Βιογραφικό

ΕΡΓΑΣΙΑ

Καθηγητής Φυσικών Επιστημών στο Γενικό Λύκειο Νεμέας (Δ.Δ.Ε.Ν. Κορινθίας)

ΣΠΟΥΔΕΣ

  • 2000-2002: Πανεπιστήμιο Πατρών, «ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΜΕΡΩΝ».
  • 1995-2000: Πανεπιστήμιο Πατρών, «ΠΤΥΧΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ».
  • 1995: Αποφοίτηση από το 4ο ΓΕΛ Χαλανδρίου.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

  • 2012-2013 Πάντειον Παν/μιο – Τμήμα Ψυχολογίας: Σεμινάριο εξειδίκευσης επιμόρφωσης εξαμηνιαίας διάρκειας 200 ωρών με τίτλο «Υποστηρίζοντας το έργο των εκπαιδευτικών στο νέο σχολείο», (πιστοποιημένο από το ΕΚΔΔΑ).
  • 2011-2012 Εθνικό και Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών – Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης: Επιμορφωτικό σεμινάριο ετήσιας διάρκειας 200 ωρών με τίτλο «Ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις-Διαχείριση σχολικού περιβάλλοντος».
  • 2011 Εθνικό και Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών – Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης: Επιμορφωτικό σεμινάριο ειδίκευσης στην «Εργαστηριακή Διδασκαλεία της Φυσικής» διάρκειας 120 ωρών.
  • 2010-2011: Πιστοποιημένη Επιμόρφωση στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) Β επιπέδου.
  • 2009: Πιστοποιημένη Επιμόρφωση στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) Α επιπέδου.
  • 2006-2007: Εισαγωγική Επιμόρφωση (ΠΕΚ) διάρκειας ενός έτους.
  • 1998-1999 Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία: 12ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Κατάρτισης στην Πληροφορική διάρκειας 200 ωρών.

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Αγγλικά: Πτυχίο από το «University of Cambridge», First Certificate in English επιπέδου Β2 (Lower).

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΕ ΚΡΙΤΕΣ (ΤΥΦΛΗ ΚΡΙΣΗ)

  • Κυριακόπουλος Ν. (2020). Μοντελοποίηση, STEM και θερμική αγωγιμότητα. Μια ενδιαφέρουσα συνύπαρξη, Νέος Παιδαγωγός, 18, 711-719, http://neospaidagogos.online/files/18_Teyxos_Neou_Paidagogou_Maios_2020.pdf
  • Κυριακόπουλος Ν. (2019). Το μοντέλο του πήλινου δοχείου, Νέος Παιδαγωγός, 11, 835-843, http://neospaidagogos.online/files/11_ Teyxos_Neou_Paidagogou_Martios_2019.pdf
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2015). Ιχνηλατώντας την ομαλή κυκλική κίνηση μέσα από ένα διδακτικό σενάριο, Έρκυνα Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών-Επιστημονικών Θεμάτων, 7, 115-129, http://erkyna.gr
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2015). Ο Αϊνστάιν, το Νόμπελ και το διδακτικό σενάριο. Μια ενδιαφέρουσα συνάντηση, i-Teacher, 10, 179-187, http://i-teacher.gr
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2014). Michael Faraday. Όταν οι νέες τεχνολογίες συναντούν την ανθρώπινη διανόηση. Ανάπτυξη διδακτικού σεναρίου, i-Teacher, 8, 24-32, http://i-teacher.gr
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2014). Ηλεκτρομαγνητική επαγωγή. Η σπουδαιότερη ανακάλυψη του 19ου αιώνα μέσα από ένα διδακτικό σενάριο, Νέος Παιδαγωγός, 2, 196-204, http://www.neospaidagogos.gr/periodiko
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2013). ΤΠΕ και εργαστηριακή διδασκαλία. Δυο διδακτικές προσεγγίσεις για τη διδασκαλία των νόμων των αερίων, εκπ@ιδευτικός κύκλος, 1(1), 150-171, http://www.educircle.gr
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2013). Αξιοποιώντας τις ΤΠΕ για την «κατάδυση» των μαθητών στον μικρόκοσμο των αερίων, i-Teacher, 6, 114-121, http://i-teacher.gr
  • Sakkopoulos, S., Vitoratos, E., Dalas, E., Kyriakopoulos, , Malkaj, P. (2005).  Srinking Rate of Conducting Grains in HCl-Protonated Polyaniline, Polypyrole and Polypyrole/Polyaniline Blends with their Thermal Aging, Journal of Applied Polymer Science, Vol. 97, p.p. 117-122.
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2003). Πλαστικά που άγουν το ηλεκτρικό ρεύμα. Μια πραγματικότητα με πολλές εφαρμογές, Φυσικός Κόσμος, 12(171), 39-46.
  • Κυριακόπουλος Νικόλαος, «Μελέτη της θερμικής γήρανσης αγώγιμης πολυπυρρόλης, πολυανιλίνης και μιγμάτων αυτών με μετρήσεις ειδικής αγωγιμότητας συνεχούς ρεύματος», Μεταπτυχιακή Διατριβή Ειδίκευσης, Πάτρα 2002.
  • Κυριακόπουλος Νικόλαος, «Ειδική αγωγιμότητα συνεχούς ρεύματος πολυμερών και πολυμερικών συνθέτων υλικών”, Πάτρα 2002.

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ (ΤΥΦΛΗ ΚΡΙΣΗ)

  • Χριστακόπουλος, Ι., Κυριακόπουλος, Ν. (2020). Η συμβολή της μοντελοποίησης στη μεθοδολογία STEM. Μελέτη ομοιοστατικού μηχανισμού θερμορύθμισης, 18ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών (pp. 31-42). Ερέτρια: πρακτικά συνεδρίου.
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2017). Η αξιοποίηση του STEM στη μελέτη της οριζόντιας βολής, 5ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο «Ένταξη και χρήση ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» (pp. 702-712). Αθήνα-ΑΣΠΑΙΤΕ, ebook.
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2017). Ταράζοντας τα νερά με διαδικασίες STEM, 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέος Παιδαγωγός (pp. 2811-2821). Αθήνα Ευγενίδειο Ίδρυμα: ebook.
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2016). Έργο, θερμότητα και θερμική ενέργεια. Μια ενδιαφέρουσα συγκατοίκηση! , 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Η Εκπαίδευση στην Εποχή των ΤΠΕ (pp. 1307-1317). Αθήνα Ευγενίδειο Ίδρυμα: ebook.
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2016). Μελέτη ηχητικού διακροτήματος. Μια διδακτική πρόταση για μαθητές της Γ΄ Λυκείου, 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέος Παιδαγωγός (pp. 1937-1946). Αθήνα Ευγενίδειο Ίδρυμα: ebook.
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2016). Μελέτη Ομαλής Κυκλικής Κίνησης με βίντεο-ανάλυση, 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών (pp. 61-73 Α΄ Τόμος). Αίγινα: πρακτικά συνεδρίου.
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2015). Το ξεχασμένο πικάπ, οι ΤΠΕ και το διδακτικό σενάριο, 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Η Εκπαίδευση στην Εποχή των ΤΠΕ (pp. 2361-2370). Αθήνα Ευγενίδειο Ίδρυμα: ebook.
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2015). Η διδακτική αξιοποίηση των εικονικών πειραμάτων στην οικοδόμηση των εννοιών θερμοκρασία και θερμότητα, 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέος Παιδαγωγός (pp. 3848-3857). Αθήνα Ευγενίδειο Ίδρυμα: ebook.
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2015). Υπολογισμοί φυσικών μεγεθών κατά την ευθύγραμμη κίνηση σώματος. Εφαρμογή και αξιολόγηση διδακτικού σεναρίου, 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέος Παιδαγωγός (pp. 1883-1890). Αθήνα Ευγενίδειο Ίδρυμα: ebook.
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2014). Ο Αϊνστάιν, το Νόμπελ και το διδακτικό σενάριο. Μια ενδιαφέρουσα συνάντηση, 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Η Εκπαίδευση στην Εποχή των ΤΠΕ (pp. 572-580). Αθήνα Ευγενίδειο Ίδρυμα: ebook.
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2014). Michael Faraday. Όταν οι νέες τεχνολογίες συναντούν την ανθρώπινη διανόηση. Ανάπτυξη διδακτικού σεναρίου, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέος Παιδαγωγός (pp. 357-364). Αθήνα Ευγενίδειο Ίδρυμα: ebook.
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2014). Η διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ και της εργαστηριακής πρακτικής κατά την ανάπτυξη και την εφαρμογή στην τάξη τριών διδακτικών σεναρίων, 15ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών. Ναύπλιο: πρακτικά συνεδρίου.
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2013). Η συμβολή των ΤΠΕ στη διδασκαλία της θερμοδυναμικής. Εφαρμογή διδακτικού σεναρίου, 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Η Εκπαίδευση στην Εποχή των ΤΠΕ (pp. 893-900). Αθήνα:
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2013). Ο σχολικός εκφοβισμός στο χώρο του σχολείου, 1ο Συνέδριο Επιστήμες της Εκπαίδευσης, Αθήνα: πρακτικά συνεδρίου.
  • Κυριακόπουλος, Ν. (2012). Νέες τεχνολογίες και εργαστηριακή πρακτική στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Δυο διδακτικές παρεμβάσεις με άρωμα από το νέο σχολείο, Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών με θέμα «Φυσικές Επιστήμες και Κοινωνία στον 21ο Αιώνα», Αθήνα: πρακτικά συνεδρίου.
  • Σακκόπουλος, Σ., Βιτωράτος, Ε., Ντάλας, Ε., Κυριακόπουλος, Ν., Malkaj, Ρ. (2002). Επικράτηση των χαρακτηριστικών της πολυανιλίνης στην ηλεκτρική αγωγιμότητα του συστήματος πολυπυρρόλης/πολυανιλίνης, 18ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής Στερεάς Κατάστασης και Επιστήμης Υλικών, Κρήτη: πρακτικά συνεδρίου.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • Πειράματα επίδειξης Φυσικών Επιστημών.
  • Μελέτη ειδικής αγωγιμότητας συνεχούς ρεύματος πολυμερών-ημιαγωγών, συναρτήσει της θερμοκρασίας.
  • Χαρακτηρισμός υλικών με φασματοσκοπικές μεθόδους (NMR, RAMAN, Ftir, X-ray diffraction), με ιξωδομετρία, με θερμική ανάλυση (DSC), και με μηχανικές ιδιότητες.
  • Χημική σύνθεση πολυμερών (ανιονικός πολυμερισμός, πολυμερισμός συμπύκνωσης και με ελεύθερες ρίζες, πολυμερισμός γαλακτώματος και αιωρήματος, σύνθεση ρητινών)

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

  • Διδακτική των Φυσικών Επιστημών.
  • Μεθοδολογία STEM
  • Φαινόμενα μεταφοράς φορτίου σε στερεά αγώγιμα πολυμερή.
  • Γήρανση αγώγιμων πολυμερών.