Νηπιαγωγείο Βυρώνειας

Εκεί που ανοίγει ένα σχολείο, κλείνει μια φυλακή. Βίκτωρ Ουγκώ …

Ζήτω η 28η Οκτωβρίου!!!

Οκτ 202526

Στην τάξη μας, το ταξίδι προς τη γνώση γίνεται πάντα με τρόπο ζωντανό, παιχνιδιάρικο και γεμάτο συναίσθημα. Έτσι και αυτές τις μέρες, προετοιμαζόμενοι για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, ζήσαμε μια μοναδική εμπειρία.

Μια απρόσμενη επίσκεψη μάς περίμενε στο σχολείο: ο στρατηγός Ορέστης, ένας ιδιαίτερος επισκέπτης που δημιουργήσαμε με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Ήρθε από τις μάχες του 1940, κουβαλώντας μνήμες και εικόνες από μια εποχή δύσκολη, και μας εκμυστηρεύτηκε πως οι άνθρωποι σήμερα ξεχνούν σιγά σιγά εκείνες τις ηρωικές στιγμές.
Μας ζήτησε βοήθεια.
Μια αποστολή: να ξαναζωντανέψουμε τις μνήμες.

Μας αποκάλυψε πως είχε κρύψει κάπου στο σχολείο μας μια βαλίτσα με στοιχεία που θα μας βοηθούσαν. Και εμείς, με ενθουσιασμό, ξεκινήσαμε την αναζήτηση. Όταν τη βρήκαμε και την ανοίξαμε, μέσα κρυβόταν ένας μικρός θησαυρός:
κράνος, γιλέκο φαντάρου, γάζες, κάλτσες στρατιώτη, μαλλί για πλέξιμο, betadine, ποδιά νοσοκόμας, ελληνική σημαία, αλλά και εικόνες του 1940.
Τα πιάσαμε στα χέρια μας, τα παρατηρήσαμε, τα αγγίξαμε και συζητήσαμε για όλα όσα μπορεί να κρύβει το κάθε αντικείμενο: ιστορίες, θάρρος, φροντίδα, κόπο, προσπάθεια.

Καταγράψαμε όσα ήδη γνωρίζαμε για την εποχή του πολέμου… και όσα θέλουμε ακόμα να μάθουμε.
Και έτσι η αποστολή ξεκίνησε.

Παίξαμε εκπαιδευτικά διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων, ανακαλύπτοντας γεγονότα, πρόσωπα και σύμβολα της εποχής.
Σχηματίσαμε το «ΟΧΙ» σε κατασκευές, αφού πρώτα μιλήσαμε για τη δύναμη και το νόημά του.
Πήραμε γκρίζες πολεμικές εικόνες και, με χρώμα και συναίσθημα, τις μεταμορφώσαμε σε εικόνες ειρήνης — γιατί τα παιδιά ξέρουν να δίνουν ξανά ζωή εκεί όπου κάποτε υπήρξε πόνος.

Από το «ΟΧΙ» ανακαλύψαμε το γράμμα Ο. Το ζωγραφίσαμε, το εντοπίσαμε, το ιχνηλατήσαμε — και κάπως έτσι η γλώσσα ενώθηκε με την ιστορία, φυσικά, απαλά, σαν να ανήκαν πάντα μαζί.

Μιλήσαμε για την ιστορία του Γίγαντα και του Νάνου: δύο φίλοι, που όμως κάποια στιγμή πάλεψαν, μέχρι που ο μικρός κατάφερε να προστατεύσει το δικό του σπίτι. Συνδέσαμε αυτή την ιστορία με τον αγώνα της Ελλάδας — μικρή χώρα με μεγάλη ψυχή.

Μελετήσαμε τον πίνακα «Γκουέρνικα», μιλήσαμε για τον πόνο του πολέμου και τη δύναμη της ειρήνης. Αφού τον λύσαμε σε κομμάτια και τον ξανασυνθέσαμε, αποφασίσαμε να τον μεταμορφώσουμε:
να του δώσουμε χρώμα, αγάπη, ζωή.
Και έτσι γεννήθηκε η δική μας Γκουέρνικα της ειρήνης.

Στολίσαμε την τάξη μας γιορτινά.
Με το περίγραμμα του σώματός μας σχηματίσαμε την Ελλάδα, σαν να αγκαλιάζουμε τον τόπο μας όλοι μαζί.
Και έτσι, προετοιμαστήκαμε για τη γιορτή μας, με σεβασμό, μνήμη και καρδιά.

Κάθε μάθηση έχει μια σπίθα.
Και εδώ, η σπίθα αυτή ήταν η συνειδητοποίηση πως η ειρήνη δεν είναι δεδομένη.
Την κρατάμε, την προστατεύουμε, την καλλιεργούμε — όπως κρατάμε ένα παιδικό χέρι:
με φροντίδα, σταθερότητα, αγάπη.

Ζήτω η 28η Οκτωβρίου!!!
Ζήτω η ειρήνη!!!!
Ζήτω η ψυχή που παραμένει ανθρώπινη!!!

href=”https://tinyurl.com/2yrutk57″>https://tinyurl.com/2yrutk57

href=”https://blogs.sch.gr/nipvirser/files/2025/10/IMG_20251025_144052.jpg”>IMG 20251025 144052

IMG 20251025 144154

IMG 20251025 144232

IMG 20251025 143245

IMG 20251025 143857

IMG 20251015 130657

IMG 20251025 143957

IMG 20251016 114316

IMG 20251025 144021

IMG 20251025 144551

IMG 20251020 111726

IMG 20251020 113853

IMG 20251025 144619

IMG 20251026 210143

IMG 20251021 122000

IMG 20251026 210212

IMG 20251026 210231

IMG 20251026 210254

IMG 20251026 210325

IMG 20251026 210402

IMG 20251026 210421

IMG 20251023 124250

IMG 20251023 125203

IMG 20251026 210508

IMG 20251024 100316

IMG 20251024 130552

IMG 20251024 144803

IMG 20251024 121518

Φθινόπωρο, Φυινοπωρακι…

Οκτ 202525

Με χαρά και περιέργεια καλωσορίσαμε το φθινόπωρο στην τάξη μας, ανακαλώντας τα ονόματα των μηνών που το συνοδεύουν και συζητώντας τα βασικά χαρακτηριστικά της εποχής: τη δροσιά που μπαίνει στα πρωινά, τα φύλλα που αλλάζουν χρώματα, τον ουρανό που αλλάζει φωνή.

Αρχίσαμε να αναλύουμε τα χρώματα του φθινοπώρου και, με ζωηρή διάθεση, διακοσμήσαμε τα παράθυρα της τάξης μας. Συνθέσαμε νέες χρωματικές παλέτες, επιχειρήσαμε μίξεις χρωμάτων και ανακαλύψαμε το πορτοκαλί — το χρώμα που μοιάζει να μυρίζει κανέλα και φθινοπωρινά μήλα. Με αυτό το πορτοκαλί φτιάξαμε όμορφες κατασκευές: αποτυπώματα των χεριών μας έγιναν φύλλα, αστεράκια, μικρά σπίτια — και με το αποτύπωμα των χεριών χτίσαμε, σε ομαδική εργασία, ένα μεγάλο φθινοπωρινό δέντρο που μοσχοβολάει συνεργασία.

Τα παιδιά δημιούργησαν επίσης τα δικά τους τοπία με φθινοπωρινά χρώματα — ζωγραφιές όπου ορίζουν το δικό τους φθινόπωρο, με λόφους, ποτάμια και δέντρα σε αποχρώσεις που λάμπουν. Από την αυλή μαζέψαμε φύλλα· τα κρατήσαμε, τα παρατηρήσαμε, τα συζητήσαμε και — με μία παιχνιδιάρικη στιγμή — τα φυσήξαμε δυνατά για να τα δούμε να ταξιδεύουν για λίγο στον αέρα.

Στις κατασκευές μας χρησιμοποίησαμε και αποτυπώματα φύλλων: κάθε αποτύπωμα έγινε στολίδι, και με αυτά φτιάξαμε μικρές αφηγήσεις. Επίσης, κατασκευάσαμε όμορφες χελώνες βαμμένες με τα ανάλογα φθινοπωρινά χρώματα — ήρεμες φιγούρες που κουβαλούν τον δικό τους μικρό κήπο στην πλάτη τους.

Επιχειρήσαμε να δουλέψουμε και την έννοια του «μικρός — μεγάλος»: σε φύλλα εργασίας κληθήκαμε να βάψουμε κόκκινα τα μεγάλα σαλιγκάρια και πορτοκαλί τα μικρά — μια άσκηση που συνδύασε παρατήρηση, λεπτή κινητικότητα και χρώμα. Την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων διαβάσαμε το βιβλίο «Ξουτ» και συζητήσαμε για τα ζώα, για το πώς τα φροντίζουμε και για τα δικαιώματά τους· η συζήτηση αυτή οδήγησε σε μια ομαδική κατασκευή αφιερωμένη στον σεβασμό και την αγάπη προς τα ζώα.

Επιστρέφοντας στο όνομα του κάθε παιδιού, εντοπίσαμε και ξεχωρίσαμε το αρχικό γράμμα μας από τα αρχικά των συμμαθητών — και με αυτό το αρχικό δημιουργήσαμε την εικόνα μας σε ατομική κατασκευή: το γράμμα μεταμορφώθηκε σε πρόσωπο, σε φιγούρα, σε μικρό έργο τέχνης που μοιάζει με εμάς. Επιχειρήσαμε να μετρήσουμε τις συλλαβές του ονόματός μας με παλαμάκια και, στη συνέχεια, μέσα σε στεφάνια πραγματοποιήσαμε μικρά πηδηματάκια — τόσα όσα οι συλλαβές που ακουγόταν όταν λέγαμε το όνομά μας.

Σε μια παιχνιδιάρικη παραλλαγή των μουσικών καρεκλών, όταν σταμάταγε η μουσική το κάθε παιδί καλούνταν να αναπαραστήσει την εικόνα που όριζε η καρέκλα στην οποία βρέθηκε — έτσι σύνθεσαμe κίνηση, φαντασία και έκφραση. Κατασκευάσαμε ατομικά φθινοπωρινά δέντρα και, με ακόμη μία δημιουργική ιδέα, μετατρέψαμε τα γράμματα του ονόματός μας σε σώμα ανθρώπου: δώσαμε μορφή στο γράμμα, του χαρίσαμε ματάκια, χέρια και πόδια — και κάπως έτσι, το όνομά μας έγινε μικρή αυτοπροσωπογραφία.

Όλα όσα κάναμε — οι συζητήσεις για τους μήνες, οι μίξεις χρωμάτων, τα αποτυπώματα, τα φύλλα που ταξίδεψαν στον αέρα, τα παιχνίδια με το όνομα, οι μικρές πηδήξεις, οι μουσικές εικόνες και οι ομαδικές κατασκευές — συνέθεσαν μια πλούσια εμπειρία. Κάθε δραστηριότητα ήταν ένα μικρό πείραμα, μια πρόκληση και μια γιορτή: συνθέσαμε, επιχειρήσαμε, ανακαλύψαμε, μετρήσαμε και δημιουργήσαμε μαζί.

Κλείνουμε αυτό το κεφάλαιο του φθινοπώρου κρατώντας εικόνες γεμάτες χρώμα και ήχους: τα παράθυρά μας φωτίζουν το σχολείο με πορτοκαλί και κόκκινες αποχρώσεις, τα δέντρα μας στέκουν περήφανα στους τοίχους και τα ονόματά μας περπατούν σαν μικρές φιγούρες πάνω στα θρανία. Μια εποχή που μας προσκάλεσε να παρατηρήσουμε, να νιώσουμε και να φτιάξουμε — και που, με τα χέρια και τη φαντασία μας, έγινε ένα μικρό φθινοπωράκι μέσα στην τάξη.

IMG 20250917 100016

IMG 20250929 194348

IMG 20251024 193210

IMG 20250917 120408

IMG 20251024 193759

IMG 20250922 113727

IMG 20250929 174243

IMG 20250929 173941

IMG 20250929 174634

IMG 20250929 123303

IMG 20251001 105544

IMG 20251006 085002

IMG 20251006 112821

IMG 20251024 195837

IMG 20251024 195906

IMG 20251024 195948

IMG 20251024 200012

IMG 20251007 130625

IMG 20251024 200354

IMG 20251024 200658

IMG 20251024 200443

IMG 20251024 200551

IMG 20251008 121544

IMG 20251010 120110

IMG 20251013 122052

IMG 20251013 122445

IMG 20251016 100208

Όταν γίνεται σεισμός, δεν με πιάνει πανικός!!!

Οκτ 202524

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη άσκηση σεισμού στο σχολείο μας!

Η συγκεκριμενη ημέρα, ξεκίνησε με πολλή δράση και δημιουργικότητα. Φτιάξαμε μια ολόκληρη πόλη από τουβλάκια, με δρόμους, σπίτια, δέντρα και κάθε λεπτομέρεια που μπορούσε να φανταστεί ένα παιδί. Η πόλη μας φαινόταν έτοιμη να ζωντανέψει… μέχρι που ήχησαν οι σειρήνες του σεισμού! Με το που μετακινήσαμε ελαφρά το τραπέζι όπου στηριζόταν η πόλη μας, όλα κατέρρευσαν! Αυτό το γεγονός αποτέλεσε την αφορμή για μια συζήτηση σχετικά με το τι είναι ο σεισμός, πώς δημιουργείται και γιατί συμβαίνει.

Στη συνέχεια μιλήσαμε για τους τρόπους προστασίας από έναν σεισμό, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά το τέλος του. Έπειτα ήρθε η στιγμή της πρώτης μας άσκησης σεισμού: τα παιδιά, με προσοχή και ψυχραιμία, έμαθαν πού να κρυφτούν, πώς να καλύψουν το κεφάλι τους και πώς να παραμείνουν ασφαλή μέχρι να περάσει η αναστάτωση.

Μιλήσαμε επίσης για το πολύ σημαντικό «βαλιτσάκι πρώτων βοηθειών», που πρέπει να υπάρχει σε κάθε σπίτι και φυσικά και στο σχολείο μας. Τα παιδιά ανακάλυψαν πού φυλάσσεται στο σχολείο και τι περιέχει, ώστε να είμαστε πάντα έτοιμοι για κάθε έκτακτη ανάγκη.

Για να κατανοήσουμε καλύτερα τι συμβαίνει στη φύση, παρατηρήσαμε και σχολιάσαμε εικόνες από σεισμούς, διασώστες, τσουνάμι και γκρεμισμένα κτήρια. Αναφερθήκαμε επίσης στον μύθο του Εγκέλαδου, ενός γίγαντα της ελληνικής μυθολογίας που ζούσε κάτω από τη γη και, σύμφωνα με τον μύθο, οι κινήσεις του προκαλούσαν σεισμούς. Μέσα από αυτόν τον μύθο τα παιδιά είδαν πώς οι άνθρωποι κάποτε προσπαθούσαν να εξηγήσουν τα φυσικά φαινόμενα με ιστορίες και φαντασία.

Η μέρα έκλεισε με ένα πολύ σημαντικό μήνυμα: οι σεισμοί δεν είναι λόγος πανικού. Με σωστή ενημέρωση, προετοιμασία και ασκήσεις, μπορούμε να προστατευτούμε και να μένουμε ήρεμοι. Και φυσικά, η πόλη μας από τουβλάκια μπορεί πάντα να ξαναχτιστεί – γιατί με υπομονή, συνεργασία και φαντασία, όλα γίνονται καλύτερα την επόμενη φορά!

Τα παιδιά έμαθαν, έπαιξαν και ένιωσαν δυνατά και έτοιμα να αντιμετωπίσουν κάθε αναστάτωση με ψυχραιμία και χαμόγελο. Μια εμπειρία που μας θύμισε πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζουμε, να εξασκούμαστε και να νιώθουμε ασφαλείς, ακόμα κι όταν η γη κάτω από τα πόδια μας, κουνιέται!

IMG 20251015 153454

IMG 20251013 101820

IMG 20251015 153302

IMG 20251015 153151

IMG 20251015 153416

IMG 20251013 101144

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας- Όταν η Τέχνη μίλησε για την Ψυχή…

Οκτ 202522

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, στο νηπιαγωγείο μας επιχειρήσαμε να δώσουμε φωνή στα συναισθήματα… όχι μέσα από λέξεις, αλλά μέσα από την τέχνη…

Τα παιδιά γνώρισαν διάσημους πίνακες που κουβαλούν συναισθήματα έντονα και αληθινά∙ φόβο, μοναξιά, τρυφερότητα, απορία, εσωτερική σιωπή.
Η «Κραυγή», το «Portait of an Anxious Man», το «Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι», το «Son of Man», ακόμη και η «Προσωπογραφία του Νταλί», έγιναν αφορμή για συζήτηση, παρατήρηση, ενσυναίσθηση.

Και ύστερα; Ύστερα, μικρά παιδιά “φόρεσαν” μεγάλους πίνακες, δημιουργώντας “πίνακες που ανασαίνουν”…
Στάθηκαν σιωπηλά, με τις λεζάντες τους γραμμένες δίπλα, με φράσεις για όσα δεν λέγονται εύκολα∙ για την κρυμμένη λύπη, για την ανάγκη να μας βλέπουν πίσω από το χαμόγελο, για τη σημασία του να μην μένει κανείς μόνος.

Η δράση μεταφερθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Βυρωνειας, όπου τα παιδιά της Πέμπτης Δημοτικού είδαν τους “ζωντανούς πίνακες” και μοιράστηκαν τις δικές τους σκέψεις και συναισθήματα.Τα παιδιά μας μίλησαν!! Ερμήνευσαν τους πίνακες μας με λέξεις απλές, καθαρές, αληθινές.
Λέξεις που μας λύγισαν.

Γιατί κάθε φορά που ένα παιδί βρίσκει τρόπο να μιλήσει για το μέσα του, η σιωπή του κόσμου μικραίνει λίγο.

Και εκεί, ανάμεσα στις λέξεις τους, καταλάβαμε ξανά γιατί πιστεύουμε τόσο πολύ στα παιδιά.

Γιατί κάθε φορά που ένα παιδί κατανοεί, νιώθει και συμπονά,ο κόσμος κάνει ένα μικρό βήμα προς το φως….
IMG 20251016 125838

IMG 20251016 125850

IMG 20251021 214712

IMG 20251017 141725

IMG 20251017 120212

IMG 20251017 120236

IMG 20251017 141246

IMG 20251017 141229

IMG 20251017 110529

IMG 20251017 141209

IMG 20251017 141002

IMG 20251017 140907

IMG 20251021 220815

IMG 20251021 220754

IMG 20251021 220730

Δώρο γνώσης και φαντασίας από το Ίδρυμα Αγγελικουση

Οκτ 202521

Το Νηπιαγωγείο Βυρώνειας εκφράζει την ειλικρινή και θερμή του ευγνωμοσύνη προς το Ίδρυμα Αγγελίκουση για τη δωρεά παιδικών βιβλίων που προσέφερε με αγάπη στο σχολείο μας, εμπλουτίζοντας τη βιβλιοθήκη μας με νέους πολύτιμους “θησαυρούς γνώσης”.

Τα βιβλία αυτά θα ταξιδέψουν τα παιδιά σε κόσμους φαντασίας, θα τα εμπνεύσουν να ανακαλύψουν, να σκεφτούν, να ονειρευτούν και να αγαπήσουν το διάβασμα.

Είναι όμορφο να γνωρίζουμε πως υπάρχουν φορείς που στηρίζουν το σχολείο και επενδύουν στο μέλλον των παιδιών μέσα από την καλλιέργεια του νου και της ψυχής τους!!!!

Με σεβασμό και ευγνωμοσύνη,
οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Βυρώνειας.
IMG 20251015 152705

IMG 20251015 113100

Οκτ 202521

Το Νηπιαγωγείο Βυρώνειας θα ήθελε να ευχαριστήσει θερμά τον Οργανισμό “Το Χαμόγελο του Παιδιού”, τον Δήμο Σιντικής, καθώς και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του, για τη διεξαγωγή της δράσης “Ιπποκράτης” και τον προληπτικό οδοντιατρικό έλεγχο στον οποίο υποβλήθηκαν οι μαθητές μας.

Μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες, τα παιδιά μαθαίνουν από μικρή ηλικία τη σημασία της φροντίδας της υγείας τους και αποκτούν πολύτιμες εμπειρίες μέσα σε ένα περιβάλλον φροντίδας, ασφάλειας και εμπιστοσύνης. Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν με αγάπη και επαγγελματισμό, αποδεικνύοντας στην πράξη πως η συνεργασία φορέων και σχολείων μπορεί να προσφέρει ουσιαστική στήριξη και χαμόγελα στα παιδιά μας.

IMG 20251021 173251

IMG 20251008 110335

IMG 20251021 173204

Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας- Ετήσιο Σχέδιο Δράσης 2025-26

Οκτ 20257

https://acrobat.adobe.com/id/urn:aaid:sc:EU:ea075824-ffef-4121-9e5d-5ded8ea15d45

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας- Ετήσιο Σχέδιο Δράσης 2025-26    

Πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο… γεμάτες χρώμα, παιχνίδι και ανακαλύψεις!

Οκτ 20257
Οι πρώτες μας μέρες στο νηπιαγωγείο κύλησαν δημιουργικά, με πολλά χαμόγελα και νέες εμπειρίες!
Ξεκινήσαμε συζητώντας για τους κανόνες της τάξης μας και τη σημασία τους στην καθημερινότητά μας. Μέσα από ένα διασκεδαστικό «κυνήγι θησαυρού» αναζητήσαμε εικόνες επιθυμητής και μη αποδεκτής συμπεριφοράς, τις αναλύσαμε και τις ταξινομήσαμε σε θετικές και αρνητικές. Έπειτα, γράψαμε όλοι μαζί τους κανόνες μας και δημιουργήσαμε το συμβόλαιο της τάξης, το οποίο υπογράψαμε με… δαχτυλομπογιές!
Συνεχίσαμε με το παραμύθι «Το παιδί που είχε όνειρα στα χέρια», που μας έδωσε αφορμή να μιλήσουμε για τα δικά μας χέρια και τα όνειρά τους. Αναφερθήκαμε σε όμορφες πράξεις που χαρίζουν χαρά, αλλά και σε άσχημες που προκαλούν στενοχώρια. Στολίσαμε την τάξη μας με μια ομαδική εργασία με τίτλο «Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε» και συνθέσαμε τα γράμματα της λέξης «Καλημέρα», που όλοι θα πρέπει να λέμε κάθε πρωί φτάνοντας στην τάξη μας.
Ακολούθησε η ανάγνωση του βιβλίου «Και γιατί να πάω σχολείο;», μέσα από το οποίο μιλήσαμε για όσα μας κάνουν χαρούμενους και όσα μας λυπούν στο σχολείο μας. Σταθήκαμε στα συναισθήματα της χαράς, της θλίψης και της στεναχώριας, παρατηρώντας τις εκφράσεις του προσώπου μας. Έπειτα, δημιουργήσαμε μοναδικές κατασκευές του προσώπου μας και τις παρουσιάσαμε στην ολομέλεια, αναλύοντας τα συναισθήματα που εκφράζουν.
Φτιάξαμε επίσης τις δικές μας προσωπογραφίες σε χαρτί και γράψαμε το όνομά μας στις βάσεις τους. Αυτή η πρώτη απόπειρα γραφής μας οδήγησε να αναζητήσουμε το αρχικό μας γράμμα, το οποίο δημιουργήσαμε με νερομπογιές και διακοσμήσαμε με μικρά κομμάτια χαρτιού.
Σιγά σιγά μάθαμε να αναγνωρίζουμε το όνομά μας ανάμεσα σε εκείνα των συμμαθητών μας! Σε μουσικοκινητική δραστηριότητα χορέψαμε στον χώρο και, με το σταμάτημα της μουσικής, βρήκαμε και καθίσαμε στο καρεκλάκι με το όνομά μας.
Παίξαμε και με τον χωροταξικό προσανατολισμό, τοποθετώντας αντικείμενα – αλλά και το ίδιο μας το σώμα – μέσα και έξω από στεφάνια και καλαθάκια. Συμπληρώσαμε σχετικά φύλλα εργασίας και δοκιμάσαμε να καταγράψουμε και σε αυτά το όνομά μας.
Ήταν μόνο η αρχή! Οι μέρες μας γέμισαν με δημιουργία, παιχνίδι, συνεργασία και νέες εμπειρίες.
Και τώρα… ανυπομονούμε για τις επόμενες περιπέτειες στο ταξίδι της γνώσης και της χαράς! ✨
1759517678181 1759517678187 1759517678192 1759517678197 1759517678200 1759517723856 1759517723860 1759517723864 1759517723869 1759517723874 1759517723877 1759517883805 1759517883809 1759517883819 1759517883824 1759517883829 1759517883840 1759517883844 1759517883850 1759518129483 1759518129489 1759518129494
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο… γεμάτες χρώμα, παιχνίδι και ανακαλύψεις!    

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΑΣ ΒΙΒΚΙΟΘΗΚΗ

Νοέ 202027

Μετάβαση στο padlet.com

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΑΣ ΒΙΒΚΙΟΘΗΚΗ    

ΜΑΘΗΤΟΚΟΣΜΟΣ 2018

Μάι 201815
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΑΘΗΤΟΚΟΣΜΟΣ 2018    
« Παλιότερα άρθρα


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων