Σχ. Έτος: 2023 – 2024
Το παρόν πρόγραμμα υλοποιήθηκε από τους μαθητές του Ν/Γ Θεσπιών το σχ. έτος 2023 – 2024 στο πλαίσιο των Σχολικών Δραστηριοτήτων “Πολιτιστικά Θέματα”, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Προϊσταμένη Λιάκου Αρχόντω και με τη συνεργασία της εκπαιδευτικού Ειδικής Αγωγής κας. Παντελίας Τασιοπούλου.
|
Την ίδια σχολική χρονιά υλοποιήθηκε από το νηπιαγωγείο μας ένα ακόμη σχέδιο στο πλαίσιο των Πολιτιστικών θεμάτων με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα. Σταματία Σταυράκη και την κα. Χριστίνα Λημναίου ΕΒΠ, με θέμα την ιστορία των Θεσπιών και κυρίως τη διασύνδεση μυθολογίας και νεότερης ιστορίας. Στο παρακάτω ηλεκτρονικό βιβλίο φαίνεται η δράση των παιδιών.
https://www.storyjumper.com/book/showframe/173937691/6669327918d10#page/22
Σχ. Έτος: 2022 – 2023
Το σχ. έτος 2022 – 2023 στο πλαίσιο των Σχολικών Δραστηριοτήτων εκπονήθηκαν από το Νηπιαγωγείο μας δυο προγράμματα:
- “Πολιτιστικά Θέματα”, από τα παιδιά του πρωινού τμήματος με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Προϊσταμένη Λιάκου Αρχόντω και θέμα: “Επαγγέλματα Παλιά”.
- “Αγωγή Υγείας” από τα παιδιά του Ολοήμερου προαιρετικού προγράμματος με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Σταυράκη Σταματία και θέμα: “Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια”
“ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΑΛΙΑ”
“ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ”
Αφορμή του προγράμματος ήταν η ανανέωση της διάβασης πεζών που βρίσκεται στο δρόμο
μπροστά από το σχολείο μας καθώς και η τοποθέτηση σημάτων και φαναριού. Διερευνώντας το θέμα με
τους μαθητές μας, παρατηρήσαμε ενδιαφέρον τους και έτσι προχωρήσαμε στην υλοποίηση του
προγράμματος, για την ενίσχυση των ήδη γνώσεων τους αλλά και την κατάκτηση νέων, σχετικά με την
ασφαλή κυκλοφορία στον δρόμο.
Ειδικότερα, στόχοι του προγράμματος ήταν, οι μαθητές:
-να υιοθετήσουν σωστούς τρόπους οδικής συμπεριφοράς, είτε βρίσκονται
σε όχημα είτε διανύουν τον δρόμο πεζοί.
-να αναγνωρίσουν τα σήματα ως προς το σχήμα και το χρώματα τους και να τα
ονομάζουν όταν τα συναντούν στο δρόμο.
-να ομαδοποιούν τα σήματα κυκλοφορίας σε αυτά που μας
προειδοποιούν ότι υπάρχει κίνδυνος και σε αυτά που μας προειδοποιούν ότι μας επιτρέπεται να κάνουμε
κάτι.
– να αναγνωρίζουν και να ονομάζουν τα χρώματα των φαναριών και να
αναφέρουν ποια συμπεριφορά πρέπει να ακολουθούν πεζοί και οχήματα
όταν τα συναντούν.
Ενδεικτικές εργασίες που πραγματοποιήθηκαν ανά γνωστικό τομέα:
Παιδί και Γλώσσα:
Παιδί και Μαθηματικά:
Παιδί και ανθρωπογενές Περιβάλλον:
Παιχνίδια προσομοίωσης σε τυπικά και άτυπα περιβάλλοντα μάθησης
Σχ. Έτος: 2021 – 2022
Την τρέχουσα σχολική χρονιά υλοποιήθηκε από τους μαθητές του Ολοήμερου Τμήματος του Νηπιαγωγείου, το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα τις πυρκαγιές και τίτλο: “Φωτιά, φωτιά τρέξτε μακριά”. Στο παρακάτω sway μπορείτε να δείτε υλικό που χρησιμοποιήσαμε, δραστηριότητες που κάναμε καθώς επίσης και να διαβάσετε το ηλεκτρονικό παραμύθι που έφτιαξαν οι μικροί μαθητές.