκτρονική Διαχείριση Τάξης η-τ@ξη
    • Ιστολόγιο Ομάδας ανάπτυξης blogs.sch.gr
    • Μαθητική πύλη students.sch.gr
    • Το Στέκι των Πληροφορικών
    • Υπηρεσία video ΠΣΔ
  • Φυσική

    • Η Φυσική για όλους
  • Φυσική Υψηλών Ενεργειών

    • Ελληνική Ομάδα Εκλαϊκευσης Particle Physics
    • Κέντρο Θεωρητικής Φυσικής Κρήτης
    • Τα δομικά συστατικά της ύλης
    • Το πανυγήρι της φυσικής των σωματιδίων

© 2021 ntsormp's blog.
Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Άρθρα (RSS) και Σχόλια (RSS) ^

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • n
  • Σύνδεση
  • Συντάκτες Ιστολογίου
    • ntsormp
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα
SetTextSize SetPageWidth