Υλοποίηση δράσης με τίτλο “Τσάντα στο σχολείο”

Σας ενημερώνουμε ότι, με τη με αρ. πρωτ. 49/30-11-2017 Πράξη του Ι.Ε.Π. (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) το σχολείο μας προβαίνει στην υλοποίηση της δράσης με θέμα: « Η τσάντα στο σχολείο».

Με τη συγκεκριμένη δράση καθιερώνεται η παραμονή της σχολικής τσάντας των μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου για τουλάχιστον ένα Σαββατοκύριακο το μήνα, στο σχολείο. H τσάντα των μαθητών/τριών παραμένει στο σχολείο την Παρασκευή, πριν από το Σαββατοκύριακο που έχει αποφασιστεί από τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου, έως την Δευτέρα.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων όρισε τις επόμενες ημερομηνίες (Παρασκευή) που θα υλοποιηθεί η δράση:

1. 26-01-2018 

2. 23-02-2018

3. 16-03-2108

4. 20-04-2018

5. 18-05-2108 

6. 08-06-2018

Επισημαίνεται, ότι η παραμονή της τσάντας στο σχολείο δεν αποτελεί μια συμβολική παρέμβαση, αλλά επιδιώκεται οι μαθητές και οι μαθήτριες να μην ασχολούνται με την προετοιμασία μαθημάτων κατά τη διάρκεια αυτού του Σαββατοκύριακου. Η οργάνωση της μελέτης των μαθητών και των μαθητριών, καθώς και ο χρόνος που απαιτείται καθημερινά για την υλοποίηση των κατ’ οίκον εργασιών αποτελούν ζητήματα που συνδέονται άμεσα με τη μάθηση, την ανάπτυξη και τον ελεύθερο χρόνο των παιδιών.

Στο πλαίσιο αναβάθμισης της σχολικής ζωής και σύνδεσής της με την κοινωνική πραγματικότητα, εφαρμόζεται η δράση με σεβασμό στις ανάγκες της παιδικής ηλικίας, με γνώμονα την πολύπλευρη ανάπτυξη των παιδιών της σχολικής ηλικίας (συναισθηματική, κοινωνική και ψυχοκινητική) και με σκοπό να υποστηρίξει ουσιαστικά τον μειωμένο χρόνο δημιουργικής επαφής και επικοινωνίας γονέων – παιδιών.

Η συγκεκριμένη δράση συμβάλλει σε μια γενικότερη επανεκτίμηση της σημασίας και του ρόλου των εργασιών στο σπίτι σε σχέση με τον ελεύθερο χρόνο των μαθητών και των μαθητριών  οδηγώντας σε καλύτερη εξισορρόπηση ανάμεσα στις εργασίες που υλοποιούνται στο σχολείο και στις κατ’ οίκον εργασίες. Σε καμία περίπτωση η υλοποίηση της δράσης δεν οδηγεί σε μετάθεση των κατ’ οίκον εργασιών που συνήθως ανατίθενται το Σαββατοκύριακο στις άλλες μέρες της εβδομάδας.

Σημειώνεται ότι η πρωτοβουλία αυτή δεν ισοδυναμεί με εγκατάλειψη της μελέτης ή άλλων δημιουργικών εργασιών, τις οποίες οι μαθητές και οι μαθήτριες δύνανται να υλοποιούν κατ’ οίκον σε ατομική ή και ομαδική βάση, συνδυάζοντας ενίοτε τη διασκέδαση και το συνεργατικό πνεύμα με τη μάθηση. Η δράση θα υλοποιηθεί έως τον Ιούνιο του ιδίου έτους και μετέπειτα από την έναρξη κάθε διδακτικού έτους έως την λήξη του.

  Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου θα σας ενημερώσουν πριν την έναρξη της δράσης και τους μαθητές / τριες της τάξης τους για τις ενδεχόμενες μεταβολές και προσαρμογές που θα προκύψουν στη σχολική καθημερινότητα, για το πρόγραμμα της Δευτέρας, τον έλεγχο εκ μέρους των μαθητών του περιεχομένου της σχολικής τσάντας που θα αφήσουν στο σχολείο για το Σαββατοκύριακο, σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του σχολείου.

 

«Μαθαίνω να βλέπω τον άνθρωπο ΙΙ » Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Εξοικείωσης με την Αναπηρία.

Στις 11-01-2018 ημέρα Πέμπτη, οι μαθητές του Ε1, Ε2 και του ΣΤ2 τμήματος (το προηγούμενο μήνα συμμετείχαν οι μαθητές του Ε2 και ΣΤ1 τμήματος) θα συμμετάσχουν σε ένα βιωματικό πρόγραμμα εξοικείωσης με την αναπηρία του Συνδέσμου Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους (Σ.Κ.Ε.Π.) με θέμα «Μαθαίνω να βλέπω τον άνθρωπο».

Η ενημέρωση γίνεται από στελέχη και συνεργάτες του Σ.Κ.Ε.Π., οι ίδιοι με αναπηρία (κινητική και κώφωση) και με την ενεργή συμμετοχή των μαθητών.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα παρέχεται δωρεάν.

 Πιστεύουμε ότι σε μια σύγχρονη πολιτισμική κοινωνία, ο ευαισθητοποιημένος και ενημερωμένος μαθητής σήμερα, δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για έναν συνειδητοποιημένο πολίτη αύριο.
  •    Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί στο σχολείο μας, σχεδιασμένο βάση των παρακάτω παραμέτρων:

ΣΚΟΠΟΣ: Η άρση των προκαταλήψεων σχετικά με την αναπηρία και η ενσωμάτωση των νέων με αναπηρία στην καθημερινότητα.

ΟΡΑΜΑ: Μια κοινωνία μέσα στην οποία όλοι ανεξαιρέτως θα αισθάνονται αποδεκτοί και χρήσιμοι.

ΣΤΟΧΟΣ: Η αφύπνιση και η αλλαγή στάσης του γενικού πληθυσμού απέναντι στην αναπηρία, στα πλαίσια ενός κοινωνικού περιβάλλοντος ίσων δικαιωμάτων & ευκαιριών.

 

Το 15% του πληθυσμού είναι άτομα με αναπηρία κι όμως σπάνια τους συναντάμε. Γιατί;


Ο Σ.Κ.Ε.Π. – Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους, είναι σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Ιδρύθηκε στην Αθήνα, το 2008.

Εφαρμόζοντας την Βιωματική Μάθηση ως μεθοδολογία, σε συνεργασία με τον ΣΚΕΠ, υλοποιούμε διαδραστικά προγράμματα μη – τυπικής εκπαίδευσης:

Ανοιχτός διάλογος ενημέρωσης & συνειδητοποίησης στο σχολείο μας. 

Σε μια σύγχρονη πολιτισμική κοινωνία, ο ευαισθητοποιημένος και ενημερωμένος μαθητής σήμερα δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για έναν συνειδητοποιημένο και ενεργό πολίτη του αύριοΟ κοινωνικός αποκλεισμός μπορεί να απαλυνθεί εάν, από πολύ μικρή ηλικία τα παιδιά εξοικειωθούν με την έννοια της «διαφορετικότητας».

Η έλλειψη της καθημερινής επαφής, της απαραίτητης γνώσης και το αίσθημα της άγνοιας είναι εκείνα που συχνά αποτελούν την αιτία διαμόρφωσης αρνητικών στάσεων και άκαμπτων αντιλήψεων σχετικά με την εικόνα της αναπηρίας. Οι ανοιχτές συζητήσεις, χωρίς λογοκρισία και διαμεσολαβητές, διαμορφώνουν ένα καινούργιο κώδικα επικοινωνίας χτίζοντας μέσα από την βιωματική διαδικασία, σχέσεις κατανόησης, σεβασμού και αποδοχής. Τα ατόφια ανθρώπινα συναισθήματα αποτελούν την απλούστερη αλλά και πιο πετυχημένη συνταγή για μια στάση ζωής χωρίς περιορισμούς και «κλειστές» αντιλήψεις.

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στο πλαίσιο του σχολείο μας: η ενημέρωση γίνεται από στελέχη και συνεργάτες του Σ.Κ.Ε.Π., οι ίδιοι με αναπηρία και με την ενεργή συμμετοχή των μαθητών.

  • Στις ομιλίες παρευρίσκονται ένας ή δύο ομιλητές με αναπηρία (κινητική ή και αισθητηριακή).
  • Η διάρκεια των ομιλιών ορίζεται σε μια – δυο διδακτικές ώρες.
  • Η διδακτική ώρα χωρίζεται σε 2 ενότητες:

1η Ενότητα – Τα πρώτα είκοσι πέντε λεπτά οι ομιλητές θα έχουν την δυνατότητα να:

  • Παρουσιαστούν οι ίδιοι
  • Εξηγήσουν την αναπηρία τους
  • Θέσουν βασικά θέματα σχετικά με την αναπηρία όπως:

    • Καθημερινότητα 
    • Προσβασιμότητα
    • Επαγγελματική αποκατάσταση
    • Ενασχόληση με τα κοινά
    • Προβλήματα που αντιμετωπίζουν

  2η Ενότητα – Τα επόμενα είκοσι λεπτά οι ομιλητές πραγματοποιούν έναν ανοιχτό διάλογο με τους μαθητές, απαντώντας σε ερωτήσεις τους.

Στόχοι των Προγραμμάτων Ενημέρωσης στα σχολεία:

  • Ενίσχυση προγραμμάτων ευαισθητοποίησης στο σχολικό πλαίσιο
  • Προτάσεις ένταξης κοινών τμημάτων σε σχολεία (μουσική – εικαστικά – αθλητισμός)
  • Ενίσχυση ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση (σχολείο – πανεπιστήμιο)
  • Κατανόηση των καθημερινών εμποδίων που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία
  • Ενσωμάτωση των ατόμων με αναπηρία στην καθημερινότητα
  • Δημιουργία και ενίσχυση τμημάτων συνύπαρξης σε δήμους και κοινότητες (ΠΗΓΗ: skep.gr)

76% των Ελλήνων πιστεύουν ότι το σχολείο παίζει σημαντικό ρόλο στην καταπολέμηση των διακρίσεων
– European Commission – Discrimination in the European Union – 2006

Οι διακρίσεις στηρίζονται σε βαθιά ριζωμένες πεποιθήσεις. Την κοινωνία μας χαρακτηρίζουν προκαταλήψεις και στερεοτυπικές αντιλήψεις για την διαφορετικότητα και την αναπηρία. Η έλλειψη της καθημερινής επαφής, της απαραίτητης γνώσης και το αίσθημα της άγνοιας είναι εκείνα που συχνά αποτελούν την αιτία διαμόρφωσης αρνητικών στάσεων και άκαμπτων αντιλήψεων σχετικά με την εικόνα της αναπηρίας. Όλες οι έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση επισημαίνουν ότι η απουσία προγραμμάτων ευαισθητοποίησης των μαθητών αλλά και γενικά ενός ευρύτερου συνόλου, απέναντι στα άτομα με αναπηρία:
Διαιωνίζει τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις
– Ισχυροποιεί το στιγματισμό και την περιθωριοποίηση

Η πολύχρονη εμπειρία του Σ.Κ.Ε.Π. και τα αποτελέσματα ερευνών τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα, οδήγησαν στην καθιέρωση Συστηματικών Προγραμμάτων Ενημέρωσης & Εξοικείωσης με την Αναπηρία, στο σχολικό πλαίσιο και σε διδακτική ώρα.

Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ενημέρωσης & Εξοικείωσης με την Αναπηρία “Μαθαίνω να βλέπω τον άνθρωπο”  απευθύνεται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Μέσω ενός ανοιχτού διαλόγου ενημέρωσης & αφύπνισης, από εμψυχωτές/ομιλητές με αναπηρία, το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα επιδίωξε να αλλάξει το βλέμμα των μαθητών ως προς την διαφορετικότητα και να τους εισαγάγει στην έννοια της κοινωνικής αποδοχής και ισότητας.

Συγκεκριμένα το πρόγραμμα εστιάζεται στην:

Εξοικείωση των μαθητών με την εικόνα της αναπηρίας
Κατανόηση των καθημερινών εμποδίων που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με αναπηρία αλλά και στην συνειδητοποίηση των δυνατοτήτων του
Διευκόλυνση της επικοινωνίας των μαθητών γενικής εκπαίδευσης, με νέους με αναπηρία
Βελτίωση της αποδοχής & εμπιστοσύνης των μαθητών στον εαυτό τους και στις ικανότητες τους να νικήσουν τα εμπόδια (ακούγοντας αληθινές ιστορίες ανθρώπων που κατάφεραν να ξεπεράσουν τις δυσκολίες & αντιξοότητες)
Ενεργοποίηση “αντανακλαστικών” κοινωνικής συλλογικότητας, αλληλεγγύης & ευθύνης για την δημιουργία μελλοντικών συνειδητοποιημένων πολιτών

Ο ανοιχτός διάλογος στο σχολικό πλαίσιο δίνει την δυνατότητα στους μαθητές να προσεγγίσουν την καθημερινότητα ενός νέου με αναπηρία, μέσα από έναν αυθόρμητο και ειλικρινή διάλογο. Θα ακούσουν πραγματικές ιστορίες ανθρώπων που βρήκαν λύσεις στα δικά τους εμπόδια & τρόπους για να νικήσουν τις αντιξοότητες. Πέρα από την εξοικείωση με την αναπηρία, είναι ένα μάθημα ζωής που διαμορφώνει ένα καινούργιο κώδικα επικοινωνίας, χτίζοντας μέσα από την βιωματική διαδικασία, σχέσεις κατανόησης, σεβασμού και αποδοχής. Επίσης ενδυναμώνει την έννοια του κοινωνικού συνόλου, της συντροφικότητας και της συνείδησης, ενώ ταυτόχρονα προωθεί την εμπιστοσύνη στον εαυτό μας & στους άλλους. Τα ατόφια ανθρώπινα συναισθήματα αποτελούν την απλούστερη αλλά και πιο πετυχημένη συνταγή για μια στάση ζωής χωρίς περιορισμούς, στερεότυπα και «κλειστές» αντιλήψεις.

 

Νέον έτος 2018

Καλή Χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες, τους γονείς και κηδεμόνες και φυσικά σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας!

Ας ευχηθούμε ότι το νέο έτος θα κάνει τα όνειρα όλου του κόσμου πραγματικότητα και θα σκορπίσει ευτυχία και υγεία. Ας είναι το ξεκίνημα του 2018 αφετηρία μίας δημιουργικής εποχής.

Υγεία, ευημερία, ελπίδα και αγάπη. 
Καλή Χρονιά και Χρόνια πολλά!

Το σχολείο μας σε σύντομο χρονικό διάστημα έχει καταφέρει πολλά αλλά μένουν και πολλά ακόμη που θέλουμε και πρόκειται να υλοποιήσουμε. Σημαντική και απαραίτητη η συνεργασία και η ενεργή συμμετοχή όλης της σχολικής κοινότητας.

Καλή συνέχεια!

Ταξίδι στο όνειρο με τον Δον Κιχώτη!

 Όλοι οι μαθητές του σχολείου μας θα παρακολουθήσουν την Παρασκευή 22-12-2017 τη Θεατρική παράσταση «Δον Κιχώτης»

Το Θέατρο Παλλάς υποδέχεται τον διασημότερο ήρωα της παγκόσμιας λογοτεχνίας, τον Δον Κιχώτη, σε μια μεγάλη παράσταση που προσεγγίζει με χιούμορ και ανανεωτικό πνεύμα το αριστούργημα του Μιγκέλ ντε Θερβάντες.

Ασυμβίβαστος και ονειροπόλοςδοσμένος στο κυνήγι της ουτοπίας, ο Δον Κιχώτης είναι αναμφίβολα η μορφή που επηρέασε όσο καμία άλλη αναρίθμητους συγγραφείς και καλλιτέχνες εδώ και τέσσερις αιώνες. Φέτος, στο Θέατρο Παλλάς, η αιώνια μάχη του με τους ανεμόμυλους συνεχίζεται και η σημαία του ονείρου κυματίζει αγέρωχη!

Με τον Γιάννη Στάνκογλου ως Δον Κιχώτη, με τον Δημήτρη Πιατά στον ρόλο του Σάντσο Πάντσα κι έναν εικοσαμελή θίασο από ταλαντούχους ηθοποιούςχορευτές και ακροβάτες, η παράσταση ζωντανεύει τις συναρπαστικές περιπέτειες του «μεγαλοφάνταστου ιδαλγού» σε σκηνοθεσία και χορογραφία της Σοφίας Σπυράτου, δημιουργού μερικών από τις πιο επιτυχημένες παιδικές παραστάσεις των τελευταίων ετών, όπως Ο Θησέας και η Αριάδνη στο νησί των ταύρων και Ο Ιάσονας και το χρυσόμαλλο δέρας.

Το κείμενο του βραβευμένου ποιητή Στρατή Πασχάλη, που διασκεύασε το μυθιστόρημα του Θερβάντες  με σεβασμό στις ιδέες και την πλοκή του, εξιστορεί το μαγικό ταξίδι του Δον Κιχώτη μπολιάζοντάς το με στοιχεία από την commediadel’arte και το θέατρο του δρόμουσυνδέοντας τον ρομαντικό μύθο του περιπλανώμενου ιππότη με το σήμερα.

Το αφηγηματικό νήμα ξετυλίγει ένας θίασος πλανόδιων θεατρίνων, που ερμηνεύει τα επεισόδια του μυθιστορήματος διαπλέκοντας την πραγματικότη-τα με το όνειρο, όπως ο ήρωας. Με κωμική διάθεση και πολλή μουσική του Νίκου Κυπουργού και στίχους ενός από τους κορυφαίους Έλληνες ποιητές, του Μιχάλη Γκανά, η παράσταση ξεδιπλώνει ένα φαντασμαγορικό θέαμα, καθώς ο Κιχώτης και ο πιστός του ιπποκόμος μάχονται για τη δόξα και την ιδανική αγάπη, αντιμέτωποι με γιγάντιους ανεμόμυλους και αλλόκοτα τέραταμε φόντο επιβλητικά παλάτια, μυστικές σπηλιές και παραμυθένια τοπία.

Υ.Γ. ΤΟ ΟΛΟΉΜΕΡΟ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΉΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΆ

Ήρθε νωρίς…ο Άγιος Βασίλης!

Οι γιορτές των Χριστουγέννων είναι συνδεδεμένες στο μυαλό των παιδιών με την ανταλλαγή δώρων. Τα παιδιά περιμένουν περισσότερο από τον καθένα τα δώρα αυτά και μέρος της ατμόσφαιρας των Χριστουγέννων είναι ο Άγιος Βασίλης.

Έτσι έγινε λοιπόν και στο σχολείο μας, όπου ο Άγιος Βασίλης μας επισκέφτηκε το μεσημέρι κουβαλώντας κάποια δώρα στο κόκκινο τσουβάλι του, που τα μοίρασε στους μαθητές για να διασκεδάσουν με την οικογένεια και τους φίλους τους.

Και η ευχή Του στα παιδιά είναι…

«Καλά Χριστούγεννα εύχομαι στην οικογένειά σας
και των αγγέλων οι ψαλμοί τραγούδια στην καρδιά σας.
Ο νέος χρόνος που έρχεται υγεία να σας χαρίσει
με γέλιο, αγάπη και χαρά, το σπίτι να γεμίσει.»

Παράδοση της σημαντικής προσφοράς μας σε βρεφικές πάνες στο ίδρυμα «Αναρρωτήριο Πεντέλης»

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 20-12-2017, η παράδοση της σημαντικής προσφοράς μας σε βρεφικές πάνες στο ίδρυμα «Αναρρωτήριο Πεντέλης» (πρώην ΠΙΚΠΑ). 

 

 Το Σχολείο μας δηλώνει “παρών” στην ευαισθητοποίηση όλων για προσφορά αγάπης προς τα 55 παιδιά του Αναρρωτηρίου Πεντέλης.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στους μαθητές και τους γονείς του σχολείου μας για την στήριξη αυτής της φιλανθρωπικής δράσης.

 

    Ο Διευθυντής του 8ου Δημοτικού Σχολείου Γέρακα μετέφερε και παρέδωσε στα παιδιά του Αναρρωτηρίου Πεντέλης σημαντικότατη ποσότητα από πάνες, καθώς υπήρχε μεγάλη ανάγκη. Η υποδοχή από την υπεύθυνη της Κοινωνικής Υπηρεσίας ήταν θερμή και η συζήτηση για θέματα εθελοντισμού πολύ ενδιαφέρουσα.

Ευχαριστώντας τους για το εθελοντικό τους έργο και μεταφέροντας τις ευχές των μαθητών μας, των εκπαιδευτικών και γονέων, μας ευχαρίστησαν και αυτοί με τη σειρά τους για την σημαντική προσφορά μας και συμφωνήσαμε για περαιτέρω επικοινωνία σχολείου – Αναρρωτηρίου, πάντα για το γενικότερο καλό όλων των παιδιών που χρειάζονται φροντίδα και αγάπη.

 

 

ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΡΡΩΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΟΡΓΗ ΤΟΥΣ, ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΓΑΠΑ ,ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ!

 ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ! 

   

Κάλαντα και εδέσματα…

  1. Μετά τον καθιερωμένο Εκκλησιασμό του σχολείου, μας επισκέφτηκαν, όπως είχε προγραμματιστεί με την διευθύντρια του 3ου Δημοτικού Σχολείου Γέρακα κα Αφροδίτη Καποθανάση, οι μαθητές (…και παλιοί συμμαθητές) της Ε’ τάξης του 3ου δημοτικού.

Οι μαθητές με την καθοδήγηση της μουσικού τους κας Ιουλίας και την συνοδεία ηλεκτρικών μουσικών οργάνων τραγούδησαν όλοι μαζί σύγχρονα και παραδοσιακά κάλαντα.

Ακολούθησαν κεράσματα και αργότερα κατά την διάρκεια του διαλείμματος, μαθητές και εκπαιδευτικοί των δυο σχολείων είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ευχές.

Μια τέλεια «Χριστουγενιάτικη γιορτή συνάντησης» με πολλά νοήματα και συμβολισμούς για όλα τα παιδιά!

2. Οι μαθητές των τμημάτων της Β’ τάξης με την καθοδήγηση των υπεύθυνων εκπαιδευτικών και της εκπ/κού Φυσικής Αγωγής Μελισσά Βασιλικής, ζύμωσαν κουλουράκια κανέλας (τρεις λαμαρίνες!). Τα υλικά τα πρόσφερε το σχολείο.

Φορώντας τις ποδιές τους και με τους ήχους Χριστουγεννιάτικων τραγουδιών, γεμάτα κέφι και πολλή χαρά παρέδωσαν λίγο αργότερα τα γλυκίσματα για ψήσιμο ώστε να κεράσουν αύριο όλους τους συμμαθητές τους!

Και του χρόνου με υγεία και αγάπη!

3. Δεν έμειναν άπραγοι και οι μαθητές του Ε1 τμήματος στην «πρόκληση» των μαθητών της Β’ τάξης. Με προμήθειες από το σπίτι έβαλαν και αυτοί ποδιές και έφτιαξαν «κορμό σοκολάτας και προφιτερόλ» με την καθοδήγηση της υπεύθυνης εκπαιδευτικού του τμήματος.

Και τώρα περιμένουν όλοι με ανυπομονησία μέχρι το πρωί..να γευτούν την λιχουδιά των μαθητών!

Κάτω τα χέρια απ’ το γλυκό μας!...είναι το σύνθημα που ακούγεται στην αυλή του σχολείου. Για να δούμε…

  • Αύριο ζαχαροπλάστες – ζυμωτές γίνονται οι μαθητές του Δ2 τμήματος οι οποίοι θα φτιάξουν «τρουφάκια» με υλικά από το σπίτι!

Υ.Γ. Πολλές παρόμοιες προγραμματισμένες δράσεις υλοποιούνται όλες αυτές τις εορταστικές ημέρες στο σχολείο μας! Κατασκευές, στολισμοί, προβολές, μουσικές και τραγούδια, δώρα…και πολλές εκπλήξεις!

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΛΕΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

 

Εκκλησιασμός σχολείου, Τετάρτη 20-12-2017

Ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων την Τετάρτη 20/12/17 θα γίνει ο καθιερωμένος εκκλησιασμός των μαθητών στην Εκκλησία του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου. Όποιοι μαθητές επιθυμούν μπορούν να κοινωνήσουν σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες των γονέων τους.

 Οι μαθητές θα προσέλθουν το πρωί κανονικά στο σχολείο και στις 08:35 πμ θα περπατήσουν συνοδεία των υπεύθυνων εκπαιδευτικών προς την Εκκλησία. Θα επιστρέψουν με τον ίδιο τρόπο στο σχολείο στις 09:35 πμ συνοδευόμενοι από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς. Το πρωινό και το ολοήμερο πρόγραμμα θα λειτουργήσει κανονικά όπως προβλέπεται.

 

  • Την ίδια ημέρα οι βρεφικές πάνες  που συγκεντρώνουμε για το «Αναρρωτήριο του Παίδων Πεντέλης» θα παραδοθούν στο ίδρυμα.

Να θυμηθούμε…κάποια άλλα παιδάκια!

Οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας δεν έμειναν ασυγκίνητοι από τις δυσκολίες του γνωστού ιδρύματος «ΑΝΑΡΡΩΤΗΡΙΟ ΠΕΝΤΕΛΗΣ» (πρώην ΠΙΚΠΑ), που φροντίζει 40 παιδάκια από 0 μηνών έως 6 χρονών,  με ελλιπέστατο προσωπικό.

Οι ανάγκες της συγκεκριμένης χρονικής στιγμής είναι  κυρίως βρεφικές πάνες απλές με σκρατς Νο 4 – 5  και Νο 5 βρακάκι. Συνεχίζουμε την δράση μας έχοντας μεγάλη ανταπόκριση.

Στα πλαίσια της κοινωνικής συμμετοχής και της συνειδητής ανάληψης πρωτοβουλιών ώστε τα παιδιά μας να μάθουν να «νοιάζονται, να δρουν και να ανακαλύπτουν τη χαρά της προσφοράς» , είμαστε σίγουροι για την εθελοντική συνδρομή σας. 

Οι βρεφικές πάνες θα συγκεντρωθούν στο σχολείο και θα παραδοθούν στο ίδρυμα. Συγκέντρωση έως και την Τετάρτη 20-12-2017.

 

Απεργία, 14-12-2017

Οι εκπαιδευτικοί ενημερώνουν το σχολείο την ημέρα της απεργίας ότι απεργούν.

Οι μαθητές του τμήματος του εκπαιδευτικού που απεργεί αποχωρούν από το σχολείο , αφού πρώτα ειδοποιηθούν οι γονείς και κηδεμόνες.

Προτείνεται στους γονείς να επιβεβαιώσουν την ημέρα της απεργίας ποιοί εκπαιδευτικοί θα απεργήσουν ώστε να παραλάβουν τα παιδιά τους.

 

Το δικαίωμα στην απεργία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο και  δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει!

Την 24ωρη πανελλαδική απεργία την έχουν κηρύξει ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ . Επηρεάζονται οι συγκοινωνίες σε στεριά και θάλασσα. Συμμετέχουν καθηγητές ΟΛΜΕ, ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, δημοσιογράφοι, η ΠΟΣΠΕΡΤ και η Ένωση Εργαζομένων ΕΡΤ

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση