Η ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ

Melissoyla 5

Στα πλαίσια σχετικού Εργαστηρίου Δεξιοτήτων και με αφορμή μελισσούλες που μπαίνουν κάπου κάπου στην τάξη από τα παράθυρα ή που πετούν στην αυλή μας μακριά από τις κυψέλες τους, εισάγουμε στην τάξη την μέλισσα-ρομπότ (bee-bot), που έχει χάσει τον δρόμο της.

Melissoyla 2

Για να την βοηθήσουμε, πρέπει πρώτα να της φτιάξουμε έναν  χάρτη προσανατολισμού, από την εξοχή, όπου βρίσκεται, ως το σπιτάκι της.

Melissoyla 3

Ύστερα να την μάθουμε το μπροστά – πίσω, το δεξιά – αριστερά, αλλά και τα σημεία του ορίζοντα, για να μπορέσει να βρει το μονοπάτι.

Melissoyla 4

Τώρα πια είναι έτοιμη να ξεκινήσει. Αλλά είναι λίγο ξεχασιάρα η καημένη και ζητά πάλι την βοήθεια των παιδιών, που τις δίνουν «εντολές» βημάτων και προσανατολισμού, βήμα βήμα, τετράγωνο προς τετράγωνο, πατώντας τα ανάλογα κουμπιά, ώστε να την οδηγήσουν με ασφάλεια πίσω στην χαμένη κυψέλη της.

Melissoyla 6

Και τι χαρούμενη είναι όταν επιτέλους την βρίσκει! Χαμογελά καθώς την υποδέχονται οι φίλες της και η βασίλισσα με την μεγάλη στολή της και τότε διηγείται πώς χάθηκε και πώς, με την βοήθεια των παιδιών, κατάφερε να ξαναγυρίσει πίσω.

“Σας ευχαριστώ καλά μου παιδάκια. Τι θα γινόμουν χωρίς εσάς;”, λέει με ευγένεια καθώς μας αποχαιρετά.

“Και εμείς σε ευχαριστούμε μελισσούλα. Χαρήκαμε που σε βοηθήσαμε. Και εάν χαθείς ξανά, εμείς είμαστε εδώ. Καλό καλοκαίρι”.