Συμμετοχή του σχολείου μας στο EU Code Week – μια σημαντική ευρωπαϊκή εκδήλωση που στοχεύει να ενισχύσει τον ψηφιακό γραμματισμό και να εισάγει τους μαθητές στον προγραμματισμό με διασκεδαστικό και συναρπαστικό τρόπο.

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΡΑΥΓΗΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 18-10-2024

CODEWEEK ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ 2024-2025



Λήψη αρχείου

0551675 264x264 800x800 96x96 560x560 1

«ο Έλμερ και τα χρώματα»

Η Πιπίνα, η αγαπημένη κούκλα της τάξης , μας έφερε ένα δώρο: τη ρομποτική μελισσούλα. Την επεξεργαστήκαμε, μάθαμε τι μπορεί να κάνει και έπειτα ήρθε η ώρα να παίξουμε μαζί της. Το κάθε παιδί κλήθηκε να οδηγήσει τη μέλισσα στο δικό του αρχικό γράμμα από το όνομά του. Μας βοήθησε το πλαστικό πλέγμα με σχεδιασμένα τετράγωνα 15Χ15 πάνω στα οποία υπήρχαν τα αρχικά γράμματα.

Το κάθε παιδί πρώτα έβρισκε το γράμμα του και τον ήχο του, ύστερα έδειχνε ποια διαδρομή ήθελε να ακολουθήσει και μετρούσαμε όλοι μαζί τα βήματα και τις κινήσεις (π.χ. μία στροφή δεξιά) που πρέπει να βάλει. Στο τέλος το κάθε παιδί έπρεπε να καθαρίσει τη μνήμη και να βάλει τη μέλισσα ξανά στην αρχική της θέση.

Ύστερα ψάχναμε να βρούμε πως θα τη βγάλουμε τη μέλισσα. Ακούστηκαν πολλά ονόματα όπως: Μαριγούλα, Κιτρινούλα, Μελισσούλα, beebot. Μετά από ψηφοφορία κέρδισε το όνομα beebot. Κατόπιν, ζωγραφίσαμε ελεύθερα τη μελισσούλα και γράψαμε το όνομά της σε φύλλο χαρτί.

Οι μαθητές αποκρυπτογραφούν τον κωδικό και ανακαλύπτουν το όνομά τους. Ο κώδικας περιλαμβάνει αριθμούς που κάθε ένας από αυτούς συμβολίζει ένα γράμμα, Π.χ: 1=Α, 2=Β, 3=Γ κ.ο.κ. 

Π

Στη συνέχεια και στα πλαίσια της ενασχόλησής μας με τον εαυτό και με τα χρώματα, διαβάσαμε το παραμύθι «ΕΛΜΕΡ, ο παρδαλός ελέφαντας». Αφού το συζητήσαμε και παίξαμε διάφορα παιχνίδια προσπαθήσαμε να βρούμε με τη σειρά τα γράμματα του ονόματος του Έλμερ. Το όνομα ήταν γραμμένο με κεφαλαία γράμματα σε πίνακα αναφοράς. Τα παιδιά το διασκέδασαν πολύ!

Β

Ι

Α

Συνεχίζοντας την ενασχόλησή μας με τα χρώματα, διαβάσαμε το βιβλίο του Έρικ Καρλ «Πες μου καφέ αρκούδα τι βλέπεις;».

 

Κάναμε πολλές σχετικές δραστηριότητες, όπως για παράδειγμα:

Τα παιδιά κλήθηκαν ατομικά να βρουν στο δάπεδο του bee bot π.χ. το κόκκινο πουλί. Έπειτα να ονοματίσουν τη διαδρομή που θα κάνουν π.χ. 1 μπροστά, 1 μπροστά, 1 στροφή, 1 μπροστά και να δουν αν τελικά θα φτάσει το ρομποτάκι στο στόχο του.

462261673 1038524301357550 1447531955323295230 n

Στα πλαίσια της Εισαγωγής της Αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο με θέμα τα χρώματα έγινε αναφορά στην ιστορία του ΕΛΜΕΡ και την έννοια της αποδοχής και της διαφορετικότητας!

dbaa14d9 db57 4ca9 8654 28632d7ddff0 1

43027ac9 12d7 4607 9cc1 51686ab2a8f1 1

90a29ce7 bcca 48e8 a196 2d85e9da69fe 1

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση