Προγράμματα Σχ. Δραστηριοτήτων

Σχ. Έτος: 2023 – 2024

Το παρόν πρόγραμμα υλοποιήθηκε από τους μαθητές του Ν/Γ Θεσπιών το σχ. έτος 2023 – 2024 στο πλαίσιο των Σχολικών Δραστηριοτήτων “Πολιτιστικά Θέματα”, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Προϊσταμένη Λιάκου Αρχόντω και με τη συνεργασία της εκπαιδευτικού Ειδικής Αγωγής κας. Παντελίας Τασιοπούλου.

Μετάβαση σε αυτό το Sway

 

Την ίδια σχολική χρονιά υλοποιήθηκε από το νηπιαγωγείο μας ένα ακόμη σχέδιο στο πλαίσιο των Πολιτιστικών θεμάτων με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα. Σταματία Σταυράκη και την κα. Χριστίνα Λημναίου ΕΒΠ, με θέμα την ιστορία των Θεσπιών και κυρίως τη διασύνδεση μυθολογίας και νεότερης ιστορίας. Στο παρακάτω ηλεκτρονικό βιβλίο φαίνεται η δράση των παιδιών.

 

https://www.storyjumper.com/book/showframe/173937691/6669327918d10#page/22

Σχ. Έτος: 2022 – 2023

Το σχ. έτος 2022 – 2023 στο πλαίσιο των Σχολικών Δραστηριοτήτων εκπονήθηκαν από το Νηπιαγωγείο μας δυο προγράμματα:

  1. “Πολιτιστικά Θέματα”, από τα παιδιά του πρωινού τμήματος με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Προϊσταμένη Λιάκου Αρχόντω και θέμα: “Επαγγέλματα Παλιά”.
  2. “Αγωγή Υγείας” από τα παιδιά του Ολοήμερου προαιρετικού προγράμματος με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Σταυράκη Σταματία και θέμα: “Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια”

 

“ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΑΛΙΑ”

 


Μετάβαση στο sway.office.com.

 

“ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ”

Αφορμή του προγράμματος ήταν η ανανέωση της διάβασης πεζών που βρίσκεται στο δρόμο
μπροστά από το σχολείο μας καθώς και η τοποθέτηση σημάτων και φαναριού. Διερευνώντας το θέμα με
τους μαθητές μας, παρατηρήσαμε ενδιαφέρον τους και έτσι προχωρήσαμε στην υλοποίηση του
προγράμματος, για την ενίσχυση των ήδη γνώσεων τους αλλά και την κατάκτηση νέων, σχετικά με την
ασφαλή κυκλοφορία στον δρόμο.

Ειδικότερα, στόχοι του προγράμματος ήταν, οι μαθητές:
-να υιοθετήσουν σωστούς τρόπους οδικής συμπεριφοράς, είτε βρίσκονται
σε όχημα είτε διανύουν τον δρόμο πεζοί.
-να αναγνωρίσουν τα σήματα ως προς το σχήμα και το χρώματα τους και να τα
ονομάζουν όταν τα συναντούν στο δρόμο.
-να ομαδοποιούν τα σήματα κυκλοφορίας σε αυτά που μας
προειδοποιούν ότι υπάρχει κίνδυνος και σε αυτά που μας προειδοποιούν ότι μας επιτρέπεται να κάνουμε
κάτι.
– να αναγνωρίζουν και να ονομάζουν τα χρώματα των φαναριών και να
αναφέρουν ποια συμπεριφορά πρέπει να ακολουθούν πεζοί και οχήματα
όταν τα συναντούν.

Ενδεικτικές εργασίες που πραγματοποιήθηκαν ανά γνωστικό τομέα:

Παιδί και Γλώσσα:

20230611 215246 20230611 215337 1686509851327

 

Παιδί και Μαθηματικά:

1686509851300 1686509851309 1686509851319

 

Παιδί και ανθρωπογενές Περιβάλλον:

1686510253092 1686510253108 1686510253123 1686510253136

 

Παιχνίδια προσομοίωσης σε τυπικά και άτυπα περιβάλλοντα μάθησης

1686510792596 1686510792630 1686510792639 1686510792647

1686510792568 1686510792577 16865107925861 1686510792605 1686510792613 1686510792622 1686510792655 1686510792672

 

 

 

Σχ. Έτος: 2021 – 2022

Την τρέχουσα σχολική χρονιά υλοποιήθηκε από τους μαθητές του Ολοήμερου Τμήματος του Νηπιαγωγείου, το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα τις πυρκαγιές και τίτλο: “Φωτιά, φωτιά τρέξτε μακριά”. Στο παρακάτω sway μπορείτε να δείτε υλικό που χρησιμοποιήσαμε, δραστηριότητες που κάναμε καθώς επίσης και να διαβάσετε το ηλεκτρονικό παραμύθι που έφτιαξαν οι μικροί μαθητές.


Μετάβαση στο sway.office.com.