ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΕ19
Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
8/11/1901: Βίαιες συμπλοκές ξεσπούν στο κέντρο της Αθήνας, με αφορμή την μετάφραση του Ευαγγελίου στη δημοτική από τον Αλέξανδρο Πάλλη (Ευαγγελικά).
Κατά τις συγκρούσεις σκοτώνονται 8 άνθρωποι και τραυματίζονται 80. Η δημοτική θα αναγνωριστεί ως επίσημη γλώσσα του ελληνικού κράτους 75 χρόνια αργότερα.
8/11/1901: Βίαιες συμπλοκές ξεσπούν στο κέντρο της Αθήνας, με αφορμή την μετάφραση του Ευαγγελίου στη δημοτική από τον Αλέξανδρο Πάλλη (Ευαγγελικά).
Κατά τις συγκρούσεις σκοτώνονται 8 άνθρωποι και τραυματίζονται 80. Η δημοτική θα αναγνωριστεί ως επίσημη γλώσσα του ελληνικού κράτους 75 χρόνια αργότερα.
ΔΕΠΠΣ & ΑΠΣ Πληροφορικής Γυμνασίου
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Τάξη |
Άξονες γνωστικού περιεχομένου |
Γενικοί στόχοι |
Ενδεικτικές Θεμελιώδεις έννοιες Διαθεματικής προσέγγισης |
Α |
Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα |
Βασικές έννοιες Πληροφορικής.Ιστορική διαδρομή της εξέλιξης των υπολογιστών.
Το υλικό του υπολογιστικού συστήματος. Το λογισμικό του υπολογιστικού συστήματος. Προστασία υλικού, λογισμικού και δεδομένων, Εργονομία – Προφυλάξεις. |
Τεχνολογία Σύστημα, Μεταβολή Κώδικας, Επικοινωνία Χρόνος-Χώρος Υγιεινή Συνεργασία |
Επικοινωνώ με τον υπολογιστή |
Το γραφικό περιβάλλον επικοινωνίας.Το περιβάλλον παρουσίασης του παγκόσμιου ιστού (web browser). | Επικοινωνία, Τεχνολογία Έκφραση, Αισθητική Συμβολισμός Χρόνος-Χώρος |
|
Χρήση εργαλείων έκφρασης, επικοινωνίας, ανακάλυψης και δημιουργίας |
Έκφραση (γραφή – ζωγραφική) με τη βοήθεια του υπολογιστή.Πληροφόρηση και επικοινωνία με τη βοήθεια του Διαδικτύου (Internet).
Οργάνωση, συνεργασία, προγραμματισμός, συνεισφορά στους σκοπούς της ομάδας. Ανάληψη ευθυνών. |
Επικοινωνία, Τεχνολογία Έκφραση, Συμβολισμός Χρόνος-Χώρος Μεταβολή, Πρόοδος Συνεργασία Αλληλεπίδραση |
|
Ο υπολογιστής στο σχολείο και στην καθημερινή ζωή |
Χρήσεις του υπολογιστή στην καθημερινή ζωή (στο σχολείο, στο σπίτι, στις τράπεζες κτλ.). | Τεχνολογία Επικοινωνία, Έκφραση Χρόνος-Χώρος Μεταβολή, Πρόοδος Συνεργασία, Αξιοποίηση Αλληλεπίδραση |
|
Β |
Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα |
Μονάδες του υπολογιστή.Οι υπολογιστές πολυμέσων (χαρακτηριστικά τους) και οι πολυμεσικές εφαρμογές.
Αναπαράσταση της πληροφορίας στον υπολογιστή. Σύνδεση υπολογιστών – Δίκτυα και λειτουργική αξιοποίησή τους. |
Σύστημα Χρόνος-Χώρος Επικοινωνία Συμβολισμός, Κώδικας Οργάνωση Μέρος-Όλον |
Επικοινωνώ με τον υπολογιστή |
Ανακάλυψη με τη «βοήθεια» που παρέχει ο υπολογιστής.Αποθήκευση και διαχείριση αρχείων. | Τεχνολογία Γραμμικότητα Αλληλεπίδραση Οργάνωση, Μεταβολή |
|
Χρήση εργαλείων έκφρασης, επικοινωνίας, ανακάλυψης και δημιουργίας |
Χρήση εργαλείων: Αριθμητικής επεξεργασίας και γραφικής παρουσίασης δεδομένων.Εργαλείο παρουσιάσεων.
Πληροφόρηση και επικοινωνία με τη βοήθεια του Διαδικτύου (Internet). |
Τεχνολογία, Επικοινωνία Χρόνος-Χώρος Ταξινόμηση, Αξιοποίηση Μεταβολή, Πρόβλημα Έκφραση Αξιοπιστία, Συνεργασία |
|
Ο υπολογιστής στο επάγγελμα |
Αλλαγές και επιπτώσεις στο εργασιακό περιβάλλον εξαιτίας της εισαγωγής και χρήσης των νέων τεχνολογιών. Διαφαινόμενες ανάγκες. | Τεχνολογία, Εργασία Χρόνος-Χώρος Αξιοποίηση Μεταβολή, Προσαρμογή Ανάγκη |
|
Γ |
Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα |
Γλώσσες προγραμματισμού.Βασικά στάδια επίλυσης προβλήματος με τη χρήση υπολογιστή.
Δημιουργία και εκτέλεση προγράμματος. |
Πρόβλημα, Λύση Αξιολόγηση, Οργάνωση Διαδοχή, Διάκριση Μεταβολή, Προσαρμογή Επικοινωνία Αλληλεπίδραση |
Χρήση εργαλείων έκφρασης, επικοινωνίας, ανακάλυψης και δημιουργίας |
Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής. | Έκφραση, Αισθητική Αλληλεπίδραση Γραμμικότητα Συνεργασία, Αξιολόγηση |
|
Ο υπολογιστής στην κοινωνία και στον πολιτισμό |
Η επίδραση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην επιστήμη, την τέχνη, τον πολιτισμό, τη γλώσσα, το περιβάλλον, την ποιότητα ζωής κτλ. | Τεχνολογία, Πολιτισμός Ψηφιακός κόσμος Περιβάλλον, Επικοινωνία Αλληλεπίδραση Εργασία, Πρόοδος Αξιοποίηση |
Αφήστε μια απάντηση