MEΣΩ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ETWINNING ΕΝΙΣΧΥΘΗΚΕ Η ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ, ΕΓΙΝΕ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΕΝΘΑΡΡΥΝΘΗΚΕ Η ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΕΠΗΛΘΕ ΣΤΑΔΙΑΚΑ Η ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ.
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ ΓΕΜΙΣΕ ΟΛΟΥΣ , ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ, ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ. ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΄΄ΣΟΦΟΤΕΡΟΥΣ΄΄ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥΣ. ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΝΕΑ ΥΛΙΚΑ, ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΜΕ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΩΝ ΕΡΓΩΝ. ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ.
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΑΛΛΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΝΤΑΛΛΑΞΑΜΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΕΡΓΑ, ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΑΡΗΚΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ (ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΩΝ) ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΛΑΒΑΜΕ ΟΛΟΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ME ΜΕΡΑΚΙ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗ ΔΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ. ΤΟΥΣ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ.