Κανάλι νέων (RSS Feed) του άρθρουΤρέχον άρθρο

Τι είπε η Υπουργός Παιδείας για την αξιολόγηση

Διαβάστε τι είπε η Υπουργός παιδείας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σε ομιλία της στην εκδήλωση «για την Ελλάδα τώρα»: “… Και να έρθω στην αξιολόγηση. Ναι, 34 χρόνια δεν έχει αξιολογηθεί δάσκαλος και καθηγητής σε αυτή τη χώρα. Ξεκινήσαμε μόλις ανέλαβα την αξιολόγηση. Ξεκινήσαμε την αξιολόγηση στα σχολεία, έτσι γίνεται σε όλο τον κόσμο. Πρώτα η αξιολόγηση του σχολείου και μετά η αξιολόγηση του δασκάλου. Είπα τον πρώτο χρόνο εθελοντικά, τον δεύτερο υποχρεωτικά. Δήλωσαν μερικές χιλιάδες σχολεία μέσα σε μια βδομάδα. Μπήκαν μέσα στα σχολεία με ξύλα, με ρόπαλα, χτύπησαν καθηγητές, έβαλαν μέχρι και φωτιές. Τα χιλιάδες σχολεία μέσα σε μια βδομάδα έγιναν 500. Δεν υπήρξε μια ανακοίνωση κόμματος, μια διαμαρτυρία από την τοπική κοινωνία.”

Όλοι θέλουμε την αξιολόγηση, με όποιον μιλήσετε στην ελληνική κοινωνία, με όποιον καθηγητή μιλήσετε, με όποιον δάσκαλο μιλήσετε λέει δεν γίνεται να μην αξιολογούμε πλέον.

Θα εφαρμοστεί ο νόμος όχι  βάζοντας αστυνομικούς και πυροβολώντας τα σχολεία. Όλα τα πράγματα εξελίσσονται και αυτή είναι η τέχνη της πολιτικής. Να κάνεις τη μεγάλη τομή, να πείθεις, να βρίσκεις συμμάχους, να υλοποιείς αυτό που χρειάζεται χωρίς να δημιουργείς βίαιες αντιπαραθέσεις χωρίς όρια. Φέτος θα εφαρμοστεί υποχρεωτικά, γιατί όσοι καθηγητές και δάσκαλοι δεν συμμετέχουν δεν θα μπορούν να έχουν καμία εξέλιξη. Όλα λύνονται και όλα ωριμάζουν και όλα αλλάζουν όταν υπάρχει η πρώτη βασική τομή…

Trackback URL



763 σχόλια προς “Τι είπε η Υπουργός Παιδείας για την αξιολόγηση”

  1.   Από ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΡΑΜΜΟΣ on Ιαν 24, 2012 | Απάντηση

    Η ακριβής διαδικασία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών δεν έχει ακόμα διασαφηνιστεί, όπως και οι επιπτώσεις που θα έχει πιθανή αρνητική αξιολόγηση και τα οφέλη που θα επιφέρει η θετική. Σύμφωνα με τον σχετικό νόμο πάντως, για τους νεοδιορίστους αρνητική κρίση τα πρώτα δύο χρόνια μπορεί να έχει ως επίπτωση ακόµα και απoµάκρυνσή τους. Επίσης η αυτοαξιολόγηση προβλέπεται να εφαρμοστεί από φέτος σε όλα τα σχολεία.

    Οι μαθητές. Ανάμεσα στα κριτήρια που ήδη προβλέπονται στην αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι και η πορεία των μαθητών τους: φοίτηση, επίδοση, διαρροή, ατομική – συναισθηματική – κοινωνική ανάπτυξη, ατομικές και ομαδικές εργασίες, ποσοστό τήρησης του ωρολογίου προγράμματος και ύλης που διδάχθηκε, μετεγγραφές από και προς το σχολείο, μαθητές που σημειώνουν υψηλά ποσοστά επιτυχίας στις εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση κ.ά.
    Στη συνολικότερη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης υπάρχουν πέντε συγκεκριμένα πεδία που εξετάζονται για να αξιολογηθούν τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί τους: Μέσα και Πόροι, Οργάνωση και Διοίκηση Σχολείου, Κλίμα και Σχέσεις, Εκπαιδευτικές Διαδικασίες και Εκπαιδευτικά Αποτελέσματα.
    Στο τελευταίο πεδίο, που αφορά ιδίως τους εκπαιδευτικούς, αποτιµάται επίσης η πολιτική του σχολείου για την παρακολούθηση της φοίτησης των µαθητών και την αντιµετώπιση πιθανών προβληµάτων φοίτησης και διαρροής.
    Επίσης εκτιµάται η εικόνα του σχολείου ως προς τις επιδόσεις των µαθητών του σε σχέση µε τους στόχους που θα τεθούν στο πρόγραμμα σπουδών.

    Απόσπασμα από “Τα Νέα”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *