Συνεργασία με τον Πολιτιστικό Σύλλογο για την υλοποίηση Εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα σχετικό με τον τόπο και την ιστορία του. Ξενάγηση στις αρχαιότητες της Τροιζήνας απο τον Πρόεδρο του Πολιτιστικού Συλλόγου. Συνεργασία με κατοίκους της περιοχής οι οποίοι λειτούργησαν ως πληροφοριοδότες σχετικά με την ιστορία του τόπου.
Υλοποίηση δράσης πανελλαδικής Σχολικής Σκυταλοδρομίας στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού, σε συνεργασία με το συστεγαζόμενο Δημοτικό σχολείο, τον Δήμο, τους γονείς και τοπικούς φορείς. Δημοσίευση της δράσης στον τοπικό τύπο. Συμμετοχή του σχολείου με την παραπάνω δράση σε διαγωνισμό και διαδικασία βράβευσης.
Υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος “Τα σχολεία υιοθετούν χερσαία και παρακτια οικοσυστήματα” όπου οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά σε ένα ευρύτερο και πιο σύνθετο περιβάλλον με τοπικό χαρακτήρα, καλλιεργώντας την ικανότητα που αφορά την ιδιότητα του πολίτη μέσα απο δραστηριοτητες όπου προάγεται η ανάπτυξη γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων που ενισχύουν την αντίληψη του παιδιού για τη θέση του στον κόσμο και την ενεργό δράση του. Συγκεκριμένα, μέσα απο το παραπάνω πρόγραμμα οι μαθητές ερεύνησαν και αναζήτησαν τα χαρακτηριστικά του Υγροβιότοπου της Ψήφτας, ενός οικοσυστήματος με ιδιαίτερη σημασία για την περιοχή τους, επισήμαναν και παρουσίασαν οι ίδιοι, σε φορείς όπως ο Δήμος, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο υγροβιότοπος, και δημιούργησαν μακέτα με προτάσεις τους για την αξιοποίηση και αναβάθμιση της περιοχής αλλά και την ευαισθητοποίηση της ευρύτερης τοπικής κοινότητας σε σχέση με την προστασία του οικοσυστήματος του υγροβιότοπου. Καταχώρηση των παραπάνω δράσεων στην ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα του ΙΕΠ.
Συμμετοχή του σχολείου στον Μαθητικό Διαγωνισμό ραδιοφωνικού μηνύματος με θέμα “Η δύναμη της φιλίας”.
Συνεργασία με τον Δήμο και με όλα τα σχολεία Α/θμιας εκπαίδευσης της περιοχής για την πραγματοποίησης δράσης αλληλεγγύης, εθελοντισμού και προσφοράς “Απλώνω Ευτυχία” αλλά και υλοποίηση πασχαλινού μπαζάρ για φιλανθρωπικό σκοπό, με στόχο την ευαισθητοποίηση της ευρύτερης κοινωνίας αλλά και την ενεργοποίηση της ευθύνης σε ζητήματα που άπτονται της αναγνώρισης των αναγκών του άλλου καλλιεργώντας την κοινωνική ευθύνη μέσω της συνεισφοράς των μαθητών σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες
Ομιλίες ψυχολόγου
Ερωτηματολόγιο αποτίμησης για γονείς
https://docs.google.com/forms/d/1u9KqqzAbwzCoJkZ2NhJubUb15E9VDihrXhBPEB3xlaU/edit
Ερωτηματολόγιο αποτίμησης για εκπαιδευτικούς
https://docs.google.com/forms/d/1TbJlPO6R2wdpxBYO_ClQb2dGJvE3KlYvilOmISe6GWg/edit