Στο δάσος των αδελφών Γκριμμ…

Την Τετάρτη 22-11-2017  η Α’ τάξη του σχολείου μας θα πραγματοποιήσει εκπαιδευτική επίσκεψη στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο, με σκοπό να παρακολουθήσει την παιδική παράσταση «Στο δάσος των Γκριμμ».
dasos23X14
 
Λίγα λόγια για την παράσταση…

Με τη φωνή του αφηγητή να εναλλάσσεται ανάμεσα στους ηθοποιούς, μεταφερόμαστε στην καρδιά του μυθικού δάσους των παραμυθιών. Τρία γενναία παιδιά με μυστικές ιδιότητες, αψηφώντας τους θρύλους για το Τέρας, αποφασίζουν να αναζητήσουν τον Εξαφανισμένο…

 
Στο ταξίδι τους αυτό έρχονται αντιμέτωποι με τους Εξόριστους του δάσους, μάχονται στο ξέφωτο των γιγάντων, συναντούν λίμνες που δεν μπορείς να κοιτάξεις τα νερά τους και αρχετυπικές μορφές από τον κόσμο των παραμυθιών· τη μάγισσα του δάσους με τη διπλή της όψη, μυστικά περάσματα, νεράιδες με γητειές και ξόρκια, κι ένα φως που πάντοτε καίει και φωτίζει τον δρόμο των ηρώων!
 
_MAR8017
 
 
Το πραγματικό όμως ταξίδι ξεκινά από τη στιγμή που αποφασίζουν να αναμετρηθούν με τους φόβους τους. Το δάσος εκτείνεται σαν ένα τοπίο γεωγραφικό και ψυχικό όπου οι παιδικές φοβίες ξυπνούν μόνο για να αντιμετωπιστούν και να νικηθούν, σε μια πορεία όπου τα παιδιά γνωρίζουν καλύτερα τον εαυτό τους και τον Άλλον!
 
Ευχόμαστε και ελπίζουμε να αρέσει η παράσταση στους μικρούς μας μαθητές, καθώς και η επαφή τους με το θέατρο, που πάντα ειναι ωφέλιμη και αποτιμάται θετικά.

Οι μαθητές μας στην έκθεση Van Gogh Alive στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Οι μαθητές της Γ’ τάξης θα επισκεφτούν την Τρίτη 21 Νοεμβρίου την έκθεση Van Gogh Alive στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Ένα βιωματικό,  φαντασμαγορικό και εντυπωσιακό πολυθέαμα!!! Μια ουσιαστικά εκπαιδευτική και παράλληλα άκρως διασκεδαστική διαδικασία για τα παιδιά!!!
Μία μεγαλειώδης έκθεση!!Μια μοναδική παρουσίαση όλων των έργων του μεγάλου Ολλανδού ζωγράφου Van Gogh από σύστημα υψηλής τεχνολογίας, με τρισδιάστατη απεικόνιση, ψηφιακούς ήχους και ρέουσες εικόνες.
 
 
vangoghpage1
 
 
Τα διαχρονικά αριστουργήματα ζωντανεύουν και οι μικροί μαθητές θα γίνουν αναπόσπαστο κομμάτι τους!!!
 
Με έναν επαναστατικό τρόπο παρουσιάζει το συνολικό έργο του Βαν Γκογκ, αφηγείται την ιστορία του δημιουργού, διεισδύει στα συναισθήματα και τις σκέψεις του και περιγράφει το περιβάλλον μέσα στο οποίο μεγαλούργησε. Με 40 ταυτόχρονες προβολές και ήχο υψηλής ευκρίνειας, που ζωντανεύουν τα αριστουργήματά του αποκαλύπτοντας την έμπνευση και την τεχνοτροπία τους, ενώ βυθίζουν ακαριαία τον θεατή μέσα στο σύμπαν του ζωγράφου.
Παρακολουθήστε το βίντεο:
 
 

Εορταστικές εκδηλώσεις για την Επέτειο του Πολυτεχνείου.

Σας ενημερώνουμε ότι καθώς δε λειτουγήσαμε στις 17-11-2017 λόγω κακών καιρικών συνθηκών, τη Δεύτερα 20-11-2017 θα διαθέσουμε στο σχολείο μας έως και 2 διδακτικές ώρες προκειμένου να πραγματοποιήσουμε τις εορταστικές εκδηλώσεις που είχαμε προγραμματίσει για την Επέτειο του Πολυτεχνείου.

images
Το τμήμα Ε2 θα παρουσιάσει τη γιορτή της επετείου όπως είχε προγραμματιστεί παρουσία γονέων, το πρώτο διδακτικό δίωρο 08:15 – 9:40.

17-11-2017: ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΛΟΓΩ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ!

Λόγω της επιδείνωσης του καιρού και των ακραίων καιρικών φαινομένων αύριο Παρασκευή 17 Νοεμβρίου όλα τα σχολεία της Αττικής (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), θα παραμείνουν κλειστά.

Η ελληνική σημαία θα κυματίζει μεσίστια εν μέσω του τριήμερου πένθους, μετά το θάνατο 16 ατόμων από τα ακραία καιρικά φαινόμενα, έπειτα από οδηγία του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων προς τους διευθυντές των σχολείων της χώρας.

ΣΗΜΑΙΑ

 

Μεσίστιες θα κυματίζουν από σήμερα οι σημαίες στα σχολεία της χώρας.

Πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας και κυκλοφοριακής αγωγής για την B’ και την Γ’ τάξη.

  Οι μαθητές της Β΄ και της Γ’ τάξης θα συμμετάσχουν την Πέμπτη 16-11-2017 σε ένα βιωματικό και διαδραστικό πρόγραμμα οδικής ασφάλειας και κυκλοφοριακής αγωγής του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» Ι.Ο.ΑΣστο σχολείο μας. Το πρόγραμμα είναι δωρεάν για όλους τους μαθητές μας.

 

Στόχος προγράμματος: Η κυκλοφοριακή διαπαιδαγώγηση των μαθητών μέσω βιωματικών διαδραστικών τεχνικών μάθησης. 

Χρόνος προγράμματος: 45 λεπτά (1 διδακτική ώρα). 

Τελεί υπό την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) 

Παρακάτω εμφανίζονται πληροφορίες του προγράμματος και ένας οδηγός γονέων:

1. ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
 
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» είναι το αποτέλεσμα ενός οράματος που γεννήθηκε από μια τραγική και άδικη απώλεια. Αυτή του Πάνου Μυλωνά, που έχασε τη ζωή του σε ηλικία μόλις 22 ετών σε τροχαίο δυστύχημα το μεσημέρι της 22ας Μαρτίου 2004 ενώ πήγαινε να παρακολουθήσει τα μαθήματά του στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας. 
 
Μια ιδέα, από μια ανάγκη: να μην χάνονται συνάνθρωποί μας στους δρόμους της χώρας μας. 
 
  Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Τα τροχαία συμβάντα αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου για νέους από 15 έως 24 ετών, 2η αιτία θανάτου για τις ηλικίες 5-14 ετών & 3η αιτία θανάτου για τις ηλικίες 30-44, ενώ αυξητική τάση παρουσιάζουν οι μόνιμες αναπηρίες λόγω τραυματισμών. 
 
  Ο βασικότερος ωστόσο παράγοντας για τα μεγάλα ποσοστά νεανικής θνησιμότητας από τραυματισμούς σε τροχαία δυστυχήματα είναι η ελλιπής ενημέρωση και εκπαίδευση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας και η μη τήρηση των σχετικών νόμων.

2. ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ. ΙΟΑΣ

Πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας και κυκλοφοριακής αγωγής για την B’ και την Γ’ τάξη.

  Οι μαθητές της Β΄ και της Γ’ τάξης θα συμμετάσχουν την Πέμπτη 16-11-2017 σε ένα βιωματικό και διαδραστικό πρόγραμμα οδικής ασφάλειας και κυκλοφοριακής αγωγής του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» Ι.Ο.ΑΣστο σχολείο μας. Το πρόγραμμα είναι δωρεάν για όλους τους μαθητές μας.

 

Στόχος προγράμματος: Η κυκλοφοριακή διαπαιδαγώγηση των μαθητών μέσω βιωματικών διαδραστικών τεχνικών μάθησης. 

Χρόνος προγράμματος: 45 λεπτά (1 διδακτική ώρα). 

Τελεί υπό την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) 

Παρακάτω εμφανίζονται πληροφορίες του προγράμματος και ένας οδηγός γονέων:

1. ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
 
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» είναι το αποτέλεσμα ενός οράματος που γεννήθηκε από μια τραγική και άδικη απώλεια. Αυτή του Πάνου Μυλωνά, που έχασε τη ζωή του σε ηλικία μόλις 22 ετών σε τροχαίο δυστύχημα το μεσημέρι της 22ας Μαρτίου 2004 ενώ πήγαινε να παρακολουθήσει τα μαθήματά του στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας. 
 
Μια ιδέα, από μια ανάγκη: να μην χάνονται συνάνθρωποί μας στους δρόμους της χώρας μας. 
 
  Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Τα τροχαία συμβάντα αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου για νέους από 15 έως 24 ετών, 2η αιτία θανάτου για τις ηλικίες 5-14 ετών & 3η αιτία θανάτου για τις ηλικίες 30-44, ενώ αυξητική τάση παρουσιάζουν οι μόνιμες αναπηρίες λόγω τραυματισμών. 
 
  Ο βασικότερος ωστόσο παράγοντας για τα μεγάλα ποσοστά νεανικής θνησιμότητας από τραυματισμούς σε τροχαία δυστυχήματα είναι η ελλιπής ενημέρωση και εκπαίδευση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας και η μη τήρηση των σχετικών νόμων.

2. ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ. ΙΟΑΣ

Κυκλοφοριακή αγωγή

Οι μαθητές των τμημάτων της Δ΄ τάξης θα επισκεφτούν την Τετάρτη 15- 11- 2017 το Paradise Park, οδός Μεταμορφώσεως & Αγ. Σωτήρας, Αχαρνές.

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «κυκλοφοριακή αγωγή»

Τα παιδιά μαθαίνουν για τη σημαντικότητα της κυκλοφοριακής αγωγής και διδάσκονται το σεβασμό στη ζωή μέσω της ευαισθητοποίησής τους σε θέματα οδικής ασφάλειας.

αρχείο λήψης (1)

Οι μικροί μας φίλοι θα οδηγήσουν αυτοκίνητα στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο μας – σε μια διαδρομή με φωτεινούς σηματοδότες, διάβαση τρένου και τα βασικά σήματα της τροχαίας. Θα μάθουν για τη σωστή κυκλοφοριακή συμπεριφορά ως πεζοί, ως οδηγοί και ως ποδηλάτες. Θα λάβουν χρήσιμες συμβουλές για τους γονείς τους όταν αυτοί οδηγούν. Τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν τα παιδιά είναι απόλυτα ασφαλή και είναι ηλεκτρικές φόρμουλες για τα μεγαλύτερα παιδιά και ηλεκτρικά τζιπάκια για τα μικρότερα παιδιά.

Τα παιδιά μαθαίνουν για:

  • Την οδική συμπεριφορά και ασφάλεια
  • Τη σημαντικότητα της ζώνης ασφαλείας
  • Τη συμπεριφορά τους ως πεζοί και ως οδηγοί
  • Τις συγκοινωνίες
  • Το ρόλο της τροχαίας για τη σωστή κυκλοφοριακή συμπεριφορά πεζών και οδηγών
  • Τις ρυθμιστικές, πληροφοριακές και αναγγελίας κινδύνου πινακίδες.

( Σε περίπτωση κακοκαιρίας οι μαθητές θα συμμετέχουν σε αξιόλογο πρόγραμμα αγγειοπλαστικής: Τα παιδιά θα γνωρίσουν τον πηλό που αποτελείται από αργιλώδες χώμα και νερό, θα δημιουργήσουν υπέροχες πήλινες κατασκευές με τα χέρια τους. Με τη βοήθεια του ποδοκίνητου ή του ηλεκτροκίνητου τροχού, θα πλάσουν αγγείο. Θα ζωγραφίσουν πάνω σε ψημένο πηλό.
Τα παιδιά μαθαίνουν για:

  • Τον πηλό, που προκύπτει από την ένωση του ορυκτού αργίλου και του νερού
  • Τη χρήση και τη συμβολή του πηλού στη διαχρονική εξέλιξη του ανθρώπου
  • Την τέχνη της αγγειοπλαστικής στην αρχαία Ελλάδα
  • Το παραδοσιακό επάγγελμα του αγγειοπλάστη και τα εργαλεία του )

 

Μικρό animation movie ευέλικτης ζώνης για την κυκλοφοριακή αγωγή:

 

Eκπαιδευτικό Πρόγραμμα του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου.

Οι μαθητές των τμημάτων της Γ’ τάξης θα επισκεφτούν την Πέμπτη 2-11-2017 το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, οδός Βασιλέως Γεωργίου B 19, Aθήνα.

  • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Θα σου πω μια ιστορία… με το νι και με το σίγμα!»

Τα γράμματα της αλφαβήτου δίνουν έμπνευση στους μαθητές να επιλέξουν πρωτότυπους ήρωες και να πλέξουν ιστορίες με αφορμή το πρώτο γράμμα του ονόματός τους. Τα παιδιά συνεργάζονται, συγγράφουν και εμψυχώνουν τη δική τους ιστορία!

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου είναι
σχεδιασμένα έτσι ώστε να συμβάλλουν στην κοινωνική, συναισθηματική και
γνωστική ανάπτυξη του παιδιού ενθαρρύνοντας την κριτική σκέψη, την
πρωτοβουλία, τη δημιουργικότητα και την ανακάλυψη.

κατάλογος

Γενικοί στόχοι για τα παιδιά:

  • Να εξοικειωθούν τα παιδιά με τον μουσειακό χώρο, το έργο τέχνης, την
    πολιτιστική, τεχνολογική και φυσική κληρονομιά.
  • Να γίνει η επίσκεψη στο Μουσείο μια ευχάριστη εμπειρία
    προσαρμοσμένη στις ανάγκες και δυνατότητες του κοινού.
  • Να εξελιχθούν μέσα από τα εκθέματα του Μουσείου οι ικανότητες των παιδιών για παρατήρηση, πρόβλεψη,
    υπόθεση, γενίκευση, σύγκριση, διάκριση, αξιολόγηση.
  • Να εφοδιαστούν με τρόπους ανεξάρτητης μάθησης και
    μελέτης για επόμενες επισκέψεις.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου σχεδιάζονται
και υλοποιούνται από τους εκπαιδευτικούς του μουσείου, τους «ερμηνευτές».
Ερμηνευτής είναι αυτός που επικοινωνεί με το κοινό ανάλογα με τις
δυνατότητες και τα ενδιαφέροντα του και βοηθάει το κοινό να ανακαλύψει μόνο του αυτό που
το ενδιαφέρει και να μάθει πώς να μαθαίνει.

22788685_10156266823549691_3481229768588050331_n

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ;

«Τα παιδικά μουσεία είναι για κάποιον παρά για κάτι»

Με αυτή τη φράση ο Michael Spock, διευθυντής του Παιδικού Μουσείου της Βοστόνης για 23 χρόνια και ένας από τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους του κινήματος, έδωσε τον πιο επιτυχημένο συνοπτικό ορισμό των Παιδικών Μουσείων.

Στο επίκεντρο του παιδικού μουσείου είναι το παιδί και όποιος πρωτομαθαίνει. Ένα περιβάλλον ειδικά σχεδιασμένο που δημιουργεί εμπειρίες μέσα από το παιχνίδι και τη διαδραστική μάθηση, αντανακλώντας τις περιοχές της διαφορετικότητας πάντα με την ενεργό συμμετοχή των ενηλίκων στη ζωή των παιδιών.

Το Παιδικό Μουσείο είναι ένας οργανισμός που υπάρχει για να εξυπηρετεί τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών, αναπτύσσοντας εκθέματα και προγράμματα που κεντρίζουν την περιέργεια και κινητοποιούν τη μάθηση.
(Association of Youth Museums, 1992), www.hcm.gr.

Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

Την Πέμπτη 2-11- 2017 έχουμε προγραμματίσει εκπαιδευτική επίσκεψη για τους μαθητές της Β’ τάξης του σχολείου μας στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή (Λεβίδου 13 και Όθωνος 100, 145 62 Κηφισιά).

Οι μαθητές θα ξεναγηθούν σε όλους τους  εκθεσιακούς χώρους αφού παρακολουθήσουν βίντεο και ενημερωθούν  για τις γενικές έννοιες που αφορούν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας.

 Η υλοποίηση του προγράμματος στοχεύει:
την εξοικείωση με το φυσικό περιβάλλον,

-την κατανόηση των σχέσεων αλληλεξάρτησης που αναπτύσσονται σ’ αυτό,

-την ευαισθητοποίηση των μαθητών στους κινδύνους που διατρέχει το φυσικό περιβάλλον σήμερα και

-την ενεργοποίηση στην κατεύθυνση της διαφύλαξής του.

Γενικές πληροφορίες: 

Το 1964, ο Άγγελος και η Νίκη Γουλανδρή ίδρυσαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας (Ν.Π.Ι.Δ.) ως εργαστήριο έρευνας και δράσης, που θα είχε ως στόχο την εθνική ετοιμότητα για την προστασία του πολύτιμου φυσικού πλούτου της χώρας και τη συνείδηση των νέων για ένα νέο κώδικα αξιών, με γνώμονα την ισόρροπη συνύπαρξη φυσικού περιβάλλοντος και ανθρώπου.

Η Ελλάδα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον λόγω της γεωμορφολογίας, του κλίματος και της γεωγραφικής της θέσης στη συμβολή των τριών ηπείρων. Στην Ελλάδα σε σχέση με την έκτασή της, συναντάμε μεγαλύτερη βιοποικιλότητα από κάθε άλλη χώρα της Ευρώπης. Συναντάμε επίσης υψηλό ποσοστό ενδημικών ειδών, φυτών και ζώων, καθώς και ορισμένα σπάνια, που απειλούνται με εξαφάνιση.

Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες του Μουσείου συμβάλλουν στην έγκυρη γνώση και στη διαμόρφωση περιβαλλοντικής συνείδησης.

Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας. (ΤΑΙΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΕΤ3, 45:29)

Σχολικός Μαραθώνιος Ανακύκλωσης 2017-2018

                                 Προστατεύουμε το περιβάλλον                    Στηρίζουμε το σχολείο μας

Αγαπητοί Γονείς,

Ξεκίνησε ο Σχολικός Μαραθώνιος Ανακύκλωσης για όλα τα δημόσια Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Παλλήνης (16 συνολικά), με στόχο την ευαισθητοποίηση και επιβράβευση της Σχολικής Κοινότητας σε θέματα ανακύκλωσης.

Τι περιλαμβάνει ο Σχολικός Μαραθώνιος Ανακύκλωσης;

Μαθητές και εκπαιδευτικοί ανακυκλώνουν σε ειδικούς κάδους που τοποθετήθηκαν στα σχολείο. Ξεκινάμε από το σπίτι όπου διαχωρίζουμε τα παρακάτω υλικά και τα φέρνουμε στο σχολείο για ανακύκλωση:

  • Χαρτί έντυπο (βιβλία, περιοδικά, τετράδια, εφημερίδες)
  • Αλουμίνιο (μόνο κουτάκια από αναψυκτικά)
  • Πλαστικό (μπουκάλια από αναψυκτικά & καπάκια)
  • Μπαταρίες
  • Τηγανέλαιο τοποθετημένο σε πλαστικό μπουκάλι του 1-1,5 lt
  • Μικρές ηλεκτρικές ή ηλεκτρονικές συσκευές (από τις 15 Νοέμβρη)

22852264_1813929575565346_2659965331068215107_n

Όταν γεμίσουν οι κάδοι και τα υλικά πάνε για ανακύκλωση, το σχολείο λαμβάνει έως και 3000 πόντους (1000 για το χαρτί, αλουμίνιο & πλαστικό – 3000 για μπαταρίες & τηγανέλαια).

Οι γονείς εκφράζοντας την περιβαλλοντική τους ευαισθησία και  ενισχύοντας ταυτόχρονα την προσπάθεια του σχολείου (έχοντας κάνει εγγραφή στο followgreen.gr), μπορούν να δωρίσουν έως και 150 πόντους στο σχολείο μηνιαίως. Στην ειδική ενότητα «ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ», της δημοτικής πλατφόρμας, μπορούμε να δωρίσουμε πόντους επιβράβευσης στα σχολεία της επιλογής μας και να παρακολουθούμε τις επιδόσεις όλων των σχολείων.

Πώς παρακολουθούμε  την επίδοση του σχολείου μας;

Οι γονείς μπορούν να παρακολουθούν τις επιδόσεις του σχολείου αλλά και των άλλων σχολείων στο Δήμο Παλλήνης, στη σελίδα www.followgreen.gr/pallini/school

Στην ίδια σελίδα μπορούν να κάνουν και τη δωρεά πόντων στο σχολείο.

Πώς επιβραβεύεται το σχολείο μας;

Στόχος του Δήμου Παλλήνης είναι να επιβραβεύσει όλα τα σχολεία που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία αυτή και σε όλα θα δοθούν σε ειδική εκδήλωση, στο τέλος της περιόδου,  χρηστικά δώρα. Στα τρία πρώτα σχολεία θα δοθούν κάποια δώρα μεγαλύτερης αξίας.

Ο Σχολικός Μαραθώνιος υλοποιείται από τον Δήμο Παλλήνης σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής και υποστηρίζεται από την Ελληνική Εταιρεία Ανακύκλωσης και Αξιοποίησης (ΕΕΑΑ) Α.Ε., την ΑΦΗΣ Α.Ε., την Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε., τη FREE RECYCLE, τη MARI RECYCLING A.E. και την Oil4Life στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας followgreen.

ΛΙΣΤΑ ΥΛΙΚΩΝ

Χαρτί·       Βιβλία·       Τετράδια

·       Σχολικά έντυπα

·       Περιοδικά

·       Εφημερίδες

·       Λοιπά έντυπα π.χ. από ΔΕΚΟ

·       Μικρές μη ογκώδεις χάρτινες συσκευασίες

Τα παραπάνω να μην είναι λερωμένα με υπολείμματα τροφίμων.

ΜπαταρίεςΌλα τα είδη φορητών μπαταριών (δηλαδή βάρους περίπου μέχρι 1500 γραμμάρια), είτε είναι πρωτογενείς (μίας χρήσης) είτε δευτερογενείς (επαναφορτιζόμενες).Ενδεικτικά, μπαταρίες από τις ακόλουθες συσκευές (ραδιόφωνα, παιχνίδια, κινητά, φακούς, ρολόγια, κλπ.).
Πλαστικό·       Πλαστικά μπουκάλια από νερό, αναψυκτικά ή άλλα μικρά και μεγάλα·       Πλαστικά καπάκια από οποιαδήποτε μπουκάλια

Τα μπουκάλια θα πρέπει να είναι άδεια από περιεχόμενο και να ΣΥΜΠΙΕΖΟΝΤΑΙ.

ΤηγανέλαιοΛάδι που έχει χρησιμοποιηθεί για το τηγάνισμα φαγητού.Θα πρέπει να έχει σουρωθεί (για να μην έχει κατακάθια από φαγητά) και να τοποθετηθεί σε πλαστικό μπουκάλι 1-1,5lt (μπουκάλι αναψυκτικού ή νερού).
Αλουμίνιο·       Κουτάκια αλουμινίου από αναψυκτικάΤα κουτάκια θα πρέπει να ξεπλένονται (να μην έχουν υπολείμματα από ρόφημα) και να συμπιέζονται.

Σας καλούμε όλους, και ιδιαίτερα τους γονείς, να στηρίξουμε ενεργά τον Σχολικό Μαραθώνιο Ανακύκλωσης:
 ξεκινάμε από το σπίτι και διαχωρίζουμε τα υλικά τα οποία φέρνουν τα παιδιά στο σχολείο για ανακύκλωση.
 Επισκεπτόμαστε μαζί με τα παιδιά μας η και μόνοι μας τη δημοτική πλατφόρμα ανακύκλωσης www.followgreen.gr/pallini και δωρίζουμε πόντους επιβράβευσης στο σχολείο μας.

  • Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.followgreen.gr ή να αποστείλετε email στο schools@followgreen.gr   

ΜΙΚΡΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ:

Είμαστε βέβαιοι ότι με αυτές τις πρωτοβουλίες από το Δήμο σε συνεργασία με το Σχολείο, τους μαθητές και γονείς θα μπορέσουμε να δώσουμε το καλό παράδειγμα στη νέα γενιά, για ένα βιώσιμο και υγιές περιβάλλον και φυσικά να … «αλλάξουμε συνήθειες!»            

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση