ΖΗΤΩ Η 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ

Η Πατρίδα μου!”

“Η Πατρίδα μας γιορτάζει

Η σημαία μας γελά!

Χαίρε ο άγγελος φωνάζει

Στη γλυκιά μας Παναγιά!

Εικοστή Πέμπτη Μαρτίου!

Όμορφη διπλή χαρά!

Όλοι χαίρονται και λένε

Ζήτω! Ζήτω η λευτεριά!”

Χρόνια Πολλά Ελλάδα!!!

Χρόνια Ελεύθερα!!!

εικόνα Viber 2023 06 05 23 59 22 777εικόνα Viber 2023 06 05 23 56 04 992εικόνα Viber 2023 06 05 23 56 05 304εικόνα Viber 2023 06 05 23 54 29 213εικόνα Viber 2023 06 05 23 54 32 197εικόνα Viber 2023 06 05 23 54 34 062εικόνα Viber 2023 06 05 23 54 34 830εικόνα Viber 2023 06 05 23 54 36 011εικόνα Viber 2023 06 05 23 54 35 456εικόνα Viber 2023 06 05 23 54 36 143


ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ-ΔΡΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ 2022-23

Σχολική δράση “Μίλα Τώρα”

Από το 2013 και με αφορμή την 6η Μαρτίου Σχολική Ημέρα Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό “Το Χαμόγελο του Παιδιού” και το “YouSmile” πραγματοποιεί την σχολική δράση “Μίλα Τώρα”. Με βασικό μήνυμα το «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» τα σχολεία και τα παιδιά συμμετέχουν και δημιουργούν το δικό τους μήνυμα ενάντια στο Bullying.

εικόνα Viber 2023 06 06 00 10 26 832 1

εικόνα Viber 2023 06 06 00 10 18 818

εικόνα Viber 2023 06 06 00 10 18 966

εικόνα Viber 2023 06 06 00 10 26 968

εικόνα Viber 2023 06 06 00 10 29 394

εικόνα Viber 2023 06 06 00 11 54 097εικόνα Viber 2023 06 06 00 09 02 154

 


Εργ.δεξιοτήτων του θεματικού κύκλου “Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργγική σκέψη και πρωτοβουλία”με τίτλο”ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΓΥΡΩ ΜΟΥ”

Ολοκληρώθηκε το εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο ¨ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΓΥΡΩ ΜΟΥ¨.

«Το σύμπαν γύρω μου»  είναι ο τίτλος του σχεδίου δράσης για τον 4ο θεματικό κύκλο. Σκοπός είναι να καλλιεργήσει δεξιότητες όπως: στρατηγική σκέψη, κατασκευές, επίλυση προβλημάτων

Γνωρίσαμε το ηλιακό σύστημα, μάθαμε τους πλανήτες και εντοπίσαμε τη θέση στην οποία βρίσκεται ο καθένας από αυτούς μέσα στο ηλιακό σύστημα. Ανακαλύψαμε οτι κι εμείς είμαστε ένα κομμάτι του!

Εξηγήσαμε πως ο πλανήτης μας η Γη, περιστρέφεται όχι μόνο γύρω από τον ήλιο αλλά και γύρω από τον εαυτό της. Εμείς όμως δεν το καταλαβαίνουμε! Γι’ αυτό και έχουμε την εναλλαγή ημέρας-νύχτας!

Τελειώνοντας, συμφωνήσαμε όλοι πως ο κόσμος του διαστήματος είναι πολύ εντυπωσιακός! Μείναμε όμως με μια απορία… υπάρχουν τελικά εξωγήινοι;



Λήψη αρχείου


Ασκηση σεισμού-“ΣΕΙΣΜΟΣ-ΣΕΙΣΜΟΣ…ΕΛΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΗ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ

Στα πλαίσια της πρόληψης σε σχέση με τισ φυσικές καταστροφές πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας άσκηση σεισμού   και μιλήσαμε στα παιδιά για τον σεισμό καθώς πραγματοποιήθηκαν ασκήσεις ετοιμότητας.

για το σεισμό και προστατευτείτε οδηγίες για μικρά παιδιά 1

Μέσα από το λογισμικό του Ο.Α.Σ.Π. παρακολουθήσαμε τις οδηγίες και τους κανόνες για το τι κάνουμε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τον σεισμό.

https://kids.oasp.gr/

Είδαμε το βίντεο με τον Σταμάτη και τη Χαρά και σχολιάσαμε τι κάνουν λάθος και τι σωστό τα παιδιά μέσα στην τάξη την ώρα του σεισμού.

εικόνα Viber 2023 06 06 21 52 26 617εικόνα Viber 2023 06 06 21 52 40 266εικόνα Viber 2023 06 06 21 51 19 821εικόνα Viber 2023 06 06 21 53 24 631



Ερφαστήριο δεξιοτήτων “Ενδιαφέρομαι και ενεργώ,Κοινωνική συναίσθηση και Ευθύνη.ΤΙΤΛΟΣ-“Εγώ και οι άλλοι”

«Εγώ και οι άλλοι-Ολοι ίσοι ,όλοι διαφορετικοί» είναι ο τίτλος του Σχ, Δράσης  που υλοποιήθηκε από τον 3ο θεματικό κύκλο με   κύριο στόχο την αναγνώριση,  την συνύπαρξη, την αποδοχή της διαφορετικότητας, τον αλληλοσεβασμό και την αλληλοβοήθεια μέσα από βιωματικές δράσεις των εργαστηρίων .



Λήψη αρχείου


ΜΥΡΙΣΕ ” ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ “

Ξεκίνησε μια από τις πιο όμορφες περιόδους, την οποία αναμένουν με ανυπομονησία μικροί και μεγάλοι:  ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ! Μέσα από τις δραστηριότητες που υλοποιήσαμε νιώσαμε όλοι- παιδιά, εκπαιδευτικοί και γονείς- τη χαρά και τη μαγεία των Χριστουγέννων.

Στόχοι: 

  • Να γνωρίσουν την ιστορία της γέννησης του Χριστού
  • να γνωρίσουν παραδόσεις και έθιμα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς από την Ελλάδα και άλλες χώρες του κόσμου
  • να μυηθούν στην τέχνη και να επεξεργαστούν έργα
  • να ψυχαγωγηθούν με ιστορίες, τραγούδια και παιχνίδια
  • να δημιουργήσουν χριστουγεννιάτικες κατασκευές
  • να συμμετέχουν στην προετοιμασία χριστουγεννιάτικης γιορτής
  • να αναπτύξουν συναισθήματα αδελφοσύνης για όλα τα πλάσματα της γης,

Πρώτη μας δουλειά ήταν να δημιουργήσουμε χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα και ξεκινήσαμε από τον στολισμό της τάξης μας

εικόνα Viber 2023 06 06 01 01 10 142εικόνα Viber 2023 06 06 21 45 58 678εικόνα Viber 2023 06 06 00 16 10 841εικόνα Viber 2023 06 06 21 46 26 003εικόνα Viber 2023 06 06 22 07 40 340εικόνα Viber 2023 06 06 00 19 44 888εικόνα Viber 2023 06 06 00 26 53 021εικόνα Viber 2023 06 06 01 01 14 530εικόνα Viber 2023 06 06 21 52 53 075εικόνα Viber 2023 06 06 22 04 51 186εικόνα Viber 2023 06 06 22 00 55 90420221207 09281820221208 10033320221206 11540520221210 16111520221220 08491320221208 11481420221220 10441620221222 07520920221220 10443720221222 07523620221222 07524920221222 09222920221222 09263320221222 09350720221222 103146



Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2022-23

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018.

Όρια Σχολικής Μονάδας:

Οικισμοί: Αλτομιρά, Ανατολικό, Άνω Δολοί, Βόρειο, Γιατρέικα, Δενδρά, Ζαχαριά, Καλλιανέικα, Κάμπος, Κάτω Δολοί, Κέντρο, Κιτριές, Κουρής, Κρύα Βρύση, Λεφτίνι, Λιβάδι, Μάλτα, Μεγάλη Μαντίνεια, Οροβάς, Πεδινό, Πλάτωμα, Προσήλιο, Ριζανά, Σταυροπήγιο, Σωτηριάνικα, Τούμπια, Τσέρια, Χαραυγή, Χώρα Γαϊτσών

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής ( https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ ) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  2. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό τους στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής τους.
  4. Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/τρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767).

Γ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης/δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

 

Για την προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών, παρακαλούμε να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

Απαραίτητη χρήση μάσκας κατά την είσοδό στο νηπιαγωγείο.

 

Πληροφορίες Επικοινωνίας:

Τηλέφωνο: 2721071166 (12:10-12:50)

email: mail@nip-stavr.mes.sch.gr.


01-02-22 Διάθεση self-test για μαθητές και εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς από τα φαρμακεία

01-02-22 Διάθεση self-test για μαθητές και εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς από τα φαρμακεία

Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει:

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου έως και την Τρίτη 8 Φεβρουαρίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 11 Φεβρουαρίου έως και 25 Φεβρουαρίου 2022.

Υπενθυμίζεται ότι:

– Ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, εμβολιασμένους και μη, καθώς και για τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς.

– Βεβαίωση αρνητικού self test οφείλουν να φέρουν όλοι οι μαθητές από 4 έως 18 ετών καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί.

– Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί που απασχολούνται σε αυτές καταχωρίζουν τη δήλωση και το αποτέλεσμα στην πλατφόρμα edupass.gov.gr, από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19.

– Η δωρεάν διάθεση self test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε ιδιωτικές σχολικές μονάδες και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί που απασχολούνται σε αυτές εξακολουθούν να δηλώνουν το αποτέλεσμα των self-test στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr και να εκδίδουν την Σχολική Κάρτα για COVID-19.

Συνεχίζουμε να παροτρύνουμε τους γονείς μαθητών 5 ετών και άνω να εμβολιάσουν τα παιδιά τους, να αξιοποιήσουν το ισχυρό αυτό όπλο της επιστήμης απέναντι στην COVID-19.

Διάθεση self-test

 


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση