ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ 2023-2024

ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ  ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ, ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΕΛΑΒΑΝ ΧΩΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.

ΑΡΧΙΚΑ ΜΗΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΒΡΕΘΗΚΑΝ  ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ  ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ.  ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ  ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΝΩΡΙΤΕΡΑ.

ΦΙΛΟΞΕΝΗΘΗΚΑΝ  ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ  22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ  ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. Η  ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΖΗΣΑΝ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΥΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΘΙΜΟ.  ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΄΄ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ΄΄ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΤΡΟΠΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ. ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΥΓΩΝ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ  ΒΡΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ.

ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ, ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΛΑΘΙΑ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΒΓΗΚΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ. ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΜΑΝΤΗΛΙΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΠΟΥ ΣΤΟΛΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΔΙΕΣ  ΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΕ Η ΙΔΙΑ.Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ  ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΕΓΙΝΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΙ  ΕΔΩΣΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΗΡΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΥΤΗ ΗΜΕΡΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ  ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΗΜΕΡΩΝ.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!

 

3219c291 9ea5 472b ba7a 28a9839c8a5a 1 3219c291 9ea5 472b ba7a 28a9839c8a5a

437360549 3642246809425099 3313811486900975416 n439526937 1140292333829535 6750770949412878207 n437753944 1530580507805126 6592252409625488490 n

438102148 1396733948394064 6134368919593720262 n

440382458 749753020652709 33209942621772467 n437147795 2428657160666229 5867414464531826587 n440069513 1805669646585948 6859165989748193526 n439632350 782702267157881 5690476747668638341 n

439611348 6980351248731058 600119944357427469 n440218770 936414491562299 7995311154480766976 n

439908173 1814533522395034 1949430321994389772 n439191774 405516992338283 3423104181949408520 n439684225 1177134709947869 8854412612092595501 n

58f7e112 217f 4e91 a207 26343b7dddbd

439613972 806870458169250 1943637138041872098 n 439575736 966504261273018 3477065531196982371 n437767830 412568111707755 5024762269210923226 n

439762961 1671226403706686 7672678355363365238 n437205603 805291424371906 3777758923381149606 n 1435356880 1831159460643878 4217661514750641261 n

 

 

 

 

 

be6c629e a2d2 49eb a09c e877b57046d2cd361d8f cb1a 469f 8056 33a9bb4234d7 5d85d477 5272 4203 8afc c19793108c69 b8844d5a d88e 4951 baaa 999e49ebf72902bc72d2 80f4 4b2c bfed 1089ab0ac684

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΄΄ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ΄΄ (΄΄FROM NATURE TO CLASSROOM΄΄) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ETWINNING

MEΣΩ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ  ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ  ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ETWINNING ΕΝΙΣΧΥΘΗΚΕ Η ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ  ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ  ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ, ΕΓΙΝΕ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΕΝΘΑΡΡΥΝΘΗΚΕ Η ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΕΠΗΛΘΕ ΣΤΑΔΙΑΚΑ Η ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ  ΕΡΓΑΛΕΙΑ.

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ  ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ ΓΕΜΙΣΕ ΟΛΟΥΣ , ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ, ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ. ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΄΄ΣΟΦΟΤΕΡΟΥΣ΄΄ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥΣ. ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΝΕΑ ΥΛΙΚΑ, ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΜΕ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΩΝ ΕΡΓΩΝ. ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ.

ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΑΛΛΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΝΤΑΛΛΑΞΑΜΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΕΡΓΑ, ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΑΡΗΚΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ (ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΩΝ) ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΛΑΒΑΜΕ ΟΛΟΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΕ  ΜΑΛΙΣΤΑ ME ΜΕΡΑΚΙ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗ ΔΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ,  ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ. ΤΟΥΣ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ  ΥΛΙΚΟ.

434457163 687771280068163 194262524620888435 n395332372 1064228804730559 924219784296920311 n369655203 1760716394442829 6283398158371641977 n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ406301911 997028021390059 4685494869081784670 n

ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΙΑ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΧΑΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

406301912 7277532868975515 5076947739185983733 n

 

 

406247576 884195213086489 1185734610933862731 n

0783a24d 5823 4955 a00a b8448c3dcbae 1aba0f7d1 52e9 48ec a78c 9f517ba7fe239ef6260f ceed 4b53 a59f b5a129084a76ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ

434325973 765394975688892 4106652610028085886 n434464527 979515113573119 352244256942357842 n434433625 400672556147252 3616925848381526714 n 434375193 953625239816012 1900967244485212077 n 434394229 2275287856136595 2928727621485607417 n

437067742 997423795145872 710599534672241762 n

 

ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟΣ ΦΥΛΛΑΔΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΙΩΑΝΝΑΣΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ

 

 

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ

 

Την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024 έλαβε χώρα στη μεγάλη αίθουσα του νηπιαγωγείου η γιορτή μας για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου παρουσία γονέων και συγγενών των παιδιών που μας τίμησαν ιδιαίτερα με την παρουσία τους.

Τα παιδιά είπαν ποιήματα, τραγούδησαν και χόρεψαν πολλούς παραδοσιακούς χορούς. Ανήμερα της 25ης Μαρτίου μετά την παρουσία όλων στην εκκλησία, ακολούθησε η κατάθεση στέφανων και η καθιερωμένη παρέλαση στην οποία δώσαμε δυναμικό παρών!! Και του χρόνου με υγεία…

25Η ΜΑΡΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΤΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

  Την Παρασκευή 15 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο χώρο του νηπιαγωγείου αποκριάτικο πάρτι με τη συμμετοχή των γονέων και κηδεμόνων των παιδιών που ετοίμασαν μάλιστα και πλούσιο μπουφέ με διαφόρων ειδών λιχουδιές. Μικροί και μεγάλοι τραγούδησαν, χόρεψαν  και έπαιξαν για πολλή ώρα, περνώντας όμορφα και δημιουργικά!!!
29ae9cb1 28f5 4714 aa0a 02d1ff311f91
ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΤΥ50ff5b0b c074 4b0d b273 25cd3cae3446 1

6Η ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

 Η 6η Μαρτίου αποτελεί μια σημαντική ημέρα για την ευαισθητοποίηση του κόσμου απέναντι στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού. Η 6η Μαρτίου, καθιερωμένη από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, αποτελεί μια ηχηρή υπενθύμιση για ένα φαινόμενο που δυστυχώς ταλανίζει τις σχολικές κοινότητες σε όλο τον κόσμο.

Ο σχολικός εκφοβισμός, μια μορφή επιθετικής συμπεριφοράς που ασκείται από παιδιά προς άλλα παιδιά, βλάπτει σοβαρά την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών και επηρεάζει αρνητικά την μαθησιακή διαδικασία.

Είναι σημαντικό να τονιστεί  ότι ο σχολικός εκφοβισμός δεν είναι απλά ένα “παιχνίδι” ή “τσακωμός” μεταξύ παιδιών, αλλά μια σοβαρή μορφή βίας με δυσάρεστες συνέπειες.

Εκδηλώνεται με διάφορους τρόπους όπως:

Σωματική βία: χτυπήματα, κλοτσιές, σπρωξίματα

Λεκτική βία: προσβολές, κοροϊδίες, απειλές

Ψυχολογική βία: εκφοβισμός, απομόνωση, διάδοση φημών

Κοινωνικός εκφοβισμός: αποκλεισμός από ομάδες, εξαίρεση από κοινωνικές δραστηριότητες

Ηλεκτρονικός εκφοβισμός: χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών για την παρενόχληση και τον εκφοβισμό.

Oι επιπτώσεις του σχολικού εκφοβισμού μπορούν να είναι βαρύτατες για το θύμα, επηρεάζοντας: την ψυχολογική του υγεία: άγχος, κατάθλιψη, χαμηλή αυτοεκτίμηση, τάσεις αυτοκτονίας, την κοινωνική του ζωή: απομόνωση, δυσκολίες στις διαπροσωπικές σχέσεις αλλά και την ακαδημαϊκή του επίδοση: δυσκολίες στη μάθηση, σχολική αποτυχία.

Οφείλουμε όλοι να ενημερωθούμε: να μάθουμε για το φαινόμενο, τα σημάδια και τις συνέπειές του, να ευαισθητοποιηθούμε: να κατανοήσουμε τη σοβαρότητα του προβλήματος και να υιοθετήσουμε στάση μηδενικής ανοχής απέναντι στην βία. Ταυτόχρονα είναι σημαντικό να ενθαρρύνουμε την επικοινωνία δημιουργώντας ένα κλίμα εμπιστοσύνης, όπου τα παιδιά θα νιώθουν άνετα να μιλήσουν για ό,τι τα απασχολεί.

Στο Νηπιαγωγείο Τρικάλων μιλήσαμε για τόσο σημαντικό αυτό θέμα, προβληματιστήκαμε έντονα, προσπαθήσαμε να προτείνουμε δικούς μας αποτελεσματικούς τρόπους αντιμετώπισης του προβλήματος και φυσικά δημιουργήσαμε και τη δική μας ομαδική αφίσα. Λίγο πριν από την αποχώρησή τους τα παιδιά, κρατώντας μπαλόνια στα χέρια τους με γραμμένο το  σύνθημα ΄΄ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ΄΄, φώναξαν δυνατά στη αυλή το ΄΄ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ, ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ!΄΄.

430739175 1072129923893123 4102850816013686279 n 430354808 1128863718125571 8165556727420134040 n 430346535 1073701080617904 5730507818093250886 n

431064623 1464111757473985 4531893731877047309 n

 ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΝΟΙΞΗ

 

1Η ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ Η ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ!!

ΦΟΡΕΣΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΜΑΡΤΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ!

ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΕΛΥΤΗΣ:΄΄ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΡΕΙΣ, ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

 

ΜΑΡΤΑΚΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

   ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-25

 

1 ΜΑΡΤΙΟΥ-20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024

 

Εγγράφονται :

  • Υποχρεωτικά όλα τα νήπια α΄ νηπιακής ηλικίας (νήπια), που γεννήθηκαν από 1/1/2019 έως και 31/12/2019
  • Υποχρεωτικά όλα τα νήπια β΄ νηπιακής ηλικίας (προνήπια), που γεννήθηκαν από 1/1/2020 έως και 31/12/2020.

 

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα (σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) και  ο γονέας δηλώνει αν επιθυμεί την συμμετοχή του μαθητή στο ολοήμερο τμήμα

 

ΓΙΝΕΤΑΙ  ΠΡΩΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

https://protieggrafi.services.gov.gr/ 

 

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

 

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην· ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr)  αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

 

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογήςhttps://protieggrafi.services.gov.gr και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

 

  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο· γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

 

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

 

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

 

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

 

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.

 

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

 

 

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/η-Διευθυντής/ρια του Νηπιαγωγείου.

 

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

 

ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

(Καθημερινά 12:00-13:00)

  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) που συμπληρώνει ο παιδίατρος.
  • Φωτοτυπία των σελίδων εμβολιασμού και της πρώτης σελίδας με τα στοιχεία του μαθητή από το Βιβλιάριο Υγείας.
  • ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
  • ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΕΤΕΡΟΥ ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ(μέσω gov. ή επικυρωμένη από ΚΕΠ)
  • Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο(μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
  • Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία σε περίπτωση μαθητών-τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Φωτοτυπία Δικαστικής Απόφασης ή Ιδιωτικού Συμφωνητικού Επιμέλειας (σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης).

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

 

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

 

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο.  Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρεί  την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767).

ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ Δ/ΝΤΗ/ΡΙΑ-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ/Η ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Σύμφωνα με το άρθρο 3 της υπ’. αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας ορίζεται ότι για τη διαχείριση των αιτήσεων, ο/η Διευθυντής/ρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) μέσω της Ενιαίας Πρόσβασης σε Υπηρεσίες (Single Sign On) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου με τα στοιχεία σύνδεσης του επίσημου λογαριασμού της σχολικής μονάδας, τον οποίο διαχειρίζεται αποκλειστικά ο/η ίδιος/α. Ο/Η Διευθυντής/ρια- Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εξετάζει κάθε αίτηση χωριστά

Σε περίπτωση που έχετε απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών μπορείτε να επικοινωνείτε με την Προϊσταμένη.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

 

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης- δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης των γονέων/κηδεμόνων τους σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ.106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ

 

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

 

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
    Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
    Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι7:45-8:00.
    4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται
    στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17:30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
    Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
Σύμφωνα με την παρ. 9, του αρ. 6, του Π.Δ 79/2017 (Α 109) οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί μαθητές/ριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με τη διαδικασία εγγραφών του κεφαλαίου Α’ και τα δικαιολογητικά του κεφαλαίου Β’ της παρούσης εγκυκλίου, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο.
2. Σύμφωνα με την παρ. 9, του αρ. 6, του Π.Δ 79/2017 (Α 109), οι αλλοδαποί μαθητές/τριες που δε δύνανται να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό Γέννησης, μπορούν να εγγραφούν με Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης. Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών/τριών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα είτε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, είτε από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.
3. Σημειώνεται ότι οι αλλοδαποί μαθητές/τριες εγγράφονται οποτεδήποτε μέσα στο διδακτικό έτος ενώ τα ανήλικα τέκνα υπηκόων τρίτων χωρών μπορούν να εγγραφούν, έστω κι αν δεν έχει ρυθμιστεί η νόμιμη διαμονή τους στη χώρα.

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

 

Για την εγγραφή και την υποστήριξη της σχολικής φοίτησης μαθητών/τριών που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, ισχύουν: οι παρ.4, 11 &12, του άρθρ. 6 του Π.Δ. 79/2017 (Α 109), και η με αρ. 180644/Γ1/26-11-2013 εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.   

Επισημαίνεται ότι:
Οι Προϊστάμενοι/ες-Διευθυντές/ριες των Νηπιαγωγείων ενθαρρύνουν την προσέλευση μαθητών/ριών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στο σχολείο, αναζητούν τα παιδιά αυτών των ομάδων που μένουν στην περιοχή τους και φροντίζουν για την εγγραφή και τη φοίτησή τους, όπως προβλέπουν οι σχετικές διατάξεις για την υποχρεωτική φοίτηση.

 

Παρακαλούμε, αν γνωρίζετε παιδιά τέτοιων ομάδων να μας το γνωστοποιήσετε ώστε να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες
Στο Νηπιαγωγείο, τα παιδιά ευάλωτων κοινωνικών ομάδων γίνονται δεκτά ανεξάρτητα από το εάν είναι εγγεγραμμένα σε Μητρώα ή Δημοτολόγια. Για την εγγραφή τους, μεριμνούν οι Διευθυντές/ριες- Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων.

 

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ή ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΕΙΤΕ ΣΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ 23330 81123.

 

 

 

 

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΕΥΠΡΕΠΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΘΕΡΜΕΣ ΜΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΒΛΑΒΩΝ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ (ΒΡΥΣΗ, ΚΑΖΑΝΑΚΙΑ, ΠΛΑΚΑΚΙΑ) ΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΣΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΥΠΡΕΠΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΠΟΥ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΠΛΕΟΝ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΙΚΟΝΑ (ΒΡΥΣΗ, ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑΡΙ ΣΗΜΑΙΑΣ).

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ Κ. ΠΑΝΤΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΟΥ ΕΠΕΔΕΙΞΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΙΟΛΑΣ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ. ΣΤΗΝ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΡΩΓΟΣ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Κ. ΝΤΟΥΝΤΟΥΔΗΣ, ΠΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΜΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ. ΦΥΣΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΣΥΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ  ΠΟΥ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ!!!

20240221 12390320240221 12390820240221 123940

 

ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΚΑΠΑΚΙΑ, ΜΟΙΡΑΖΟΥΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!

ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΗΡΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΠΑΚΙΩΝ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΑμεΑ Ν.ΗΜΑΘΙΑΣ. ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΙΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ. Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΗΡΙΚΑ ΑΜΑΞΙΔΙΑ Ή ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟ ΕΙΔΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ.

423903805 1315480185804456 8139421878072443891 n

 

423904009 1547045129480501 8672707712360810848 n 1

ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΛΙΓΩΝ ΜΗΝΩΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ. ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΑΒΑΝ ΠΡΟΧΘΕΣ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ, ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΟ Κ.Δ.Η.Φ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΄΄ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ΄΄. Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ, ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ, ΟΣΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ, ΑΠΕΔΩΣΕ ΚΑΡΠΟΥΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!!!

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΄΄ΤΡΕΙΣ…ΚΙ Ο ΑΙΣΩΠΟΣ΄΄

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΕΙΧΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ 8 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΄΄ΤΡΕΙΣ…ΚΙ Ο ΑΙΣΩΠΟΣ΄΄. Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΄΄ΜΙΚΡΟΣ ΒΟΡΡΑΣ΄΄ ΚΡΑΤΗΣΕ ΑΜΕΙΩΤΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΧΑΡΑ!!!

423105773 306150968707580 5206034482501073731 n 423105979 388710280428039 9149899175944731267 n 423903837 688425293456646 442444689311284062 n 423903932 718024923798033 3135699430026490125 n426811509 1424072455133359 6498483491393573379 n 423221389 355695707387933 9054501585040309511 n 423686757 1419461425672465 5028917211338832503 n