Το blog του Φώτη Γιαννακόπουλου

Παρέχεται από το Blogs.sch.gr

Stem Δραστηριότητες

Σεπ 20219

Μέσα από την ιστοσελίδα https://nolfax.sites.sch.gr/ Ανακαλύψτε νέα πρότζεκτ που μπορείτε εφαρμόσετε στην διδασκαλία ως εκπαιδευτικοί αλλά και ως γονείς. Ενημερωθείτε για τα επιστημονικά νεα από όλο τον κόσμο.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Stem Δραστηριότητες    

Χριστουγεννιάτικα κάλαντα

Δεκ 201816

Καλήν εσπέραν άρχοντες

Κάλαντα

Καλήν εσπέραν άρχοντες.
Κι αν εί- κι αν είναι ορισμός σας
Χριστού την θεία γέννηση
να πω- να πω στ΄ αρχοντικό σας,

Χριστός γεννάται σήμερον
εν Βη- εν Βηθλεέμ τη πόλη,
οι ουρανοί αγάλλονται,
χαίρε- χαίρετ΄ η φύσις όλη,

εν τω σπηλαίω τίκτεται ,
εν φα- εν φάτνη των αλόγων,
ο βασιλεύς των ουρανών
και ποι- και ποιητής των όλων.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστουγεννιάτικα κάλαντα    

STEM EDUCATION – ARDUINO – S4A

Δεκ 201812

Η STEM εκπαίδευση με τη χρήση εκπαιδευτικής ρομποτικής, σύμφωνα με έρευνες, μπορεί να είναι ένα δυναμικό εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών για την εμπλοκή των μαθητών σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες με την  χρήση απλών μοντέλων ρομποτικής και την δημιουργία σωστά οργανωμένων διδακτικών σεναρίων σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών (P. Michalopoulos, S. Mpania, A. Karatrantou, Ch. Panagiotakopoulos, 2016). 

Σύμφωνα με τους Σταυρόπουλος και Οικονομίδης (2017) η εκπαιδευτική ρομποτική  είναι μία καινοτόμος δραστηριότητα, η οποία:

  • Εμπλέκει ενεργά τους μαθητές στη διαδικασία της μάθησης.
  • Χάρη στη διεπιστημονικότητα που την χαρακτηρίζει, μπορεί να αποτελέσει ισχυρό εργαλείο για το σχεδιασμό δραστηριοτήτων STEM δημιουργώντας κίνητρα στους μαθητές για εμπλοκή με τις επιστήμες του STEM.

Η ενασχόληση των παιδιών με ρομποτικές κατασκευές μπορεί να αναδείξει δύσκολες γνωστικές έννοιες που συνδέονται με ποικίλα διδακτικά αντικείμενα όπως οι Φυσικές Επιστήμες, τη Τεχνολογία, τα Μαθηματικά, με αναπαραστατικό και καινοτόμο τρόπο. Σε ένα τέτοιο πλαίσιο η εκπαιδευτική ρομποτική, όπου αποτελεί ένα εργαλείο μάθησης, μπορεί να αξιοποιηθεί για την πραγματοποίηση πειραματισμών και τη διερεύνηση σχέσεων σε διδακτικές παρεμβάσεις (Φράγκου, 2009)

Αναπόσπαστο εργαλείο της εκπαιδευτικής ρομποτικής είναι η υπολογιστική πλατφόρμα του Arduino. Το Arduino (http://www.arduino.cc) είναι μια ανοικτού-κώδικα υπολογιστική πλατφόρμα, βασισμένη σε εύχρηστο υλικό και λογισμικό και προορίζεται για τη δημιουργία διαδραστικών εργασιών.

Παρακάτω ακολουθούν φύλλα εργασίας για την αξιοποίηση του Arduino από μαθητές του Δημοτικού Σχολείου.



Λήψη αρχείου

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο STEM EDUCATION – ARDUINO – S4A    

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ

Μάι 201828

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ

ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ

 

“Ο Μικρός Πρίγκιπας” είναι βιβλίο του Γάλλου συγγραφέα Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ. Αν και θεωρείται παιδικό βιβλίο, απευθύνεται σε όλους. Το θέμα του βιβλίου είναι το εξής: ο αφηγητής πέφτει με το αεροπλάνο του -που έχει πάθει βλάβη- στην έρημο. Εκεί συναντά ένα ασυνήθιστο παιδί (το Μικρό Πρίγκιπα), γνωρίζονται και γίνονται φίλοι. Ο αφηγητής μαθαίνει πολλά από τον καινούργιο του φίλο. Ο καινούργιος του φίλος σιγά-σιγά τού διηγείται την επίσκεψή του σε άλλους πλανήτες, όπου υπάρχουν άνθρωποι ματαιόδοξοι αλλά και κάποιοι (ελάχιστοι) περισσότερο “ανθρώπινοι”. Δεν ξεχνάει ποτέ και με τίποτα τις ερωτήσεις που έχει υποβάλει, ενώ ο ίδιος, αντίθετα, δεν συνηθίζει ν’ απαντάει στις ερωτήσεις των άλλων.

Μολονότι υποτίθεται ότι είναι παιδικό βιβλίο, ο Μικρός Πρίγκιπας κάνει μερικές βαθυστόχαστες και ιδεαλιστικές παρατηρήσεις σχετικά με τη ζωή και την ανθρώπινη φύση. Η ουσία του βιβλίου περιέχεται στις ατάκες που βγαίνουν από το στόμα της αλεπούς προς τον μικρό Πρίγκιπα: “On ne voit bien qu’avec le cœur. L’essentiel est invisible pour les yeux.” (Δεν βλέπεις καθαρά παρά μόνον με την καρδιά. Η ουσία είναι αόρατη στα μάτια). Η αλεπού στέλνει και άλλα μηνύματα-κλειδιά, όπως: “Είσαι υπεύθυνος για πάντα, γι’ αυτό που έχεις εξημερώσει” και “Ο χρόνος που πέρασες με το τριαντάφυλλό σου είναι αυτό που το κάνει ξεχωριστό για σένα”.

  • πηγή:https://el.wikipedia.org/wiki

 

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσετε το βιβλίο  “Ο Μικρός  πρίγκιπας”.

O_MIKROS_PRIGKIPAS_ebook_Downloaded_from_eBooks4Greeks.gr

                 Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σειρά  “Ο Μικρός  πρίγκιπας”.

https://www.youtube.com/watch?v=9pMsFUeEM10

από κάτω από: ηλεκτρονικά βιβλία, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ    

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Μάι 201816

                          22

ΜΈΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ! 

https://www.youtube.com/watch?v=dOZyc2C9Z8o

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!    

Τα ηφαίστεια

Νοέ 201518

Παρακολουθήστε ένα συναρπαστικό βίντεο για τα ηφαίστεια της γης.

Δείτε το στο slideshare.net

 

 

 

από κάτω από: εκπαιδευτικά βίντεο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα ηφαίστεια    

Καλημέρα κόσμε!

Νοέ 20144

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Σαν σήμερα

25/4/1850: Ο Πάουλ Γιούλιους φον Ρόιτερ, ιδρυτής του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, χρησιμοποιεί 40 περιστέρια για να μεταφέρει στους πελάτες του το κλείσιμο των τιμών του χρηματιστηρίου.

Σκακιστική άσκηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων