Μαρ 09 2015

Δειγματικές 2014-15

Δειγματικές 2014-15

Οι δειγματικές διδασκαλίες τη σχολική χρονιά 2014-15 πραγματοποιούνται μετά από οικειοθελή προσφορά εκπαιδευτικών ΠΕ04 των σχολικών μονάδων ΔΕ Κυκλάδων ή μετά από πρόσκλησή μου και την αποδοχή της από συνάδελφο. Στόχο έχουν την εξοικείωση σας με τη διαδικασία της δειγματικής σε κανονική μαθητική τάξη με διακριτική παρουσία στο βάθος της αίθουσας συναδέλφων από τις γειτονικές σχολικές μονάδες του νησιού. Μέσω τηλεδιάσκεψης την παρακολουθούν και συνάδελφοι από μικρές σχολικές μονάδες ή συνάδελφοι σε κάποια από τα ΕΚΦΕ Κυκλάδων. Τα θέματα των δειγματικών διδασκαλιών προτείνονται από εσάς και μετά από συνεργασία με τον Σχ. Σύμβουλο παρέχονται στον εκπαιδευτικό προτάσεις και το υπόδειγμα του σχεδίου διδασκαλίας. Για τη φετινή χρονιά οι δειγματικές πραγματοποιούνται μετά την ολοκλήρωση των Επιμορφωτικών Σεμιναρίων πρώτου τετραμηνου. Οι Δειγματικές βασίζονται στην αξιοποίηση ΤΠΕ ή/και κλασικού εργαστηρίου και τα διδακτικά σενάρια είναι Διερευνητικού και Συνεργατικού χαρακτήρα. Μετά τις δειγματικές ακολουθούν Επιμορφωτικές συναντήσεις – Σεμινάρια για ανατροφοδότηση των δειγματικών βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων όπως (Στόχοι διδασκαλίας, έναρξη διδασκαλίας, επίτευξη των στόχων, επιλογή υλικών και  μέσων διδασκαλίας (ΤΠΕ – κλασικά πειράματα κά, επιλογή τεχνικών και μεθόδων, μορφών διδασκαλίας, τήρηση του χρόνου, συμπεριφορά διδάσκοντος, σχέδιο διδασκαλίας, λήξη διδασκαλίας). Παρακάτω παρατίθεται το επιμορφωτικό υλικό του ΜΠΕ στις Φυσικές Επιστήμες καθώς και  τα κριτήρια αξιολόγησης των δειγματικών:

31- 03 – 2015  Δειγματική διδασκαλία στο εργαστήριο ΦΕ του ΓΕΛ Πάρου, σε καθηγητές ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Πάρου-Αντιπάρου, της χημικού Τσέλιγκα Ελένη σε συνδιδασκαλία του χημικού Ρούμελη Νικολάου – Σχολικού Συμβούλου ΠΕ04 σε μαθητική τάξη Γ΄ ΓΕΛ Κατεύθυνσης του ΓΕΛ Πάρου, στη Χημεία Γ΄ Κατ/σης » Ρυθμιστικά Διαλύματα – μια διερευνητική προσέγγιση μέσω αξιοποίησης σεναρίου Β΄ επιπέδου με αξιοποίηση του Vlab-Ιridium Chemistry»,

17- 03 – 2015  Δειγματική διδασκαλία στο εργαστήριο ΦΕ Γυμνασίου ΛΤ Σίφνου σε καθηγητές ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Σίφνου – του φυσικού κ. Λουκάκου Θοδωρή σε μαθητική τάξη Α΄ Λυκείου των Λ.Τ. Σίφνου στη Φυσική Α΄ Λυκείου: «Ο 3ος νόμος της κίνησης – Διερευνητική προσέγγιση μέσω βιωματικών δραστηριοτήτων, κλασικών πειραμάτων και αξιοποίησης ΤΠΕ».

10- 03 – 2015  Δειγματική διδασκαλία στο εργαστήριο ΦΕ Γυμνασίου – ΓΕΛ Μήλου, σε καθηγητές ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Μήλου-Κιμώλου (και μέσω oovoo Κύθνου, Σίφνου, Σερίφου), της φυσικού κ. Βαμβακινού Ειρήνης, σε τμήμα μαθητών Β΄Γυμνασίου Μήλου, στο κεφάλαιο: Φυσική Β’ Γυμνασίου  – Πίεση – Άνωση , με τίτλο  «Άνωση – Αρχή Αρχιμήδη », μια διερευνητική διδακτική πρόταση συνεργατικής μάθησης, με αξιοποίηση κλασικού εργαστηρίου.

22- 10 – 2014  Δειγματική διδασκαλία στο εργαστήριο ΦΕ ΓΕΛ Νάξου, σε καθηγητές ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Νάξου, του φυσικού κ. Μαργαρίτη Μανώλη και του φυσικού κ. Βαθρακοκοίλη Νίκου – Υπεύθυνου ΕΚΦΕ-Επιμορφωτή Β΄επιπέδου, σε τμήμα μαθητών Β΄ΓΕΛ Νάξου, στο κεφάλαιο: Φυσική Β’ΓΕΛ   – Ορμή – Κρούσεις, με τίτλο  «Κρούσεις – Αρχή Διατήρησης Ορμής με το Interactive Physics », μια διερευνητική διδακτική πρόταση σε σενάριο Β΄ επιπέδου.

 

10 απαντήσεις μέχρι τώρα




RSS Σχόλιων

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *