Επιλογή και τοποθέτηση νέων διευθυντών στις σχολικές μονάδες.

Ολοκληρώθηκε από τα αρμόδια τοπικά Συμβούλια επιλογής του ΥΠΑΙΘ η διαδικασία συνέντευξης και η μοριοδότηση των υποψηφίων Διευθυντών βάσει προϋποθέσεων και κριτηρίων επιστημονικής,  παιδαγωγικής και διοικητικής κατάρτισης.

Βασικά κριτήρια αξιολόγησης:

1.Επιστημονική – παιδαγωγική συγκρότηση.

2.Διδακτική, συμβουλευτική – καθοδηγητική και διοικητική – υποστηρικτική εμπειρία.

3.Προσωπικότητα και γενική συγκρότηση του υποψηφίου.

 

Το χρονοδιάγραμμα για την επιλογή των νέων Διευθυντών  Εκπαίδευσης είναι το παρακάτω:

Τα Τοπικά Συμβούλια Επιλογής θα ανακοινώσουν τον τελικό πίνακα μοριοδότησης των υποψηφίων Διευθυντών, την Τετάρτη 5 Απριλίου 2023.

  • Οι επιλεγέντες Διευθυντές Σχολείων θα κληθούν να δηλώσουν σχολεία προτίμησης το διήμερο 6 και 7 Απριλίου.
  • Στις 8 Απριλίου θα ανακοινωθούν οι τοποθετήσεις των νέων Διευθυντών Σχολείων.

1. Η ανακοίνωση των τελικών πινάκων μοριοδότησης θα ανακοινωθεί ενιαία στις 5 Απριλίου, ανεξάρτητα εάν κάποια Συμβούλια ολοκληρώσουν τις διαδικασίες νωρίτερα.

2. Η ανάληψη υπηρεσίας των νέων Διευθυντών Σχολείων προτείνεται να γίνει το Ιούλιο.

Αντικατάσταση μπασκετών καλαθοσφαίρησης- τοποθέτηση σκεπάστρου.

Έπειτα από αίτημά μας προς τον Πρόεδρο της πρωτοβάθμιας σχολικής επιτροπής του Δήμου Παλλήνης, κο Μουρτζιάπη Γεώργιο, αντικαταστάθηκαν οι δύο μπασκέτες καλαθοσφαίρησης του σχολείου μας για λόγους ασφάλειας και καλύτερης απόδοσης στις δραστηριότητες των μαθητών μας.

Παράλληλα, κατασκευάστηκε και ένα ασφαλές στέγαστρο σκίασης και αποφυγής βροχής στο βορινό τμήμα του σχολείου για την απρόσκοπτη μετακίνηση των μαθητών και τον ασφαλή προαυλισμό τους, ιδιαίτερα σε περιόδους δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Ευχαριστούμε πολύ για την άμεση ανταπόκριση του Προέδρου της σχολικής επιτροπής σε θέματα υλικοτεχνικών αναγκών και ασφάλειας του σχολείου μας, συντελώντας με αυτό τον τρόπο σε καλύτερες συνθήκες φοίτησης των παιδιών μας.

Viber 2023 03 24 20 33 31 680 Viber 2023 03 24 20 33 31 491

Δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη για τους κατοίκους του Δήμου Παλλήνης

Μετά το Πρόγραμμα Ψυχολογικής Υποστήριξης Νέων 18-25 ετών, ξεκινά η λειτουργία και του αντίστοιχου, δωρεάν Προγράμματος, για όλους τους κατοίκους άνω των 25 ετών. 
Εξειδικευμένοι επιστήμονες της ψυχικής υγείας, παρέχουν δωρεάν στους κατοίκους, διαγνωστικό και συμβουλευτικό έργο,, σε ασφαλές περιβάλλον και με αυστηρή τήρηση απορρήτου και εμπιστευτικότητας.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα: 2132031653 – 2132031655 – 2132031660, ή ηλεκτρονικώς στη διεύθυνση pronoia@0112.syzefxis.gov.gr
Οι συνεδρίες πραγματοποιούνται σε ειδικό χώρο των Δημοτικών Ιατρείων Παλλήνης, στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου 33, Παλλήνη, κάθε Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη και Παρασκευή.
Το Πρόγραμμα δημιούργησε ο Δήμος Παλλήνης σε συνεργασία με την αστική, μη κερδοσκοπική Εταιρεία «Συμβάλλειν».

Σχολικός εορτασμός της 25ης Μαρτίου 1821-Παρασκευή 24-03-23.

25η Μαρτίου 1821.

Την ημέρα του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, της Θεομητορικής εορτής σε ανάμνηση της χαρμόσυνης αναγγελίας από τον αρχάγγελο Γαβριήλ προς την Παρθένο Μαρία ότι πρόκειται να γεννήσει τον Υιό του Θεού, επέλεξε ο Επίσκοπος παλαιών Πατρών Γερμανός για να υψώσει στην Αγία Λαύρα το λάβαρο της Επαναστάσεως. Η μέρα που ενωμένοι οι Έλληνες και με τη βοήθεια του Θεού, ξεκίνησαν τον αγώνα για την αποτίναξη του Τουρκικού ζυγού που τους καταδυνάστευε επί τέσσερις αιώνες.


Σε ό,τι αφορά τις εκδηλώσεις, που θα πραγματοποιηθούν στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την επέτειο της εθνικής εορτής της 25ης Μαρτίου, την Παρασκευή 24 Μαρτίου 2023, σας γνωρίζουμε τα εξής:
1. Στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνονται εκδηλώσεις σύμφωνα με τα μέτρα που ισχύουν για την αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.
2. Οι εν λόγω εκδηλώσεις έχουν διάρκεια δύο (2) διδακτικών ωρών σύμφωνα με την απόφαση του ΣΔ.
3. Η παρέλαση της 25ης Μαρτίου θα διεξαχθεί όπως και της 28ης Οκτωβρίου: https://blogs.sch.gr/8dimgera/archives/2985


Στο σχολείο μας προβλέπεται να πραγματοποιηθούν την Παρασκευή, 24-03-23, τις δυο πρώτες διδακτικές ώρες οι εορταστικές δραστηριότητες των μαθητών και των υπεύθυνων εκπ/κών τμημάτων. Στις εκδηλώσεις των τμημάτων συμμετάσχουν και οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων. 

Οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στις 08:00-08:15 και θα αναχωρήσουν στις 09:40 συνοδεία γονέων και κηδεμόνων. Τις υπόλοιπες ώρες δεν θα γίνει μάθημα (πρωινό και ολοήμερο σχολείο).

Mετά την πρωινή προσευχή, ο Διευθυντής του σχολείου θα ομιλήσει στη σχολική κοινότητα για την ημέρα του εορτασμού και αμέσως μετά την παράδοση της σημαίας στο άγημα και τον σημαιοφόρο,  όλοι οι μαθητές/τριες θα τραγουδήσουν τον Εθνικό Ύμνο. Θα ακολουθήσουν οι παρακάτω δράσεις: 

ΔΡΑΣΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΚΠΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2023

Α1:   Προβολή βίντεο και συζήτηση για τη διπλή γιορτή.

Ανάγνωση του βιβλίου της Ευγενίας Φακίνου «Τα Ελληνάκια»

Ακρόαση: «Τα δημοτικά τραγούδια του 21».

Εικαστική δημιουργία.

Α2: Προβολή  βίντεο και  συζήτηση με τους μαθητές

Γνωριμία με τους ήρωες  της ελληνικής  επανάστασης

Η ελληνική  επανάσταση μέσα από πίνακες  ζωγραφικής

Ακρόαση  επετειακών  τραγουδιών

Εικαστική  δημιουργία

Β: Οι μαθητές θα τιμήσουν την εθνική γιορτή της 25ης Μαρτίου τραγουδώντας τραγούδια σχετικά
με την επέτειο, θα απαγγείλουν ποιήματα και θα χορέψουν παραδοσιακούς χορούς. Ακόμη, θα μάθουν για τη διπλή γιορτή μέσα από την προβολή σύντομων εκπαιδευτικών βίντεο
(γνωριμία με τους ήρωες του 1821, τα Εισόδια της Θεοτόκου) και στη συνέχεια, θα ακολουθήσει σχετική συζήτηση. Τέλος, θα τους δοθεί σχετικόεποπτικό υλικό με δραστηριότητες (κυκλώνω το σωστό, κρυπτόλεξο, ζωγραφική, αναγνωρίζω τους ήρωες των εικόνων).

Γ: Παρουσίαση: 400 χρόνια σκλαβιάς

Επεξεργασία σχετικών κειμένων για το διττό χαρακτήρα της γιορτής

Γνωριμία με τους ήρωες της επανάστασης

Ακρόαση τραγουδιών

Ψηφιακά παιχνίδια για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου

Εικαστική δημιουργία

Δ1: Ανάγνωση κειμένων που θα αφορούν το θρησκευτικό και εθνικό χαρακτήρα της γιορτής

Να γνωρίσουν τους ήρωες της επανάστασης και να κατανοήσουν τους λόγους που τους οδήγησαν στον αγώνα για την ελευθερία

Προβολή βίντεο και  τραγουδιών σχετικά με το νόημα της γιορτής

Εικαστική δημιουργία

Δ2:  Προβολή βίντεο “ Το χρονικό της Επανάστασης”

Παρουσίαση πρωταγωνιστών της ελληνικής επανάστασης από τους ίδιους τους μαθητές

Τραγούδια “ Ο Θούριος” και “ Να ‘τανε το ‘21”

Δημιουργία σημαίας με ήρωα της Επανάστασης

Ε1:  Δημιουργία και παρουσίαση ομαδικών εργασιών, απαγγελία ποιημάτων, παρουσίαση τραγουδιών και εικαστική δημιουργία

Ε2:   “Το 1821 μέσα από έργα τέχνης”. Οι μαθητές θα “ζωντανέψουν” με  δραματοποίηση – αφήγηση ποιημάτων, τα έργα τέχνης: 1. Κρυφό σχολειό, Νικόλαος Γύζης 2. Ο Θρύλος της Αγίας Λαύρας, Θεόδωρος Βρυζάκης 3.  Αποτυχημένη επιχειρηση, Henri Decaisne 4. Σουλιώτες χορεύουν , Ευγένιος Ντελακρουά. 

ΣΤ1: Δημιουργία και παρουσίαση ομαδικών εργασιών για τους ήρωες της Επανάστασης. Εικαστική δημιουργία και ακρόαση τραγουδιών.

ΣΤ2:  Παρουσίαση του εθνικού και θρησκευτικού χαρακτήρα της ημέρας. Παρουσίαση των ηρώων της επανάστασης. Ακρόαση χαρακτηριστικών τραγουδιών συνδεδεμένων με την ημέρα. Εικαστική δημιουργία. Παρουσίαση μικρού θεατρικού κειμένου, γραμμένου από μαθητές/τριες του τμήματος.


Ας υψώσουμε λοιπόν παντού τη γαλανόλευκη σημαία. Ας μην μείνει ούτε ένα σπίτι χωρίς να αναρτήσει το σύμβολο της Πατρίδας μας. Με αυτόν τον τρόπο θα τιμήσουμε τους ήρωες και μάρτυρες του 1821 που έπεσαν “για του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδας την ελευθερία.”

Ζήτω το Έθνος!
Ζήτω η Ελλάδα μας!

Ανοιξιάτικα κάλαντα!

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας, σήμερα 21 Μαρτίου,  επίσημα την πρώτη ημέρα της άνοιξης. Οι μαθητές και μαθήτριες της Α’ τάξης  τραγούδησαν με πολύ όρεξη και ιδιαίτερη χαρά, συνοδευόμενοι από τις εκπ/κους τους και με την καθοδήγηση της εκπ/κου της μουσικής, σε όλες τις τάξεις του σχολείου κρατώντας χελιδονάκια, λουλούδια και καλαθάκια για τα κεράσματα των υπολοίπων μαθητών του κάθε τμήματος.

IMG 6b53a6ff0ae93468dbc41005ddfe895d V

Στο τέλος, τραγούδησαν τα κάλαντα στο γραφείο του Δ/ντή, όπου όπως και στις υπόλοιπες τάξεις πρόσφεραν μαργαρίτες και δέχτηκαν κεράσματα.

Ας χαρούμε τα παιδιά μας!

Ευχαριστούμε την εκπ/κό της Μουσικής Παιδείας για την οργάνωση και παρουσίαση της δράσης των μαθητών στο σχολείο!

Τα ανοιξιάτικα κάλαντα

“Τα παιδιά, με το τραγούδι τους, επικαλούνται τα αληθινά χελιδόνια, να έρθουν στον τόπο τους και μαζί μ’ αυτά η άνοιξη. Είναι ένα έθιμο με σκοπό του την υποβοήθηση της βλάστησης της γης.

Ο Γεώργιος Μέγας («Ελληνικές γιορτές και έθιμα της λαϊκής λατρείας») καταγράφει ένα τραγούδι από τα «χελιδονίσματα» στις Μέτρες της Θράκης όπου δύο παιδιά παίρνουν ένα καλάθι, το γεμίζουν φύλλα κισσού και περνούν μέσα από αυτό ένα ραβδί’ στην άκρη του ραβδιού προσαρμόζουν τη χελιδόνα, ένα ξύλινο ομοίωμα πτηνού. Γύρω στον λαιμό της χελιδόνας υπάρχουν κουδουνάκια, που ηχούν, καθώς κινείται το ραβδί από το οποίο αυτή κρέμεται.

Τα παιδιά με το καλάθι της χελιδόνας πηγαίνουν από σπίτι σε σπίτι και τραγουδούν:

Ήρθε, ήρθε χελιδόνα
ήρθε κι άλλη μελιηδόνα,
κάθισε και λάλησε,
και γλυκά κελάδησε:
Μάρτη, Μάρτη μου καλέ,
και Φλεβάρη φοβερέ,
κι αν φλεγίσεις κι αν τσικνίσεις,
καλοκαίρι θα μυρίσεις.
Κι αν χιονίσεις κι αν κακίσεις,
πάλιν άνοιξιν θ’ανθίσεις.
Θάλασσαν επέρασα
και στεριάν δεν ξέχασα,
κύματα κι αν έσχισα,
έσπειρα, ‘κονόμησα.
Έφυγα κι αφήκα σύκα,
και σταυρόν και θημωνίτσα,
κι ήρθα τώρα κιηύρα φύτρα,
κι ηύρα χόρτα, σπάρτα, βλίτρα,
βλίτρα, βλίτρα, φύτρα, φύτρα.
Συ, καλή νοικοκυρά,
έμπα στο κελάρι σου,
φέρ’ αυγά περδικωτά,
και πουλιά σαρακοστά,
δώσε και μιαν ορνιθίτσα,
φέρε και μια κουλουρίτσα…
Μέσα ‘δω πού’ρθαμε τώρα,
μέσα γεια, μέσα χαρά,
στον αφέντη, στην κυρά,
στα παιδιά και στους γονείς
σ’όλους τους τους συγγενείς.
Μέσα Μάρτης, έξω ψύλλοι,
έξ’ οχτροί, σας τρών’ οι σκύλοι.
Μέσα φίλοι, μέσα φτήνεια,
και χαρές, χοροί, παιγνίδια.

Η νοικοκυρά παίρνει λίγα φύλλα κισσού από το καλάθι της χελιδόνας, τα τοποθετεί στο κοτέτσι, για να γεννούν πολλά αυγά οι κότες, και δίνει ένα ή δυο αυγά στα παιδιά που ξεκινούν για άλλο σπίτι. Όπως είναι γνωστό, ο βαθυπράσινος κισσός είναι σύμβολο της αειθαλούς βλαστήσεως και θεωρείται μέσο ικανό να μεταδώσει τη θαλερότητα και τη γονιμότητα στις όρνιθες και τα άλλα ζώα. Έπαιρναν για αμοιβή γλυκίσματα και χρήματα, κάτι ανάλογο με την αμοιβή από τα κάλαντα, δίνοντας ευχές για ευημερία και ευγονία. Πρόκειται για έθιμο που κατάγεται από την αρχαιότητα, όπως αποδεικνύει το «χελιδόνισμα», δηλαδή το τραγούδι της χελιδόνας, που μας παρέδωσε ο Αθήναιος γύρω στα 200 μ.Χ., αλλά ανάγεται σε πολύ παλιότερα χρόνια”.πηγή: e-evros.gr

Καλή μας Άνοιξη, με αισιοδοξία και χαμόγελα!

21 ΜΑΡΤΙΟΥ, ΗΜΕΡΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN

Φυλλάδιο Ενημέρωσης για το Σύνδρομο Down

(Γονείς-εκπαιδευτικοί)

March 21, 2017 by Nikos Papagelopoulos
Ενημερωτικό υλικό και φωτογραφίες από Down’s Syndrome Association UK 
  • Τα ξεχωριστά παιδιά του Συνδρόμου Down
  • Σύλλογος Συνδρόμου Down Ελλάδος
  • Σύνδρομο down.
  • WORLD DOWN SYNDROME DAY, March 23

Some have more…Special needs than others.
Definition of Special: better, greater, or otherwise different from what is usual. Key words:”different than what is usual”
People with down syndrome require or NEED assistance that is DIFFERENT THAN WHAT IS USUAL.
Give a voice to people with Down syndrome to promote their full social inclusion and to promote change in the cultural approach to the world of disability. 

Papagelopoulos N, S.L.T.

Επίσκεψη της Στ τάξης στο “Πειραματίξ”

Την Τετάρτη στις 22.3.23 θα πραγματοποιηθεί επίσκεψη της ΣΤ΄ τάξης στο Πειραματίξ στο Χαλάνδρι. Ο στόχος της επίσκεψης είναι να συμμετάσχουν οι μαθητές/τριες σε πειραματική διαδικασία της θεματικής του φωτός των φυσικών επιστημών.

2f9da6 4b82cd3011f54beea189c6025b744c2e mv2

Το πρόγραμμα: Ταξίδια φωτός.

Στόχος του εργαστηρίου είναι να βιώσουν τα παιδιά ευχάριστα την επιστημονική μέθοδο και ακολουθώντας τα χνάρια μεγάλων επιστημόνων, να ανακαλύψουν τις ιδιότητες του φωτός και τις εφαρμογές του.

Η ομάδα ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΞ ξεκίνησε το 2005 με στόχο να αναδείξει τη μαγεία των φυσικών επιστημών προσεγγίζοντας αυτές, μέσα από το πείραμα και το παιχνίδι. Τα προγράμματα είναι σχεδιασμένα από έμπειρους φυσικούς και παιδαγωγούς ώστε να προκαλούν το ενδιαφέρον και την περιέργεια των μαθητών, με ένα ιδιαίτερο και ευχάριστο τρόπο. Τα παιδιά ως μικροί και υπεύθυνοι επιστήμονες, συμμετέχουν ενεργά σε εντυπωσιακά πειράματα ανακαλύπτοντας την ομορφιά της φυσικής και της χημείας.

https://peiramatix.wixsite.com/peiramatix

Η Δ’ τάξη στην Αρχαία Αγορά

Οι μαθητές της Δ τάξης επισκέφθηκαν το Μουσείο της Αρχαίας Αγοράς, την Τετάρτη 15.3.23 και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Θink”.

Το Μουσείο της Αρχαίας Αγοράς στεγάζεται στο αναστηλωμένο κτήριο της Στοάς Αττάλου το οποίο χρονολογείται στο 2ο αι. π.Χ. και ήταν δώρο του βασιλιά της Περγάμου Αττάλου ΙΙ στους Αθηναίους.

Η έκθεση του Μουσείου περιλαμβάνει ευρήματα των ανασκαφών της Αμερικανικής Σχολής Κλασικών Σπουδών στην Αρχαία Αγορά που χρονολογούνται από τους νεολιθικούς χρόνους μέχρι την μεταβυζαντινή εποχή και την εποχή της Τουρκοκρατίας. Η έκθεση είναι οργανωμένη σε χρονολογικές και θεματικές ενότητες και παρέχει σημαντικές πληροφορίες για τον ιδιωτικό και τον δημόσιο βίο των αρχαίων Αθηναίων.

 



Λήψη αρχείου

 

Τα αρχαιότερα εκθέματα, αγγεία, ειδώλια, όπλα και όστρακα κεραμικής, ανάγονται στους νεολιθικούς χρόνους, την πρώιμη και την μέση εποχή του χαλκού, την μυκηναϊκή και την γεωμετρική εποχή και προέρχονται κυρίως από αβαθή φρέατα και ταφές που ερευνήθηκαν στην ευρύτερη περιοχή της Αγοράς.

Τα σημαντικότερα εκθέματα του Μουσείου, σχετίζονται με τις λειτουργίες του Αθηναϊκού Δημοκρατικού πολιτεύματος και χρονολογούνται στους κλασικούς, υστεροκλασικούς χρόνους. Ανάμεσα τους συγκαταλέγονται: πήλινα δημόσια μέτρα, χάλκινα επίσημα σταθμά, τμήμα μαρμάρινου κληρωτηρίου, χάλκινα δικαστικά πινάκια, μία πήλινη κλεψύδρα, χάλκινες δικαστικές ψήφοι, και όστρακα οστρακισμού με χαραγμένα τα ονόματα γνωστών στρατηγών και πολιτικών ανδρών της αρχαιότητας.



Λήψη αρχείου

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει μαρμάρινο ψηφισματικό ανάγλυφο με παράσταση του Δήμου και της Δημοκρατίας και χαραγμένο ψήφισμα της Εκκλησίας του Δήμου κατά της τυραννίας. Σημαντική ενότητα αποτελούν τα ερυθρόμορφα και μελανόμορφα αγγεία, πολλά έργα γνωστών αγγειογράφων και τα σκεύη καθημερινής χρήσης, οι λύχνοι τα ειδώλια και λιγοστά κοσμήματα και νομίσματα. Την έκθεση συμπληρώνουν γλυπτά μικρών διαστάσεων, τα οποία αντιγράφουν έργα γνωστών καλλιτεχνών της αρχαιότητας και μαρμάρινα εικονιστικά πορτραίτα ρωμαϊκών χρόνων.

Επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Δήμου Αμαρουσίου

Οι μαθητές και μαθήτριες της Β και Γ τάξης επισκέφθηκαν τη Τετάρτη 15.3.23, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του δήμου Αμαρουσίου.

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης της περιβαλλοντικής συνείδησης όλων μας, ιδίως των παιδιών και των νέων είναι και η πρωτοβουλία ίδρυσης και λειτουργίας του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας, το 1998, ενός από τα μεγαλύτερα μουσεία της Ελλάδας, σε αριθμό και πληρότητα ταριχευμένων εκθεμάτων, τα οποία στην πλειονότητά τους , προέρχονται από την προσωπική συλλογή του αείμνηστου Ξενοφώντα Γιαταγάνα.

30 09 15 mouseio fysikhs istorias 1 lg

Σήμερα σε ένα νέο χώρο, ελκυστικό, ιδιοκτησία του Δήμου, η συλλογή από πτηνά, θηλαστικά, ερπετά , έντομα, κρανία, φωλιές και κογχύλια από την Ελλάδα και από άλλα μέρη του κόσμου, παρέχει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να γνωρίσει και να αγαπήσει την φύση, να αναπτύξει περιβαλλοντική συνείδηση και κατά συνέπεια, να δραστηριοποιηθεί με εθελοντικές δράσεις για την προστασία της.

mfida 04

Παράλληλα, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας συμβάλει και στην προαγωγή της επιστημονικής έρευνας για το φυσικό περιβάλλον, μέσω των δραστηριοτήτων που αναλαμβάνει τόσο σε τοπικό όσο και σε πανελλαδικό επίπεδο.

https://mfi.maroussi.gr/%cf%83%cf%85%ce%bb%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%ae/

Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης από την Α΄τάξη

Τη Δευτέρα 20 Μαρτίου, οι μαθητές της Α΄τάξης θα μεταβούν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών για να παρακολουθήσουν τη μουσικοθεατρική παράσταση «Ροβινσώνας Κρούσος».

Screenshot 1

«Ο Ροβινσώνας Κρούσος,  το πολυαγαπημένο ανάγνωσμα  των παιδικών μας χρόνων κλείνει φέτος 303 χρόνια ζωής. Στη μουσικοθεατρική μεταφορά του έργου για το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, η ευφάνταστη διασκευή του Γιώργου Γαλίτη έχει χιούμορ, αναφορές σημερινές και λόγο σύγχρονο. Διανθίζεται με πολλά και διαφορετικά μουσικά ακούσματα σε πρωτότυπη μουσική σύνθεση του Μηνά Αλεξιάδη, με ορχήστρα επί σκηνής και τραγούδια που μεταφέρουν με ευχάριστο και ψυχαγωγικό τρόπο διαχρονικά μηνύματα από τον πολυμελή θίασο. Οι εντυπωσιακές προβολές μαζί με τα σκηνικά και τα κοστούμια μάς μεταφέρουν στην εποχή και το ερημικό περιβάλλον του “Νησιού της Απόγνωσης”, όπως ονομάζει ο αγαπημένος ήρωας το μικρό νησί του και απογειώνουν το αισθητικό αποτέλεσμα.

Screenshot 2

Το έργο είναι ένας “οδηγός επιβίωσης”, με παιδαγωγικές αξίες για τους μικρούς θεατές  και με ρεαλισμό για τους ενήλικες. Η αγαστή σχέση του ανθρώπου με τη φύση, η εργατικότητα, η υπομονή, η επιμονή, η πειθαρχία, η διαχείριση της μοναξιάς και η χαρά της επικοινωνίας, η εφευρετικότητα, η πίστη, η ελπίδα αλλά και η συνεργασία και συνύπαρξη ανθρώπων με διαφορετικές καταβολές και πολιτισμικές αντιλήψεις προβάλλονται στην παράσταση σε μία διασκεδαστική και συναρπαστική ατμόσφαιρα εξωτικής περιπέτειας.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση