Μηνιαία ενημέρωση προόδου (2022-2023)

(Ενημερώνεται σύμφωνα με τις συνθήκες και τις ανάγκες)

Η ενημέρωση των γονέων περιλαμβάνει:

1. Ενημέρωση ύλης

2. Μέθοδος διδασκαλίας

3. Στοχοθεσία

4. Διαχείριση συμπεριφορών

5. Ενημέρωση προόδου.

Επισημαίνουμε σε όλες τις τάξεις τη σημασία της διδακτικής της γραμματικής στη Γλώσσα και τη σημασία κατάκτησης δεξιοτήτων επίλυσης προβλήματος στα Μαθηματικά.

  • Συστήνεται όταν υπάρχει ανάγκη επικοινωνίας, η τηλεφωνική επικοινωνία σε προγραμματισμένο χρόνο σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθητών, καθώς  και η ηλεκτρονική επικοινωνία με γονείς μέσω mail αλλά και άλλων εναλλακτικών μέσων επικοινωνίας,  όπως αυτοί έχουν προταθεί.
  • Επιπλέον δύναται να προγραμματιστεί, μόνο για ειδικούς λόγους κάθε φορά που κρίνεται αναγκαίο, δια ζώσης έκτακτη συνάντηση με γονέα μετά  τις 13.25, έπειτα από συνεννόηση γονέων, των εμπλεκομένων εκπ/κών ή/και του διευθυντή.
  • Όλοι οι γονείς θα πρέπει να έχετε λάβει ενημέρωση τρόπου επικοινωνίας από τους εκπ/κούς των τμημάτων. Σε διαφορετική περίπτωση παρακαλώ επικοινωνήστε με τον/την εκπ/κό.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΜΑΘΗΤΗ   2022-23     

 ΩΡΑ: 13:25-14:00

Σημείωση: + : Εκπ/κός Παράλληλης Στήριξης

Α1:    Κάθε  1η Τετάρτη του μήνα

Α2+:  Κάθε 1η Πέμπτη  του μήνα 

Β +: Κάθε 1η Πέμπτη του μήνα

Γ: Καθε 1η Δευτέρα του μήνα

Δ1 κάθε 1η Πέμπτη του μήνα

Δ2 +:  Καθε 1η Δευτέρα του μήνα 

Ε1 +: Κάθε 1η Δευτέρα του μήνα.

Ε2 +: κάθε 1η Δευτέρα του μήνα. 

ΣΤ1: κάθε 1η Πέμπτη του μήνα

ΣΤ2+ :   Κάθε  1η Τετάρτη του μήνα 

Υπεύθυνος Ολοήμερου και ώρες στο πρωινό: Σαββίδης Συμεών, ΠΕ70 : Τηλεφωνική επικοινωνία.

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – Χριστοδούλου Αφροδίτη, κάθε 1η Τετάρτη του μήνα

ΜΟΥΣΙΚΗ 1 – Λαλιώτη Αθηνά, Α’, Β’, Γ’, Δ’ τάξη και τμήμα Ε2, κάθε 1η Τρίτη του μήνα.

ΜΟΥΣΙΚΗ 2 – Αποστολάρας Φώτιος, τμήμα Ε1 και Εργαστήρια Δεξιοτήτων στο Α2 Τετάρτη του μήνα τηλεφωνικά 11:15-11:45 καθώς έρχεται από άλλο σχολείο.

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ – Σαμαρά Έλιο, 4η Δευτέρα του μήνα 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ – Γεωργίου Γεώργιος, κάθε 1η Τρίτη του μήνα

ΑΓΓΛΙΚΑ 1 – Μοσχονά Άννα, Γ’, Δ’ , Ε’ και Στ’ τάξη, κάθε τελευταία Τετάρτη του μήνα.

ΑΓΓΛΙΚΑ 2 – Μπίτρα Μαρία, για την Α’ και Β’ τάξη, κάθε πρώτη Τρίτη του μήνα.

Φ.Α.1 – Χαραχούση Φαίδρα, Α’, Β’, Γ’, Δ’ και Ε1 τάξη, 1η Τετάρτη του μήνα. 

Φ.Α.2 – Γιαννούκος Ιωάννης, κάθε 1η Πέμπτη του μήνα, τμήμα Ε2 και ΣΤ’ τάξη,

ΓΑΛΛΙΚΑ – Κοκκίνη Θεοφανία, κάθε τελευταία  Παρασκευή του μήνα

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ – Βάσιου Κωνσταντινιά, ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ κάθε τελευταία  Παρασκευή του μήνα από 11:30 – 12:00 καθώς έπειτα μεταβαίνει σε άλλη σχολική μονάδα.

Η μηνιαία ενημέρωση γονέων γίνεται σύμφωνα με την ηλεκτρονική αλληλογραφία (ή/και σημείωμα μέσω των μαθητών/τριών) που λαμβάνετε από τους εκπ/κούς ή τη Διεύθυνση του σχολείου.

(εκτάκτως για τον μήνα Νοέμβριου ισχύουν άλλες ημερομηνίες, όπως έχετε ενημερωθεί από τους εκπ/κούς)  


Εκπαιδευτικό προσωπικό

Διευθυντής: Παπαγγελόπουλος Νικόλαος

Λογοπαθολόγος – Εκπ/κός Ειδικής Αγωγής.

Υποδιευθύντρια: Λυμέρη Ευδοξία, ΠΕ70

Εκπαιδευτικοί ΠΕ70 (τμημάτων):

1.    Α1: Δουμουλιάκα Ζαχαρούλα
2.    Α2: Nικολουτσοπούλου Ιωάννα
3.    Β: Παπαπέτρου Μαρία-Σταυρούλα
4.    Γ: Κουρούκλη Χριστίνα
5.    Δ1: Μικελοπούλου Αικατερίνη
6.   Δ2: Αλτανοπούλου Σταυρούλα
7.    Ε1: Λυμέρη Ευδοξία (Υπο/ντρια)
8.   Ε2: Κατσαρελά Χριστίνα
9.  ΣΤ1: Πετροδασκαλάκη Γεωργία
10.  ΣΤ2: Καπουσούζη Αλεξάνδρα
11. Ολοήμερο και ώρες στο πρωινό: Σαββίδης Συμεών, ΠΕ70
Εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων
1.    Πληροφορική: Γεωργίου Γεώργιος
2.    Φυσική Αγωγή 1: Χαραχούση Φαίδρα
3.    Φυσική Αγωγή 2: Γιαννούκος Ιωάννης
4.    Μουσική 1: Λαλιώτη Αθηνά
5.    Μουσική 2: Αποστολάρας Φώτιος
6.    Γαλλικά: Κοκκίνη Θεοφανία
7.    Αγγλικά 1: Μοσχονά-Κορφιάτη Άννα
8.    Αγγλικά 2: Μπίτρα Μαρία
9.    Γερμανικά: Βάσιου Κωνσταντινιά
10.  Θεατρική Αγωγή: Χριστοδούλου Αφροδίτη
11.  Εικαστικά: Σαμαρά Έλιο


3. ΕΚΠΚΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

Καλαμπαλίκη Αλεξάνδρα, Α2 – Χασαπίδου Ουρανία, Β

Κορφάλα Παναγιώτα, Δ1 – Μακρίδου Παρασκευή, Δ2

Μάκκινα Δέσποινα, Ε1 – Μπαλτά Μαρία-Ασημίνα, Ε2

Κορφιάτη Μαρία-Στυλιανή, ΣΤ2

Η ενημέρωσή σας για τους μαθητές/τριες που υποστηρίζονται από εκπκό παράλληλης στήριξης, γίνεται τηλεφωνικώς σε ξεχωριστή ώρα από τους εκπ/κούς τμημάτων για την οποία έχετε ενημερωθεί από τους εκπκούς παράλληλης υποστήριξης (και μέσω του τετραδίου επικοινωνίας που ενδεχομένως χρησιμοποιείται όπου κρίθηκε απαραίτητο) για θέματα που μπορεί να μας απασχόλησαν και μηνιαίως δια ζώσης κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης.

Επιπρόσθετα:

Για έκτακτη τηλεφωνική επικοινωνία με τους Εκπαιδευτικούς τμημάτων, Ειδικοτήτων και Παράλληλης Στήριξης μπορείτε να τηλεφωνείτε τις ημέρες που βρίσκονται στο σχολείο, αφού συμβουλευτείτε το πρόγραμμα των παιδιών σας και δεν έχουν άλλο εξωδιδακτικό έργο ή εφημερία.

ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ:  Επιπλέον ο εκπαιδευτικός της τάξης  μπορεί να συναντηθεί εκτάκτως δια ζώσης με τους γονείς/κηδεμόνες, έπειτα από συνεννόηση, κάθε φορά που κρίνεται άκρως αναγκαίο ( αυστηρά 13:15-14:00 ).

Ψυχολόγος (ΕΚΚΡΕΜΕΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ)


ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ:  Επιπλέον ο εκπαιδευτικός της τάξης  μπορεί να συναντηθεί εκτάκτως με τους γονείς/κηδεμόνες, έπειτα από συνεννόηση, κάθε φορά που κρίνεται άκρως αναγκαίο ( 13:15-14:00 ) λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα.

1. Οι εκπαιδευτικοί πραγματοποιούν παιδαγωγικές συναντήσεις σχετικά με θέματα αγωγής και προόδου των μαθητών με πρωτοβουλία και ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου, οι οποίες σκοπεύουν στην ανταλλαγή πληροφοριών, την καταγραφή προβλημάτων, τη λήψη συλλογικών αποφάσεων και την υιοθέτηση κοινών πρακτικών που εκτιμώνται ως πλέον αποτελεσματικές για τη βελτίωση της διδασκαλίας και της μάθησης, την καλύτερη οργάνωση της σχολικής ζωής, την ανάπτυξη κλίματος συνεργασίας ανάμεσα στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και εν γένει την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

2. Οι παιδαγωγικές συναντήσεις για θέματα αγωγής και προόδου των μαθητών πραγματοποιούνται υποχρεωτικά ανά τρίμηνο και όποτε κρίνεται αναγκαίο από τον Διευθυντή του σχολείου ή/και τον Σύλλογο Διδασκόντων εκτός διδακτικού και εντός του εργασιακού ωραρίου των εκπαιδευτικών. Στις συναντήσεις αυτές μπορεί να συμμετέχει ο Σχολικός Σύμβουλος μετά από πρόσκληση του Συλλόγου Διδασκόντων.

Η ενημέρωση για θέματα αγωγής και προόδου των μαθητών είναι δικαίωμα των γονέων/κηδεμόνων και καθήκον των εκπαιδευτικών. Η ενημέρωση των γονέων/ κηδεμόνων για τη σχολική εργασία, την πρόοδο των μαθητών και για θέματα αγωγής ή ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία του σχολείου πραγματοποιείται:

3α) στην αρχή του διδακτικού έτους, όταν οι εκπαιδευτικοί ή/και ο Διευθυντής του σχολείου ενημερώνουν τους γονείς/κηδεμόνες κατά τάξη ή συλλογικά για το ωρολόγιο πρόγραμμα και το αναλυτικό πρόγραμμα, τις ώρες και ημέρες επικοινωνίας και συνεργασίας μαζί τους ή για γενικότερα θέματα που αφορούν την αγωγή και την πρόοδο των μαθητών και εν γένει τη λειτουργία του σχολείου,

3β) μία φορά τουλάχιστον τον μήνα, σε προκαθορισμένη από τον εκπαιδευτικό του τμήματος ημέρα και ώρα, μετά τη λήξη των μαθημάτων του υποχρεωτικού προγράμματος και εντός του εργασιακού ωραρίου.

Συνιστάται η χρονική περίοδος 13:15 – 14:00 να αξιοποιείται κατά περίπτωση για την επίδοση ελέγχων τριμήνων, καθώς και για τις προγραμματισμένες συναντήσεις με τους γονείς.

Η ημέρα και η ώρα συνεργασίας καταγράφονται στο Βιβλίο Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων και γνωστοποιούνται στους γονείς/κηδεμόνες. Επιπλέον, ο εκπαιδευτικός της τάξης μπορεί να συναντηθεί και εκτάκτως με τους γονείς/κηδεμόνες κάθε φορά που κρίνεται αναγκαίο,

3γ) κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους και εντός δέκα (10) ημερών από τη λήξη του τριμήνου με ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου και του εκπαιδευτικού του τμήματος προκειμένου να ενημερωθούν για την πρόοδο των παιδιών τους. Οι συναντήσεις αυτές με τους γονείς των μαθητών προγραμματίζονται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων και πραγματοποιούνται εκτός διδακτικού ωραρίου και εντός του εργασιακού ωραρίου των εκπαιδευτικών και σε χρόνο που επιτρέπει τη μεγαλύτερη συμμετοχή των γονέων/ κηδεμόνων σε αυτές, σύμφωνα με την παρ. 8 του άρθρου 13 του ν. 1566/1985.

4. Για την αντιμετώπιση των περιπτώσεων των μαθητών που παρουσιάζουν σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες ή/και προβλήματα συμπεριφοράς, ο εκπαιδευτικός της τάξης συνεργάζεται με τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο του σχολείου, τον εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης, τους γoνείς/κηδεμόνες των μαθητών, τον Σχολικό Σύμβουλο Γενικής και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, τις υποστηρικτικές δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΚΕΔΑΣΥ, ΕΔΕΑΥ και τις προβλεπόμενες δομές από το εκάστοτε υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο) καθώς και τις αρμόδιες υπηρεσίες και τους φορείς για την προστασία και υποστήριξη των παιδιών και των οικογενειών.

Η αλλαγή περιβάλλοντος του μαθητή είναι μέτρο παιδαγωγικού ελέγχου και μπορεί να γίνει με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, όταν πρόκειται για αλλαγή τμήματος ή με τη συναίνεση του γονέα/κηδεμόνα, όταν πρόκειται για αλλαγή σχολείου.

Επικοινωνία γονέων και εκπαιδευτικών.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση