Με αφόρμηση το παραμύθι “Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΧΡΟΝΟΣ” μιλήσαμε για την έννοια του χρόνου. Τι είναι ο χρόνος; Που μας βοηθάει; Σε ποιες δραστηριότητες βάζουμε χρόνο; Αν δεν υπήρχε ο χρόνος τι θα συνέβαινε; Mε τι μετράμε το χρόνο και που μπορούμε να δούμε την ώρα; Και κάπου εκεί θυμηθήκαμε ότι και εμείς στην τάξη έχουμε ένα ρολόι στη γωνιά της παρεούλας. Ένα ρολόι όμως χωρίς αριθμούς. Τέθηκε λοιπόν η ερώτηση τι θα μπορούσαμε να κάνουμε και εννοείται τα παιδιά έδωσαν αμέσως τη λύση… Και αφού παρατηρήσαμε φωτογραφίες από ρολόγια, αποφασίσαμε ο καθένας να γράψει από έναν αριθμό και να τον κολλήσουμε στην αντίστοιχη ακτίνα. Ναι,εξαιρετικά αλλά…το ρολόι έχει και λεπτά!!! Έτσι λοιπόν για λεπτά ζωγραφίσαμε γραμμούλες (60-μία για κάθε λεπτό).Το αποτέλεσμα το βλέπετε παρακάτω…