Φέραμε το χιόνι στην τάξη μας! Με την κα. Αλεξάνδρα ,με συνεργασία,λίγη μαγεία και τα κατάλληλα υλικά δημιουργήσαμε χιόνι!
Το χιόνι που δεν λιώνει…
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ..ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
Το Νηπιαγωγείο Καλυβίων επισκέφθηκε ο πολυβραβευμένος φωτογράφος κ. Κωνσταντίνος Αλειφέρης, ώστε να συζητήσει με τα παιδιά για την τέχνη της φωτογραφίας , τις διαφορές παλιά και σήμερα, να απαντήσει σε ερωτήματα τους και να μας φωτογραφίσει με θέμα ”ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ”
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ…
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΜΕ BACKROUND ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ!
Η ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΩΔΙΚΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!
Στην καθημερινότητα μας έχουμε εντάξει τις δραστηριότητες κωδικοποίησης με πολλούς διαφορετικούς τρόπους,
ανάλογα με τις δυνατότητες των παιδιών αλλά και τα ενδιαφέροντα τους.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ- ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ :ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Κόβω τα βελάκια και τα τοποθετώ στη σωστή σειρά ώστε να βοηθήσω τον ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ να φτάσει στο δέντρο (νήπια)
ΛΑΝΒΥΡΙΝΘΟΙ (νήπια)
Μαθαίνουμε τα μοτίβα και τις επαναλήψεις συγκεκριμένα με την βοήθεια των χρωμάτων (δραστηριότητα για προνήπια)
Τα παιδιά ζωγραφίζουν ακολουθώντας συγκεκριμένες οδηγίες, με την βοήθεια των αριθμών (νήπια-προνήπια).
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΥΒΙΩΝ
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε σε μια σειρά από δράσεις φιλανθρωπικού χαρακτήρα, ενίσχυσης της συνεργασίας και της ομαδικότητας μεταξύ μαθητών-γονέων, στήριξης της τοπικής κοινότητας και τήρησης των εθίμων.
- Το χριστουγεννιάτι8κο δέντρο μας
- Προετοιμασία bazaar και Χριστουγεννιάτικη γιορτή
Τα δωράκια που μοίρασε ο Αγιος Βασίλης στα παιδιά ήταν χορηγία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
- Κάλαντα στο χωριό
Ευχαριστούμε τους καταστηματάρχες και κατοίκους του χωριού που
καλοδέχτηκαν τους μαθητές!
- ΔΡΑΣΗ: ”ΣΤΟΛΙΩ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΑΛΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ”
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ κ.Βούλα Τοναρέζου
- Ευχαριστούμε πολύ για την βοήθεια και την δωρεά των απαραίτητων υλικών.
- ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ: ”ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΣΙΣΣΙΤΙΟ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΣΚΥΔΡΑΣ, ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΟΥ”
- ΤΡΑΠΕΖΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
- ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΙΣ κ.ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΤΑΝΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΕΛΗ- ΜΑΓΕΙΡΙΣΣΕΣ ΤΟΥ ΣΙΣΣΙΤΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΩΡΙΣΑΝ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΓΙΩΝ!
- ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΚΑΙ CODE WEEK ACTIVITIES ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ!
ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ
ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ;
«Η κωδικοποίηση για παιδιά Νηπιαγωγείου είναι στην πραγματικότητα πολύ πιο
απλή από όσο νομίζουμε. Παιδιά ηλικίας έως πέντε ετών μπορούν ήδη να
αντιληφθούν μερικές από τις βασικές έννοιες της κωδικοποίησης, ακόμη κι αν δεν
γνωρίζουν τι είναι ακριβώς». (Φώτη, Π.,& Ρέλλια, 2020)
• Υπάρχουν απλές δραστηριότητες μέσα από τις οποίες μαθαίνουν τα μικρά παιδιά
βασικές έννοιες κωδικοποίησης, προγραμματισμού και ανάπτυξης της
υπολογιστικής σκέψης χωρίς τη χρήση διαδικτύου και ψηφιακών συσκευών.
Πρόκειται για τις unplugged δραστηριότητες.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
1.Αλγόριθμος:
είναι μια οδηγία που δίνεται για την ολοκλήρωση μιας
συγκεκριμένης εργασίας και τη λήψη του επιθυμητού αποτελέσματος
2.Ακολουθία:
είναι η ολοκλήρωση μιας εργασίας με μια συγκεκριμένη σειρά.
Η ακολουθία είναι απαραίτητη για να εκτελεστέ σωστά μια εντολή.
Σκεφτείτε τη ρουτίνα του ντυσίματος. Δεν θα μπορούσαμε να βάλουμε πρώτα τα
παπούτσια και μετά το παντελόνι μας.
3.Επανάληψη:
μας δείχνει πόσες φορές πρέπει να εκτελέσουμε μια κίνηση ή έναν συνδυασμό
κινήσεων μέχρι να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα και να σταματήσουμε.
4..Ανάλυση:
περιλαμβάνει τη διάσπαση των προβλημάτων σε μικρότερα στάδια.
Τα παιδιά χρησιμοποιούν την ανάλυση καθημερινά. Αν π.χ. θέλουν να φτιάξουν
ένα αυτοκινητάκι με τουβλάκια Lego, θα χρειαστεί να σκεφτούν και να πάρουν τα
επιμέρους τμήματα, δηλαδή τις ρόδες, το κυρίως σώμα, παράθυρα, πόρτες.
Εκπαιδευτικός: Χουλιάρα Δώρα
1ο Νηπ/γείο Φαρσάλων Ν. Λάρισας
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…
ΜΟΤΙΒΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΑ
ΕΠΙΔΑΠΕΔΙΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
3 ΟΜΑΔΕΣ ΣΕ ΤΡΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ
ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΙΣ BEEBOT ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΕΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ , ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ…
ΕΠΕΤΑΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ……
TO BE CONTINUE…
ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ …
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ,ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ, ΤΙΣ ΜΙΞΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ..
ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣΗ – ΦΩΤΟΤΡΑΠΕΖΑ
Η ΦΩΤΟΤΡΑΠΕΖΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΟΛΥΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ
ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΕΓΕΙΡΕΙ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ
ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΒΙΔΑ , ΟΜΑΔΟΠΟΙΟΥΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ! 3 ΣΕ 1! ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ!
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΑΡΑΚΙ! ΑΣ ΑΝΑΚΑΤΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΛΕ ΜΕ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ….ΟΟΟ ΠΡΑΣΙΝΟ1
ΕΠΙΔΑΠΕΔΙΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
ΡΟΜΠΟΤ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ!
Η ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ…ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΤΡΙΓΩΝΟ!
- ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
- ΑΝΟΙΞΗ
- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
- Γενικά
- ΓΟΝΕΙΣ
- ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
- ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
- ΕΓΓΡΑΦΕΣ
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
- ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
- ΕΠΙΚΟΙΝΝΙΑ
- ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ
- ΜΟΥΣΙΚΗ
- Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ
- Παγκόσμια ημέρα Α.με.Α
- ΠΛΑΝΗΤΕΣ
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
- ΤΕΧΝΗ
- ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
- ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
- φθινοπωρο
- Χειμώνας
- ΧΕΙΜΩΝΑΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
























































