Με τη φωνή του αφηγητή να εναλλάσσεται ανάμεσα στους ηθοποιούς, μεταφερόμαστε στην καρδιά του μυθικού δάσους των παραμυθιών. Τρία γενναία παιδιά με μυστικές ιδιότητες, αψηφώντας τους θρύλους για το Τέρας, αποφασίζουν να αναζητήσουν τον Εξαφανισμένο…
Νοέ 20
Στο δάσος των αδελφών Γκριμμ…
Νοέ 20
Οι μαθητές μας στην έκθεση Van Gogh Alive στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Οι μαθητές της Γ’ τάξης θα επισκεφτούν την Τρίτη 21 Νοεμβρίου την έκθεση Van Gogh Alive στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Νοέ 19
Εορταστικές εκδηλώσεις για την Επέτειο του Πολυτεχνείου.
Σας ενημερώνουμε ότι καθώς δε λειτουγήσαμε στις 17-11-2017 λόγω κακών καιρικών συνθηκών, τη Δεύτερα 20-11-2017 θα διαθέσουμε στο σχολείο μας έως και 2 διδακτικές ώρες προκειμένου να πραγματοποιήσουμε τις εορταστικές εκδηλώσεις που είχαμε προγραμματίσει για την Επέτειο του Πολυτεχνείου.
Το τμήμα Ε2 θα παρουσιάσει τη γιορτή της επετείου όπως είχε προγραμματιστεί παρουσία γονέων, το πρώτο διδακτικό δίωρο 08:15 – 9:40.
Νοέ 16
17-11-2017: ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΛΟΓΩ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ!
Λόγω της επιδείνωσης του καιρού και των ακραίων καιρικών φαινομένων αύριο Παρασκευή 17 Νοεμβρίου όλα τα σχολεία της Αττικής (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), θα παραμείνουν κλειστά.
Η ελληνική σημαία θα κυματίζει μεσίστια εν μέσω του τριήμερου πένθους, μετά το θάνατο 16 ατόμων από τα ακραία καιρικά φαινόμενα, έπειτα από οδηγία του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων προς τους διευθυντές των σχολείων της χώρας.
Μεσίστιες θα κυματίζουν από σήμερα οι σημαίες στα σχολεία της χώρας.
Νοέ 13
Πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας και κυκλοφοριακής αγωγής για την B’ και την Γ’ τάξη.
Στόχος προγράμματος: Η κυκλοφοριακή διαπαιδαγώγηση των μαθητών μέσω βιωματικών διαδραστικών τεχνικών μάθησης.
Χρόνος προγράμματος: 45 λεπτά (1 διδακτική ώρα).
Τελεί υπό την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)
Παρακάτω εμφανίζονται πληροφορίες του προγράμματος και ένας οδηγός γονέων:
2. ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ. ΙΟΑΣ
Νοέ 13
Πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας και κυκλοφοριακής αγωγής για την B’ και την Γ’ τάξη.
Στόχος προγράμματος: Η κυκλοφοριακή διαπαιδαγώγηση των μαθητών μέσω βιωματικών διαδραστικών τεχνικών μάθησης.
Χρόνος προγράμματος: 45 λεπτά (1 διδακτική ώρα).
Τελεί υπό την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)
Παρακάτω εμφανίζονται πληροφορίες του προγράμματος και ένας οδηγός γονέων:
2. ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ. ΙΟΑΣ
Νοέ 07
Κυκλοφοριακή αγωγή
Οι μαθητές των τμημάτων της Δ΄ τάξης θα επισκεφτούν την Τετάρτη 15- 11- 2017 το Paradise Park, οδός Μεταμορφώσεως & Αγ. Σωτήρας, Αχαρνές.
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «κυκλοφοριακή αγωγή»
Τα παιδιά μαθαίνουν για τη σημαντικότητα της κυκλοφοριακής αγωγής και διδάσκονται το σεβασμό στη ζωή μέσω της ευαισθητοποίησής τους σε θέματα οδικής ασφάλειας.
Οι μικροί μας φίλοι θα οδηγήσουν αυτοκίνητα στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο μας – σε μια διαδρομή με φωτεινούς σηματοδότες, διάβαση τρένου και τα βασικά σήματα της τροχαίας. Θα μάθουν για τη σωστή κυκλοφοριακή συμπεριφορά ως πεζοί, ως οδηγοί και ως ποδηλάτες. Θα λάβουν χρήσιμες συμβουλές για τους γονείς τους όταν αυτοί οδηγούν. Τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν τα παιδιά είναι απόλυτα ασφαλή και είναι ηλεκτρικές φόρμουλες για τα μεγαλύτερα παιδιά και ηλεκτρικά τζιπάκια για τα μικρότερα παιδιά.
Τα παιδιά μαθαίνουν για:
- Την οδική συμπεριφορά και ασφάλεια
- Τη σημαντικότητα της ζώνης ασφαλείας
- Τη συμπεριφορά τους ως πεζοί και ως οδηγοί
- Τις συγκοινωνίες
- Το ρόλο της τροχαίας για τη σωστή κυκλοφοριακή συμπεριφορά πεζών και οδηγών
- Τις ρυθμιστικές, πληροφοριακές και αναγγελίας κινδύνου πινακίδες.
( Σε περίπτωση κακοκαιρίας οι μαθητές θα συμμετέχουν σε αξιόλογο πρόγραμμα αγγειοπλαστικής: Τα παιδιά θα γνωρίσουν τον πηλό που αποτελείται από αργιλώδες χώμα και νερό, θα δημιουργήσουν υπέροχες πήλινες κατασκευές με τα χέρια τους. Με τη βοήθεια του ποδοκίνητου ή του ηλεκτροκίνητου τροχού, θα πλάσουν αγγείο. Θα ζωγραφίσουν πάνω σε ψημένο πηλό.
Τα παιδιά μαθαίνουν για:
- Τον πηλό, που προκύπτει από την ένωση του ορυκτού αργίλου και του νερού
- Τη χρήση και τη συμβολή του πηλού στη διαχρονική εξέλιξη του ανθρώπου
- Την τέχνη της αγγειοπλαστικής στην αρχαία Ελλάδα
- Το παραδοσιακό επάγγελμα του αγγειοπλάστη και τα εργαλεία του )
Μικρό animation movie ευέλικτης ζώνης για την κυκλοφοριακή αγωγή:
Νοέ 01
Eκπαιδευτικό Πρόγραμμα του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου.
Οι μαθητές των τμημάτων της Γ’ τάξης θα επισκεφτούν την Πέμπτη 2-11-2017 το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, οδός Βασιλέως Γεωργίου B 19, Aθήνα.
- Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Θα σου πω μια ιστορία… με το νι και με το σίγμα!»
Τα γράμματα της αλφαβήτου δίνουν έμπνευση στους μαθητές να επιλέξουν πρωτότυπους ήρωες και να πλέξουν ιστορίες με αφορμή το πρώτο γράμμα του ονόματός τους. Τα παιδιά συνεργάζονται, συγγράφουν και εμψυχώνουν τη δική τους ιστορία!
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου είναι
σχεδιασμένα έτσι ώστε να συμβάλλουν στην κοινωνική, συναισθηματική και
γνωστική ανάπτυξη του παιδιού ενθαρρύνοντας την κριτική σκέψη, την
πρωτοβουλία, τη δημιουργικότητα και την ανακάλυψη.
Γενικοί στόχοι για τα παιδιά:
- Να εξοικειωθούν τα παιδιά με τον μουσειακό χώρο, το έργο τέχνης, την
πολιτιστική, τεχνολογική και φυσική κληρονομιά. - Να γίνει η επίσκεψη στο Μουσείο μια ευχάριστη εμπειρία
προσαρμοσμένη στις ανάγκες και δυνατότητες του κοινού. - Να εξελιχθούν μέσα από τα εκθέματα του Μουσείου οι ικανότητες των παιδιών για παρατήρηση, πρόβλεψη,
υπόθεση, γενίκευση, σύγκριση, διάκριση, αξιολόγηση. - Να εφοδιαστούν με τρόπους ανεξάρτητης μάθησης και
μελέτης για επόμενες επισκέψεις.
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου σχεδιάζονται
και υλοποιούνται από τους εκπαιδευτικούς του μουσείου, τους «ερμηνευτές».
Ερμηνευτής είναι αυτός που επικοινωνεί με το κοινό ανάλογα με τις
δυνατότητες και τα ενδιαφέροντα του και βοηθάει το κοινό να ανακαλύψει μόνο του αυτό που
το ενδιαφέρει και να μάθει πώς να μαθαίνει.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ;
«Τα παιδικά μουσεία είναι για κάποιον παρά για κάτι»
Με αυτή τη φράση ο Michael Spock, διευθυντής του Παιδικού Μουσείου της Βοστόνης για 23 χρόνια και ένας από τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους του κινήματος, έδωσε τον πιο επιτυχημένο συνοπτικό ορισμό των Παιδικών Μουσείων.
Στο επίκεντρο του παιδικού μουσείου είναι το παιδί και όποιος πρωτομαθαίνει. Ένα περιβάλλον ειδικά σχεδιασμένο που δημιουργεί εμπειρίες μέσα από το παιχνίδι και τη διαδραστική μάθηση, αντανακλώντας τις περιοχές της διαφορετικότητας πάντα με την ενεργό συμμετοχή των ενηλίκων στη ζωή των παιδιών.
Το Παιδικό Μουσείο είναι ένας οργανισμός που υπάρχει για να εξυπηρετεί τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών, αναπτύσσοντας εκθέματα και προγράμματα που κεντρίζουν την περιέργεια και κινητοποιούν τη μάθηση.
(Association of Youth Museums, 1992), www.hcm.gr.
Νοέ 01
Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
Την Πέμπτη 2-11- 2017 έχουμε προγραμματίσει εκπαιδευτική επίσκεψη για τους μαθητές της Β’ τάξης του σχολείου μας στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή (Λεβίδου 13 και Όθωνος 100, 145 62 Κηφισιά).
Οι μαθητές θα ξεναγηθούν σε όλους τους εκθεσιακούς χώρους αφού παρακολουθήσουν βίντεο και ενημερωθούν για τις γενικές έννοιες που αφορούν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας.
-την κατανόηση των σχέσεων αλληλεξάρτησης που αναπτύσσονται σ’ αυτό,
-την ευαισθητοποίηση των μαθητών στους κινδύνους που διατρέχει το φυσικό περιβάλλον σήμερα και
-την ενεργοποίηση στην κατεύθυνση της διαφύλαξής του.
Γενικές πληροφορίες:
Το 1964, ο Άγγελος και η Νίκη Γουλανδρή ίδρυσαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας (Ν.Π.Ι.Δ.) ως εργαστήριο έρευνας και δράσης, που θα είχε ως στόχο την εθνική ετοιμότητα για την προστασία του πολύτιμου φυσικού πλούτου της χώρας και τη συνείδηση των νέων για ένα νέο κώδικα αξιών, με γνώμονα την ισόρροπη συνύπαρξη φυσικού περιβάλλοντος και ανθρώπου.
Η Ελλάδα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον λόγω της γεωμορφολογίας, του κλίματος και της γεωγραφικής της θέσης στη συμβολή των τριών ηπείρων. Στην Ελλάδα σε σχέση με την έκτασή της, συναντάμε μεγαλύτερη βιοποικιλότητα από κάθε άλλη χώρα της Ευρώπης. Συναντάμε επίσης υψηλό ποσοστό ενδημικών ειδών, φυτών και ζώων, καθώς και ορισμένα σπάνια, που απειλούνται με εξαφάνιση.
Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες του Μουσείου συμβάλλουν στην έγκυρη γνώση και στη διαμόρφωση περιβαλλοντικής συνείδησης.
Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας. (ΤΑΙΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΕΤ3, 45:29)
Οκτ 31
Σχολικός Μαραθώνιος Ανακύκλωσης 2017-2018
Προστατεύουμε το περιβάλλον Στηρίζουμε το σχολείο μας
Αγαπητοί Γονείς,
Ξεκίνησε ο Σχολικός Μαραθώνιος Ανακύκλωσης για όλα τα δημόσια Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Παλλήνης (16 συνολικά), με στόχο την ευαισθητοποίηση και επιβράβευση της Σχολικής Κοινότητας σε θέματα ανακύκλωσης.
Τι περιλαμβάνει ο Σχολικός Μαραθώνιος Ανακύκλωσης;
Μαθητές και εκπαιδευτικοί ανακυκλώνουν σε ειδικούς κάδους που τοποθετήθηκαν στα σχολείο. Ξεκινάμε από το σπίτι όπου διαχωρίζουμε τα παρακάτω υλικά και τα φέρνουμε στο σχολείο για ανακύκλωση:
- Χαρτί έντυπο (βιβλία, περιοδικά, τετράδια, εφημερίδες)
- Αλουμίνιο (μόνο κουτάκια από αναψυκτικά)
- Πλαστικό (μπουκάλια από αναψυκτικά & καπάκια)
- Μπαταρίες
- Τηγανέλαιο τοποθετημένο σε πλαστικό μπουκάλι του 1-1,5 lt
- Μικρές ηλεκτρικές ή ηλεκτρονικές συσκευές (από τις 15 Νοέμβρη)
Όταν γεμίσουν οι κάδοι και τα υλικά πάνε για ανακύκλωση, το σχολείο λαμβάνει έως και 3000 πόντους (1000 για το χαρτί, αλουμίνιο & πλαστικό – 3000 για μπαταρίες & τηγανέλαια).
Οι γονείς εκφράζοντας την περιβαλλοντική τους ευαισθησία και ενισχύοντας ταυτόχρονα την προσπάθεια του σχολείου (έχοντας κάνει εγγραφή στο followgreen.gr), μπορούν να δωρίσουν έως και 150 πόντους στο σχολείο μηνιαίως. Στην ειδική ενότητα «ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ», της δημοτικής πλατφόρμας, μπορούμε να δωρίσουμε πόντους επιβράβευσης στα σχολεία της επιλογής μας και να παρακολουθούμε τις επιδόσεις όλων των σχολείων.
Πώς παρακολουθούμε την επίδοση του σχολείου μας;
Οι γονείς μπορούν να παρακολουθούν τις επιδόσεις του σχολείου αλλά και των άλλων σχολείων στο Δήμο Παλλήνης, στη σελίδα www.followgreen.gr/pallini/school
Στην ίδια σελίδα μπορούν να κάνουν και τη δωρεά πόντων στο σχολείο.
Πώς επιβραβεύεται το σχολείο μας;
Στόχος του Δήμου Παλλήνης είναι να επιβραβεύσει όλα τα σχολεία που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία αυτή και σε όλα θα δοθούν σε ειδική εκδήλωση, στο τέλος της περιόδου, χρηστικά δώρα. Στα τρία πρώτα σχολεία θα δοθούν κάποια δώρα μεγαλύτερης αξίας.
Ο Σχολικός Μαραθώνιος υλοποιείται από τον Δήμο Παλλήνης σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής και υποστηρίζεται από την Ελληνική Εταιρεία Ανακύκλωσης και Αξιοποίησης (ΕΕΑΑ) Α.Ε., την ΑΦΗΣ Α.Ε., την Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε., τη FREE RECYCLE, τη MARI RECYCLING A.E. και την Oil4Life στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας followgreen.
ΛΙΣΤΑ ΥΛΙΚΩΝ
Χαρτί· Βιβλία· Τετράδια
· Σχολικά έντυπα · Περιοδικά · Εφημερίδες · Λοιπά έντυπα π.χ. από ΔΕΚΟ · Μικρές μη ογκώδεις χάρτινες συσκευασίες Τα παραπάνω να μην είναι λερωμένα με υπολείμματα τροφίμων. |
ΜπαταρίεςΌλα τα είδη φορητών μπαταριών (δηλαδή βάρους περίπου μέχρι 1500 γραμμάρια), είτε είναι πρωτογενείς (μίας χρήσης) είτε δευτερογενείς (επαναφορτιζόμενες).Ενδεικτικά, μπαταρίες από τις ακόλουθες συσκευές (ραδιόφωνα, παιχνίδια, κινητά, φακούς, ρολόγια, κλπ.). |
Πλαστικό· Πλαστικά μπουκάλια από νερό, αναψυκτικά ή άλλα μικρά και μεγάλα· Πλαστικά καπάκια από οποιαδήποτε μπουκάλια
Τα μπουκάλια θα πρέπει να είναι άδεια από περιεχόμενο και να ΣΥΜΠΙΕΖΟΝΤΑΙ. |
ΤηγανέλαιοΛάδι που έχει χρησιμοποιηθεί για το τηγάνισμα φαγητού.Θα πρέπει να έχει σουρωθεί (για να μην έχει κατακάθια από φαγητά) και να τοποθετηθεί σε πλαστικό μπουκάλι 1-1,5lt (μπουκάλι αναψυκτικού ή νερού). |
Αλουμίνιο· Κουτάκια αλουμινίου από αναψυκτικάΤα κουτάκια θα πρέπει να ξεπλένονται (να μην έχουν υπολείμματα από ρόφημα) και να συμπιέζονται. |
Σας καλούμε όλους, και ιδιαίτερα τους γονείς, να στηρίξουμε ενεργά τον Σχολικό Μαραθώνιο Ανακύκλωσης:
ξεκινάμε από το σπίτι και διαχωρίζουμε τα υλικά τα οποία φέρνουν τα παιδιά στο σχολείο για ανακύκλωση.
Επισκεπτόμαστε μαζί με τα παιδιά μας η και μόνοι μας τη δημοτική πλατφόρμα ανακύκλωσης www.followgreen.gr/pallini και δωρίζουμε πόντους επιβράβευσης στο σχολείο μας.
- Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.followgreen.gr ή να αποστείλετε email στο schools@followgreen.gr
ΜΙΚΡΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ:
Είμαστε βέβαιοι ότι με αυτές τις πρωτοβουλίες από το Δήμο σε συνεργασία με το Σχολείο, τους μαθητές και γονείς θα μπορέσουμε να δώσουμε το καλό παράδειγμα στη νέα γενιά, για ένα βιώσιμο και υγιές περιβάλλον και φυσικά να … «αλλάξουμε συνήθειες!»