Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024: Θέατρο σκιών
Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024: Επίσκεψη της Οφθαλμικής Κλινικής του Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης
Δευτέρα 27 Μαΐου 2024: «Οδοντιατρική Δράση»
Στα πλαίσια του Έτους Στοματικής Υγείας 2024, πραγματοποιήθηκε οδοντιατρική δράση στο νηπιαγωγείο μας από την κα. Σόνια Βασιλειάδου. Στόχος η πρόληψη και παραγωγή της στοματικής υγείας. Εξετάστηκαν όλα τα παιδιά ενώ μέσω βιωματικού παιχνιδιού εκπαιδεύτηκαν στον σωστό τρόπο βουρτσίσματος και υγιεινής, ανταλλάξαμε γνώσεις για την σωστή διατροφή και δημιούργησαν δοντάκια με υλικά που τους δόθηκαν.























