Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)
Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται
σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου
Το Play and Learn είναι ένα συστεγαζόμενο Ιδιωτικό νηπιαγωγείο που βρίσκεται στην Κηφισιά.
Έχει δύο τμήματα νηπίου: Προνήπια, νήπια με δύο νηπιαγωγούς και τους βοηθούς τους.
Το Play and Learn ανήκει στο δίκτυο συνεργαζόμενων παιδικών σταθμών και νηπιαγωγείων του Ελληνο-
Γαλλικού σχολείου Ευγένιος Ντελακρουά.
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
(Αξιολόγηση: 3)
Η διδασκαλία και η μάθηση ακολούθησαν πιστά τον σχεδιασμό της
χρονιάς με κάποιες μικρές αποκλίσεις δεδομένων των συνθηκών. Για
την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση χρησιμοποιήθηκαν οι πλατφόρμες
Zoom και WebEx.
Η συμμετοχή των μαθητών ήταν καθολική.
Χρησιμοποιήθηκαν διάφορες τεχνικές για να γίνει ελκυστική η εξ’
αποστάσεως εκπαίδευση.
Σχολική διαρροή – φοίτηση
(Αξιολόγηση: 4)
Κανένας μαθήτής δεν εγκατέλειψε το σχολειο
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
(Αξιολόγηση: 4)
Το κλίμα μεταξύ των μαθητών ήταν θετική καθ’όλη την διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
(Αξιολόγηση: 3)
Οι σχέσεις των μαθητών με τους διδάσκοντες ήταν άριστες και κινήθηκαν σε κλίμα
αλληλοσεβασμού.
Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
(Αξιολόγηση: 4)
Ενισχύθηκε το κλίμα εμπιστοσύνης μεταξυ των εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους.
Θετικά σημεία
Καταφέραμε να συνεχίσουμε την επαφή με τους μαθητές μας άμεσα
μετά την έναρξη της καραντίνας.
Καλή συνεργασία με τα παιδιά και την οικογένειες.
Κρατήσαμε ζωντανο το κίνητρο των παιδιών για μάθηση με την
συμμετοχή τους να είναι ενεργή και θετική παρ’όλες τις δυσκολίες
της περσινής σχολικής χρονιάς
Έγινε καλή εκπαίδευση ως προς τη αυτο-προστασία των παιδιών
καθώς και καλλιέργεια και ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως για
παράδειγμα: διαπραγμάτευση, συνεργασία, προσαρμοστικότητα,
ευελιξία κλπ, λαμβάνοντας υπ’ όψιν το προσωπικό στάδιο ανάπτυξης
του κάθε παιδιού, τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους καθώς και
τις ιδιαίτερες συνθήκες τις περσινής χρονιάς.
Σημεία προς βελτίωση
Καλύτερη οργάνωση σε σχέση με την χρήση της πλατφόρμας που
χρησιμοποιήθηκε κατά την τηλε- εκπαίδευση.
Καλύτερη εκπάιδευση των εκπαιδευτικών σε σχέση με την χρήση των
νέων τεχνολογιών
Διοικητική λειτουργία
Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
(Αξιολόγηση: 4)
Υποστηρικτική ηγεσία και διοίκηση που λειτουργούσε με δημοκρατικό τρόπο σε σχέση με όλα τα
θέματα που αναδύθηκαν κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Σχολείο και κοινότητα
(Αξιολόγηση: 3)
Το σχολείο διατήρησε την επαφή του με το Ελληνο- Γαλλικό σχολέιο .
Σχολείο και μαθητές παρήγαγαν ημερολογίο, σουπλά και κάδρα τα
οποία πουλήθηκαν στους γονείς και τους οικείους των μαθητων. Με
τα χρήματα που μαζεύτηκαν το σχολείο υιοθέτησε ένα παιδί μέσω του
Action Aid και ενίσχυσε το έργου της «Κιβωτού του κόσμου»
Θετικά σημεία
Γρήγορη προσαρμογή στις συνθήκες της καραντίνας
Υποστήριξη και ανάπτυξη πρωτοβουλιών
Αλληλεγγύη μεταξύ της ηγεσίας και των εκπαιδευτικών
Καταμερισμός ευθυνών
Άμεση κινητοποίηση σε σχέση με την υιοθέτηση μέτρων για τις
συνθήκες του Covid (αγορά ειδικού αντισηπτικού τάπητα, μάσκες,
σεμινάριο Covid
Σημεία προς βελτίωση
Υλικοτεχνική αναβάθμιση του υλικού του σχολείου
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
(Αξιολόγηση: 2)
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών μόνο σε διαδυκτιακά σεμινάρια λόγω Covid
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
Έλλειψη χρόνου και ενημέρωσης σε σχέση με αυτά τα προγράμματα.
Θετικά σημεία
Διάθεση από την πλευρά των εκπαιδευτικών για την παρακολούθηση των σεμιναρίων που ορίζει Σημεία προς βελτίωση
Να βρεθεί ο χρόνος να ενημερωθούν όλοι σχετικά με τα ευρωπαϊκά
προγράμματα, να εκπαιδευτούν οι εκπαιδευτικοί του σχολέου για να μπορέσει
το σχολείο να έχει ενεργή συμμετοχή σε αυτά .
Ενθάρρυνση γιαμεγαλύτερη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε σεμινάρια κλπ