Εδώ αναφέρονται τα τραγούδια που έχω συνθέσει με στίχους δικούς μου αλλά και άλλων στιχουργών τους οποίους αναφέρω σε κάθε τραγούδι που έχουμε γράψει.
1) ΤΡΕΧΑΝΤΗΡΙ
Εδώ αναφέρονται τα τραγούδια που έχω συνθέσει με στίχους δικούς μου αλλά και άλλων στιχουργών τους οποίους αναφέρω σε κάθε τραγούδι που έχουμε γράψει.
1) ΤΡΕΧΑΝΤΗΡΙ
Το σκάφος έστριψε δεξιά και πήγαινε αργά προς την αμμουδιά .Κατάλαβε ο μικρός πως εδώ θα σταματούσαν για κάποιο λόγο. Σηκώθηκε και ετοίμασε το σχοινί της πλώρης. Ήξερα πως αν ήταν να φουντάρουν ο ένας θα είχε την άγκυρα και ο άλλος το σχοινί της πλώρης. Το τύλιξε σε κουλούρα γύρω από το χέρι του και κοίταξε τον βυθό. Στα κρυστάλλινα νερά υπήρχε άμμος και πολλά ψαράκια που τρέχανε χωρίς νόημα. Παίζανε ή κυνηγούσανε. Άκουσε τον θόρυβο που έκανε η άγκυρα πέφτοντας στο νερό και προχώρησε στην πλώρη να είναι έτοιμος να κάνει σάλτο. Το καΐκι ήρθε ομαλά και κάθισε στην άμμο . Ήτανε καιρός να κάνουνε διακοπές στο ομορφότερο νησί του Βορείου Αιγαίου πάνω σε ένα καΐκι που θα τους μετέφερε στο λιμάνι Καλές διακοπές φίλοι μου!!!!!!!!!
Μετάβαση στο scratch.mit.edu.
Ιούλιος του 196…. Πρωΐ πρωΐ στη παραλία της Καμαριώτισσας παρατηρείται κινητικότητα.Ένας ψαράς συνοδευόμενος απο ένα παιδάκι 6 ετών προχωράει προς το τρεχαντήρι του που είναι τραβηγμένο στην στεριά πάνω στα φαλάγγια του και δεμένο με το σκοινί του παλάγγου. Στον ώμο του έχει ένα πάνινο δισάκι τον (ντουυυυβά) όπου έχει μέσα 4 ντομάτες σχεδόν πράσινες λίγο άσπρο ψωμί μερικές ελιές και ένα μικρό κομμάτι χαλβά Ο μικρός κρατάει ένα πλαστικό παγούρι γεμάτο με νερό απο την Τουρκόβρυσα (Τουρκόβυυυυσα) Σταματάνε μπροστα στην πλώρη του τρεχαντηριού και στη μάσκα του ξεχωρίζει το όνομά του: Αγιος Νικόλαος Λ.Σ 45 Ο ψαράς αφού έβαλε την “κμπάνια” του μέσα στο αμπάρι λύνει απο το τρεχαντήρι το παλάγγο και λέει στον μικρό που περιμένει υπομονετικά εντολές:-Βάλε τον πήρο ( Είναι ο φελός που κλείνει την τρύπα που εχει στην τρόπιδα το σκάφος) Συνέχεια
Ως χορός ο καρσιλαμάς της Σαμοθράκης λέγεται και αντικρυστός και οφείλεται στον τρόπο που χορεύεται.. Ο χορευτής με τη τοπική “βράκα” και η ντάμα του με τον όμορφη τοπική ενδυμασία χορεύουν αντικρυστά
Ο καρσιλαμάς είναι ιδιαίτερα αγαπητός στη Σαμοθράκη Στην τοπική διάλεκτο λέγεται “αμουλαρτός” που σημαίνει ελέυθερος, λυτός. Αυτό οφείλεται στο γεγονός πως χορεύεται ελεύθερα χωρίς να πιάνονται οι χορευτές μεταξύ τους. Έχει τη βάση του στα Μικρασιάτικα ακούσματα και παίζεται με βιολί και λαούτο. Εδώ το βρίσκουμε με δυο μπουζούκια αρμόνιο κιθάρα και κρουστά σε πιο μοντέρνα έκδοση.
Ο πιο αντιπροσωπευτικός χορός της Σαμοθράκης είναι το Γιαρ-Γιαρ. “Σαν περνάς και δεν περνάς γιαρ γιαρ γιαραμάν….” Είναι ένα κράμα μουσικής που έχει στοιχεία Ποντιακά , Κρητικά, Μικρασιάτικα , Νησιώτικα , και Θρακιώτικα. Το θεωρώ ως τον πλουσιότερο σκοπό της Ελληνικής Μουσικής μας παράδοσης με πολλές εναλλαγές μουσικών δρόμων
Ακόμα και ως χορός είναι κράμα των παραπάνω περιοχών